Nythän olis sitten Shedden myös vapailla markkinoilla kun ei jatka Jokereissa. Mä ottaisin miehen milloin vain takaisin!
Jos valintavipua saisi vetää, niin tässä IFK:n murrosvaiheessa mielummin K.Jalonen kuin Shedden.
Nythän olis sitten Shedden myös vapailla markkinoilla kun ei jatka Jokereissa. Mä ottaisin miehen milloin vain takaisin!
Kaksi ketjua HIFK:n tulevasta valmennuksesta. Itse olen kirjoitellut tuonne Baxterista eroon -ketjuun ja ajattelin palailla tänne, kun meillä on julkistettu KJ:n sopimus. Tarkkaan ottaen siis, kun meillä on julkistettu ylipäätään 08/09 -valmentajan sopimus.
Uteliaana kysyn, onko Valmentaja asioissa sama "herrasmiessopimus" liigan sisäisesti kuin pelaajasopimuksissa, että niitä ei julkisteta ennenkuin kausi on loppu? Onko kukaan julkistanut toisen Sm-liiga joukkeen valmentajan pestistä kauden aikana?
onko HIFK:lla plan B?
Ettei vain olisi niin, että se kulkee nimellä plan Iso B.
Mutta kappas vaan, Nenällä on kuitenkin purkupykälä Eurooppaan ja kummasti MoDossa huhuillaan häntä sinne.
Ei voi olla todellista, että Nokalla olisi kaikki valtit käsissään ja hän voisi ihan vapaasti kauden jälkeen ottaa ja lähteä saamansa rahakkaan diilin perässä Eurooppaan, Hifkin jäädessä kusiseen tilanteeseen jossa vielä toukokuun lähestyessä haettaisiin/oltaisiin ilman valmentajaa?
Juuri näin. Mutta eihän meidän HIFK olisi HIFK jos kaikki olisi jo selvää pässinlihaa toukokuun alussa. Vatsa kuralla joutunemme katselemaan mitä Ruotsi, Sveitsi ja NHL vie, Venäjästä puhumattakaan, siis mitä tulee myös pelaajiin!
Ei kai meitä kyykytetä? Pena takaisin! Se sentään kyykytti kaikkia.
Ja sen jälkeen kaikille kenkää, kun eivät osaa laatia vedenpitävää sopimusta, joka pitää valmentajan varmasti Nordiksella!
Jännityksellä odotan, sillä plan B:tä ei tietääkseni ole. Paitsi tietenkin se, että HIFKin tuulikaapissa asuu nykyään Tamin tilalla Summasen Rami.
.
Onhan Hifkillä se ikuinen plan B eli Kiva ei ole ilmeisesti muualle sopimusta. Näin taas kaikilla olisi kiva. Entäs sitten Suikkanen? Nenän tilalle Leuka?
Ei kai meitä kyykytetä? Pena takaisin! Se sentään kyykytti kaikkia.
Oma valintani olisi ollut kaikissa olosuhteissa Vepu Surenkin.
Meikäläiseltä taitaa olla tieto, jonka mukaan kivakiva on kiitelty ja kätelty ja mies tähyää Ruotsiin. Pidän tietoa luotettavana, sillä HIFK kartoittaa 2-valmentajiakin juuri nyt. Eräs tapetilla oleva nimi on Kai Rautio. Oma valintani olisi ollut kaikissa olosuhteissa Vepu Surenkin.
Kai Rautio? Eikös mies pelannut IFK:n takalinjoilla joskus 90-luvun alussa? En enää muista, millaisin ottein, mutta ei se aivan kehno tainnut olla. Mitkäs on Kaitsun näytöt valmennuspuolelta ja mitä K. Jalonen on miehestä mieltä?
Hmm... Ystävämme Google kertoo, että valmennushistoriassa on ainakin FPS:ää sekä Pelsujen ja HPK:n junnuja. Kohtalaisesti on siis jo kokemusta.