HIFK:n sairastupa ja muut poissaolot kaudella 2024–2025

• 214 434
  • 1 070

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Rask ja Nykyri lähellä paluuta. Leksa somenperusteella maailmalla jumppaamassa vammaa, joten tuskin pelaa ainakaan keskiviikkona.
Ois hienoo saada vahva nelonen kentälle ja Nykyri Mannisen tilalle.
Saa Leksa (Komarov) jumpata vähän pidempäänkin, kun saikkuennuste oli parisen kuukautta. Eiköhän hänen kausi ole paketissa.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Näistä IFKn poissaoloista tulee mieleen sellainen vanha South Parkissa ollut kohtaus, jossa finanssikriisin aikaan USAn valtiovarainministeriö päättää pelastettavat ja konkurssiin vietävät yritykset leikkaamalla kanalta pää pois ja laittamalla se juoksemaan päättömänä ympäri "Onnenpyörän sektoreita". Samaan aikaan yksi kaveri soittaa taustalla arvontalaulua. Näkisin tämän saman touhun IFKssa niin, että Helenius arpoo poissaolojen pituuksia hatusta ja Kiva-Harri soittaa arvontalaulua taustalle.

Tämä video löytyy Youtubesta hakusanoilla "chicken head off", mutta sitä ei syystä tai toisesta pystynyt linkittämään tänne.

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Mistä? Onko jo pelannut jossain?
Olisi varmaan U20 jengissä pelannut ellei sielläkin olisi ollut maajoukkuetaukoa.
Tänään sitten olisi himamatsi tarjolla Saipaa vastaan, niin nähdään onko siellä vai jo suuntaamassa Ouluun.

VSP73

Jäsen
Saamani tiedon mukaan meillä sairastupa kolisee ( lähes) tyhjyyttään. Meillähän saattaa seuraavassa matsissa olla käytettettävissä rotaatoita. Kova. Ensimmäistä kertaa tällä kaudella sitten alkukierrosten.
Niin, eihän siellä ole kuin Vesalainen, Komarov, Rask, Lundell, Somppi, Jasu, Seppälä, Nurmi, Lindbohm.

IFK-mittarilla tämä tarkoittaa lähes tyhjää saikkutupaa - myönnän.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Larun ulkojää treeneissä jäällä oli Vesalainen, Jasu, Rask ja Somppi normi treenipaidoissa, eli tuskin on kaukana paluut.

Jasu kommentoi tilannettaan HS:n jutussa tuosta tapahtumasta:

”Minulla on ylävartalovamma, mutta olen kuitenkin jäillä ollut lähes koko ajan”, Jasu kertoi.

HIFK tiedotti syyskuun lopussa Jasun olevan sivussa viisi kuukautta.

”Tarkoitus on kuitenkin pelata vielä tällä kaudella. Tänään on itse asiassa lääkärikäynti, mutta ei ole kuitenkaan vielä mitään tarkkaa paluuaikataulua”, Jasu sanoi.

UJkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jasu kommentoi tilannettaan HS:n jutussa tuosta tapahtumasta:

”Minulla on ylävartalovamma, mutta olen kuitenkin jäillä ollut lähes koko ajan”, Jasu kertoi.

HIFK tiedotti syyskuun lopussa Jasun olevan sivussa viisi kuukautta.

”Tarkoitus on kuitenkin pelata vielä tällä kaudella. Tänään on itse asiassa lääkärikäynti, mutta ei ole kuitenkaan vielä mitään tarkkaa paluuaikataulua”, Jasu sanoi.
Eikös Jasulta alunperin mennyt akilisjänne poikki? vai muistanko aivan väärin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy