PuhdasHaukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Manchester United
Kyllä sieltä Palmu, Lundell, Åsten, Jasu, Larsen ja Melart ovat palaamassa onneksi kohta ja toivottavasti viikonlopun peleihin palaa ainakin 3 jätkää.
Larsen istuu sitä vielä hetken. Mutta Kappe on jo ihan ” kunnossa”.Eikai siellä ole kuin Larsenilla päävammaa?
Kohta on aika suhteellinen käsite. Ja kaikki osaa tosta ottelupäivän raportista lukea, että kolme jätkää on day-to-day statuksella eli ”pitäisi” olla viikonloppuna kehissä. Tämä seura kun on kyseessä niin kaikki on mahollista, ja se ei välttämättä (yleensä) ole hyvä asia.Kyllä sieltä Palmu, Lundell, Åsten, Jasu, Larsen ja Melart ovat palaamassa onneksi kohta ja toivottavasti viikonlopun peleihin palaa ainakin 3 jätkää.
Enemmän mua ihmetyttää tuo Nurmi "toistaiseksi"Loukkaantuneet/sairastuneet: Kasper Lundell (day-to-day), Petrus Palmu (day-to-day), Micke-Max Åsten (day-to-day), Ilari Melart (1 viikko) Oliver Larsen (1 viikko), Juhani Jasu (1 viikkoa), Leo Komarov (2-3 viikkoa), Jesse Seppälä (2-4 viikkoa), Petteri Nurmi (toistaiseksi)
Komarovin paluu lähestyy mukavaa tahtia. Sen sijaan Seppälän loukki on kyllä todella ihmeellinen kun ei toipuminen etene yhtään. Liekköhän tälle kaudelle enää kerkeää mukaan.
Lex-Pennanen.Otteluissa jätetään kättelyt väliin valloillaan olevan lentsu tilanteen vuoksi. Tästä päivästä alkaen.
Samaan aikaan Porin jäähallissa: "Petr Kodytek tykkää tästä."Otteluissa jätetään kättelyt väliin valloillaan olevan lentsu tilanteen vuoksi. Tästä päivästä alkaen.
Eilisen matsin jälkeisessä pressitilaisuudessa Peltonen kätteli Pikkaraista. Ettei vaan lähtisi taudit leviämään.Otteluissa jätetään kättelyt väliin valloillaan olevan lentsu tilanteen vuoksi. Tästä päivästä alkaen.
Tuskin sentään. Villellä on rokotus…Jospa fyysisen pelin pöpö tarttuisi Pikusta Villeen ?
Jospa fyysisen pelin pöpö tarttuisi Pikusta Villeen ?
Voi mahoton, kun olen jo nyt kuoleman ja kuudenkympin välissä, alkaa kai sitten jo päässä vippasmaan ja kirjoittelee höpöjä. Pahoittelen virhettä, toivottavasti Pike ei pahastu, Pikusta puhumattakaan. Moisen munauksen johdosta voit kyllä kutsua minua vaikka Anteroksi tämän päivän ajan.Sepäs se vasta olisikin jotain. Suorastaan ihme! Piku on nimittäin Ilkka Pikkarainen. Jarno on Pike. Vähän sama kuin mä kutsuisin sua Moortääään Haalstäädiksi :).
Eikös tää sama toive toistu joka viikko?Ensi viikolla toivottavasti saadaan kauden paras kokoonpano aikaiseksi.
Posisiivessä tästä saa jo ”vuoden myönteisin jäsen” -palkinnon.Ensi viikolla toivottavasti saadaan kauden paras kokoonpano aikaiseksi.
Siellä se pöpö jo vierailee. Voidaan jännittää kuinka paljon porukkaa putoilee jo vielä tänäänkin… toivotaan parasta pelätään pahinta.Sepäs se vasta olisikin jotain. Suorastaan ihme! Piku on nimittäin Ilkka Pikkarainen. Jarno on Pike. Vähän sama kuin mä kutsuisin sua Moortääään Haalstäädiksi :).
Ilmeisesti influenssarokotuksen teho kiertävää influenssa A-virusta vastaan on tänä vuonna heikko. Ja senhän sitten tietää. Jos nyt jotain lohtua haluaa hakea ja löytää, niin enää ei tarvitse olla ainoa jengi, johon pöpöt iskee oikein kunnolla, koska populaa on paljon enemmän kuin maalaispitäjissä. Espoo on jakamassa tätä taakkaa, mutta laiha lohtuhan sekin on.
Jokainen pelaaja voi onneksi myös itse pyrkiä minimoimaan oman sairastumisriskinsä enkä pitäisi ylimitoitettuna, vaikka joku pitäisi maskia. Toki se on vähän niin, että kun yksi jonkun pöpön koppiin tuo, niin se on sen jälkeen ihan tuuripeliä, keneen iskee ja keneen ei. Todennäköisimmin pöpöt tuleva koppiinkin varmaan niiltä, joilla on pieniä lapsia.
Voi mahoton, kun olen jo nyt kuoleman ja kuudenkympin välissä, alkaa kai sitten jo päässä vippasmaan ja kirjoittelee höpöjä. Pahoittelen virhettä, toivottavasti Pike ei pahastu, Pikusta puhumattakaan. Moisen munauksen johdosta voit kyllä kutsua minua vaikka Anteroksi tämän päivän ajan.
Ensi viikolla toivottavasti saadaan kauden paras kokoonpano aikaiseksi.