Saa - kunhan on pöytäkirjassa merkitty IFK:n toimihenkilöksi, muuten ei ole penkille mitään asiaa.Jos Lexan ura nyt meni tossa niin vituttaa kyllä todella suuresti, ansaitsee paljon enemmän. Saako sopimuspelaajan laittaa penkin taakse? Lexa ainakin koutsina puuttuisi tuomareiden perseilyyn enkä usko, että Peltosesta pystyy kauheasti downgradeemaan.
Long live Uncle Leo!
Saa - kunhan on pöytäkirjassa merkitty IFK:n toimihenkilöksi, muuten ei ole penkille mitään asiaa.
Toki, en muista mikä on maksimimäärä jonka saa nimetä, koska siellä on jo kuitenkin viisi valmennukseen kuuluvaa
Näin junnufutiksen puolelta kahta selän murtumatapausta sivusta seuranneena se on ollut kummallakin 6kk täysin kielto harrastamisen osalta ja sen jälkeen useampi kuukausi kevyttä liikuntaa ennenkuin saanut palata takaisin täysipainoiseen harjoitteluun.Sellaista kuulin, että selkävaiva olisi osoittautunut jonkinlaiseksi murtumaksi. Sitä en tiedä, miksi silloin ilmoitetaan poissaolo noin?
No sitten on todellakin pahin tilanne. Syyskuussa viimeistään punaista päälle.Saatto olla uran vika vaihto pahimmassa tapauksessa..
Tarkoitit varmaan tälläkin kaudella?Harmillisesti kävi taas iso loukki. Onhan tämä käsittämätöntä miten osunut tällä kaudelle Helsinkiin. Toivottavasti saadaan Leo vielä peleille.
Tarkoitit varmaan tälläkin kaudella?
Leksalle tsempit.
Ei ne uudistukset kaikkia ongelmia poista, mutta osoittaa sentään sen, että asioihin reagoidaan. Jos sen homeisen alataljan vaihtamisella saadaan edes yksi loukkaantuminen vähemmän, niin pidän sitä hyödyllisenä. Jostain se on lähdettävä liikkeelle tai pyöritetään muuten joka kausi 50 pelaajan rulettia.Voihan toki ne loukkaantumiset johtua homeisista alataljoista ja kusisista vapaista painoista
Ei ainakaan itellä mitään tietoa mut en olis yhtään yllättynyt ku jalka taittui vittumaisesti kropan alle.Huhuja kuuluu Komarovin pidemmästä loukkaantumisesta. Onko tästä lisää tietoa palstalla?
Huhuja kuuluu Komarovin pidemmästä loukkaantumisesta. Onko tästä lisää tietoa palstalla?
Joo ei mene enää varianssin piikkiin noin suuret erot. Jotain IFK:ssa tehdään väärin tai eri lailla kuin muualla.
Pakko blokata vetoja, kun veskariin voi vain harvoin luottaa, heheh.Joku totesi, että IFK blokkaa eniten laukauksia. Niistähän tunnetusti tulee loukkaantumisia. Eli pelikirjaongelma ainakin siltä osin. Luultavasti pelitavasta ja sen harjoittelussa on muita kroppaa rasittavia liikkeitä. Mutta riippumatta mistä kaikesta se johtuu on vastuu päävalmentajalla.
Pakko blokata vetoja, kun veskariin voi vain harvoin luottaa, heheh.
Päävalmentaja tietysti vastaa kokonaisuudesta, mutta pakko kaikkien on todeta, että huonoa tuuria on paljon matkassa.
Niin, kuten tuossa kirjoitin, niin sitä on monet alan oikeat ammattilaiset kuluja säästämättä selvittäneet.Miten voi olla huonoa tuuria kuusi vuotta putkeen? Ja lähes aina samaan vuodenaikaan? Jotain siellä on pakko olla vialla.
Just näin. Itse olen tästä ongelmasta puhunut jo useiden vuosien ajan. Täälläkin aiheesta kirjoitellut parin vuoden aikana.Sillä ” vaiva” on ollut olemassa jo pitkään. Mä olen ehdottanut shamaania/ manaajaa, kun kerran kaikki muu on jo testattu. Tämä oli hjuumoria. Totta kuitenkin, että jonkin asteinen kirous riivaa. Rikottiinko aikanaan jotain, kun muuan narri-ikoni palkattiin valmentajan rooliin…?Niin, kuten tuossa kirjoitin, niin sitä on monet alan oikeat ammattilaiset kuluja säästämättä selvittäneet.
Tässä on helppo heittää kysymys ilmoille ja itsekin sen olen monasti heittänyt - Miten voi...... Minä en tiedä, sinä et tiedä ja kukaan ei toistaiseksi tiedä. Olikohan vikat 60 loukkia tms. älytön lukema mikä siellä on statseissa ja jonka perusteella tätä tutkitaan, paljon meitä viisaampien toimesta. Muistakaa myös, että nämä loukkisumat alkoi jo ennen nykyisen koutsin aikaa.
Tobbari sanoi kerran että valtaosa on vammoja, jotka tulee blokkaamisista ja ylipäätään fyysisestä pelaamisesta.
Onko IFK tässä aktiivisempi kuin muut jengit? Mikä on hintalappu?
Itse uskon, että VP:n armoton treenikulttuuri altistaa vammoille.
Niin, kuten tuossa kirjoitin, niin sitä on monet alan oikeat ammattilaiset kuluja säästämättä selvittäneet.
Tässä on helppo heittää kysymys ilmoille ja itsekin sen olen monasti heittänyt - Miten voi...... Minä en tiedä, sinä et tiedä ja kukaan ei toistaiseksi tiedä. Olikohan vikat 60 loukkia tms. älytön lukema mikä siellä on statseissa ja jonka perusteella tätä tutkitaan, paljon meitä viisaampien toimesta. Muistakaa myös, että nämä loukkisumat alkoi jo ennen nykyisen koutsin aikaa.
Epämääräisesti olen kuullut, että pidempi loukki olisi kyseessä. Mitälie sitten tarkoittaa.
Ja valitettavasti ei ihme, olihan se kivuliaan näköistä.