Jos Jursi tulee meille puikkoihin, uskoisin organisaatiomme johdon (Penan) kertoneen minkä tyylistä kiekkoa on tarkoitus ryhmämme saada pelaamaan. En usko, että tarkoitus on rakentaa pakettia mikä kaihtaa kontaktia ja kovaa peliä. Tuskin siitä tavaramerkistä on tarkoitus tinkiä. Minä ainakin haaveilen joukkueen pelaavan kiekkoa missä on liikettä ja kovuutta ja tilanteita. Sen lisäksi haluan koutsin, joka kitkee joukkueen sisältä surffailijat helvettiin. Tällä tarkoitan sitä, että jos kaukalossa ei tehdä muuta kuin pyöritään ympyrää tähän myös puututaan. Kaikki voivat varmasti myöntää, että tähän ei ainakaan tällä hetkellä puututa. Tähän tahdon muutosta. Vittu jotain sen palkankin eteen on tehtävä. Eli niin kuin Frank sanoi, meillä ei enää herrasmiehet huseeraa vaihtoaitiossa. Onko muuten kenelläkään varmaa tietoa tai faktaa siitä minkälaista kiekkoa Kloten on Jursin aikana pelannut? En usko, että siellä on pyritty välttämään kontaktia. Tyrmätkää tämä, jos olen väärässä.
Yritän tällä lyhyellä tekstillä tuoda esiin sen asian, että minä en edelleenkään halua pois kovuutta kaukalosta vaikka Jursi tulisi puikkoihin. Uskoisin myös, että näin ei tulisi myöskään käymään. Yhtään väheksymättä Vepun tai Allun valmennuksellisia taitoja katsokaa mitä tuloksia tuo Jursi on saanut aikaiseksi. Laitetaan Allu ja Vepu taustalle. Tai sitten otetaan se Vasili puikkoihin. Minulle se kyllä kelpaa. Eipä vaan ole tainnut hänen suuntaan olla minkäänlaista kontaktia. Spekulointi Jursistakin tuli minulle ainakin aivan puun takaa. Itse otin nimen esille jokin aika sitten täällä ja se tyrmättiin heti. Perustelkaa minulle, mikä tuosta Jursista tekee koutsin millä ei ole mitään asiaa tänne. Älkääkä jaksako perustella taas sillä samalla kommentilla, että ei entisiä turkulaisia tänne.