HIFK:n sairastupa ja muut poissaolot kaudella 2024–2025

• 208 484
  • 1 048

PuhdasHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Manchester United
Kyllä sieltä Palmu, Lundell, Åsten, Jasu, Larsen ja Melart ovat palaamassa onneksi kohta ja toivottavasti viikonlopun peleihin palaa ainakin 3 jätkää.

Joe Finley #3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Edmonton Oilers
Kyllä sieltä Palmu, Lundell, Åsten, Jasu, Larsen ja Melart ovat palaamassa onneksi kohta ja toivottavasti viikonlopun peleihin palaa ainakin 3 jätkää.
Kohta on aika suhteellinen käsite. Ja kaikki osaa tosta ottelupäivän raportista lukea, että kolme jätkää on day-to-day statuksella eli ”pitäisi” olla viikonloppuna kehissä. Tämä seura kun on kyseessä niin kaikki on mahollista, ja se ei välttämättä (yleensä) ole hyvä asia.

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Loukkaantuneet/sairastuneet: Kasper Lundell (day-to-day), Petrus Palmu (day-to-day), Micke-Max Åsten (day-to-day), Ilari Melart (1 viikko) Oliver Larsen (1 viikko), Juhani Jasu (1 viikkoa), Leo Komarov (2-3 viikkoa), Jesse Seppälä (2-4 viikkoa), Petteri Nurmi (toistaiseksi)

Komarovin paluu lähestyy mukavaa tahtia. Sen sijaan Seppälän loukki on kyllä todella ihmeellinen kun ei toipuminen etene yhtään. Liekköhän tälle kaudelle enää kerkeää mukaan.
Enemmän mua ihmetyttää tuo Nurmi "toistaiseksi"
Ollut jo vissiin signaamisesta asti samalla statuksella.

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Otteluissa jätetään kättelyt väliin valloillaan olevan lentsu tilanteen vuoksi. Tästä päivästä alkaen.
Eilisen matsin jälkeisessä pressitilaisuudessa Peltonen kätteli Pikkaraista. Ettei vaan lähtisi taudit leviämään.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Jospa fyysisen pelin pöpö tarttuisi Pikusta Villeen ?

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jospa fyysisen pelin pöpö tarttuisi Pikusta Villeen ?

Sepäs se vasta olisikin jotain. Suorastaan ihme! Piku on nimittäin Ilkka Pikkarainen. Jarno on Pike. Vähän sama kuin mä kutsuisin sua Moortääään Haalstäädiksi :).

Ilmeisesti influenssarokotuksen teho kiertävää influenssa A-virusta vastaan on tänä vuonna heikko. Ja senhän sitten tietää. Jos nyt jotain lohtua haluaa hakea ja löytää, niin enää ei tarvitse olla ainoa jengi, johon pöpöt iskee oikein kunnolla, koska populaa on paljon enemmän kuin maalaispitäjissä. Espoo on jakamassa tätä taakkaa, mutta laiha lohtuhan sekin on.

Jokainen pelaaja voi onneksi myös itse pyrkiä minimoimaan oman sairastumisriskinsä enkä pitäisi ylimitoitettuna, vaikka joku pitäisi maskia. Toki se on vähän niin, että kun yksi jonkun pöpön koppiin tuo, niin se on sen jälkeen ihan tuuripeliä, keneen iskee ja keneen ei. Todennäköisimmin pöpöt tuleva koppiinkin varmaan niiltä, joilla on pieniä lapsia.

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Dallas Stars
Loukkaantuneet/sairastuneet:
Vincent Marleau (day-to-day), Ronald Knot (day-to-day), Micke-Max Åsten (day-to-day), Ilari Melart (1 viikko) Oliver Larsen (1 viikko), Leo Komarov (2 viikkoa), Jesse Seppälä (2-4 viikkoa), Petteri Nurmi (toistaiseksi)

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Sepäs se vasta olisikin jotain. Suorastaan ihme! Piku on nimittäin Ilkka Pikkarainen. Jarno on Pike. Vähän sama kuin mä kutsuisin sua Moortääään Haalstäädiksi :).
Voi mahoton, kun olen jo nyt kuoleman ja kuudenkympin välissä, alkaa kai sitten jo päässä vippasmaan ja kirjoittelee höpöjä. Pahoittelen virhettä, toivottavasti Pike ei pahastu, Pikusta puhumattakaan. Moisen munauksen johdosta voit kyllä kutsua minua vaikka Anteroksi tämän päivän ajan.

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ilmeisesti influenssarokotuksen teho kiertävää influenssa A-virusta vastaan on tänä vuonna heikko. Ja senhän sitten tietää. Jos nyt jotain lohtua haluaa hakea ja löytää, niin enää ei tarvitse olla ainoa jengi, johon pöpöt iskee oikein kunnolla, koska populaa on paljon enemmän kuin maalaispitäjissä. Espoo on jakamassa tätä taakkaa, mutta laiha lohtuhan sekin on.

Jokainen pelaaja voi onneksi myös itse pyrkiä minimoimaan oman sairastumisriskinsä enkä pitäisi ylimitoitettuna, vaikka joku pitäisi maskia. Toki se on vähän niin, että kun yksi jonkun pöpön koppiin tuo, niin se on sen jälkeen ihan tuuripeliä, keneen iskee ja keneen ei. Todennäköisimmin pöpöt tuleva koppiinkin varmaan niiltä, joilla on pieniä lapsia.
Siellä se pöpö jo vierailee. Voidaan jännittää kuinka paljon porukkaa putoilee jo vielä tänäänkin… toivotaan parasta pelätään pahinta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

jonBBE9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkueet, Tennis
Mielestäni turha vetää johtopäätöksiä Marleaun poissaolosta. Eiköhän tosiaan mies ole kipeänä. Nyt on influenssaa liikkeellä.

Tietysti me fanit aina oletetaan pahinta loukkihistorian tuntien.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi mahoton, kun olen jo nyt kuoleman ja kuudenkympin välissä, alkaa kai sitten jo päässä vippasmaan ja kirjoittelee höpöjä. Pahoittelen virhettä, toivottavasti Pike ei pahastu, Pikusta puhumattakaan. Moisen munauksen johdosta voit kyllä kutsua minua vaikka Anteroksi tämän päivän ajan.

Sulle varmaan sopii, jos kutsun sua tämän loppupäivän mainitsemallasi nimellä ihan vain kotipuolessa? Varmuuden vuoksi, ettei kymppipykälästä häkki heilu. Ja Pike tuskin pahastuu, Pikusta en osaa sanoa. Hän on kuitenkin Sonkajärven Sonni.

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Ensi viikolla toivottavasti saadaan kauden paras kokoonpano aikaiseksi.

Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin ei varmasti saada. Lasaretin ovi käy liian tiuhaan myös toiseen suuntaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Siellä halutaan vain tehdä näyttävä jatkosoppari joten Vinsentti tarvitaan kaupungin aitioon tekemään livenä tuo allekirjoitus.

Toki olisihan se siistiä maalinkin jälkeen singreerata.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs JYP
  • 2.06
  • 4.10
  • 3.10
Jukurit vs K-Espoo
  • 1.96
  • 4.20
  • 3.30
KooKoo vs Ässät
  • 1.65
  • 4.60
  • 4.35
Pelicans vs Sport
  • 1.80
  • 4.20
  • 3.85
Tappara vs TPS
  • 2.20
  • 4.10
  • 2.84
Lukko vs Kärpät
  • 1.76
  • 4.65
  • 4.20
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy