Ei tää voi olla totta.Somppi 2-4vk, Taponen 2 viikkoa sivussa. Jippii
Somppi 2-4vk, Taponen 2 viikkoa sivussa. Jippii
Olisiko sittenkin syynä Apollon liukkaat rappuset?Kyllä mä alan olemaan vakuuttunut, että meillä ei tehdä fysiikka puolella kaikkea ihan oikein. Ei nämä voi olla sattumaa enään.
Kyllä se kuntopohja sekä fysiikka luodaan pitkäjänteisellä työllä mikä alkaa jo pre-seasonilla. En millään jaksa uskoa, että paska fysiikkavalmennus realisoituisi loukkaantumisena tyyliin parissa viikossa. Ellei sitten jotain palautumisrutiineja laiminlyödä totaalisesti?Kyllä mä alan olemaan vakuuttunut, että meillä ei tehdä fysiikka puolella kaikkea ihan oikein. Ei nämä voi olla sattumaa enään.
Ed ja Lorraine Warren ovat kuolleet eli sieltä ei ratkaisua saadaTiedemiehet ovat osanneet selvittää maailman synnyn alkuräjähdysteorialla, Egyptin pyramidien ja Pääsiäissaarten kiviukkojen rakentamiset on selvitetty, Viiltäjä-Jackin henkilöllisyyskin alkaa olla jo ratkaistu 135 vuoden jälkeen. Mutta HIFK:n uusien pelaajien loukkaantumismysteeriä parin pelatun ottelun jälkeen ei ole kyetty ratkaisemaan - eikä kyetä ratkaisemaan ennen kuin avaruuden laajeneminen loppuu ja alkaa kutistua pieneksi hiukkaseksi räjähtääkseen jälleen uudeksi aluksi.
Yksi iso syy on nordiksen huono jää. Tuolla sohjossa kun treenaa päivittäin, niin väkisinkin alkaa nivelet olemaan kovilla. Kun sitä kuormaa on koko ajan vähän enemmän, niin jossain kohti tulee vammoja. Muuten HIFK:ssa on maan parhaimmat lääkärit, fysiot ja fysiikkavalmennus, joten siitä se ei jää kiinni. Harmi vaan, että tuohon jäähän ei halua kaupunki tai HIFK kumpikaan enää panostaa garden-projektin takia.Kyllä mä alan olemaan vakuuttunut, että meillä ei tehdä fysiikka puolella kaikkea ihan oikein. Ei nämä voi olla sattumaa enään.
Meillä Espoossa ihan tismalleen sama homma. Tällä kaudella pelkästään jo neljä kuukauden poissaoloa tullut sillä tavalla ettei missään yksittäisessä pelitilanteessa ole edes käynyt mitään ja pelit pelattu normaalisti loppuun.Suurin osa näistä loukkaantumisistahan ovat tulleet niin, että ei olla nähty edes sitä tilannetta eli mennyt treeneissä. Mitä siellä tapahtuu?
Ei ollenkaan outoa, kun heillä on niin pieni peliaika eikä tarvitse harjoituksissa luistella Nordiksen adventtisohjossa yhtä pitkään, kuin ne jotka treenaa myös yv:tä.Juhani Jasu (n. 3,5 kuukautta), Tony Sund (n. 2 kuukautta), Otto Somppi (n. 4 viikkoa), Roope Taponen (n. 2 viikkoa), Petteri Lindbohm (loppukausi)…
Jasua lukuunottamatta kaikki ihan hemmetin tärkeitä palasia. On se outoo, ettei ne poissaolijat ole osastoa Hartikainen-Åsten-Seppälä.
Meillä Espoossa ihan tismalleen sama homma. Tällä kaudella pelkästään jo neljä kuukauden poissaoloa tullut sillä tavalla ettei missään yksittäisessä pelitilanteessa ole edes käynyt mitään ja pelit pelattu normaalisti loppuun.
Viime kaudesta puhumattakaan, koko ajan oli joku hajalla. Väkisinkin alkaa katseet kääntymään fysiikkavalmennuksen suuntaan...
Omat ajatukset tässä Sompin tapauksessa menee kyllä huonon tuurin suuntaan. Saa aikamoinen seppä olla fysiikkavalmennuksessa jos n. viikossa saa kaverin rikki Isossa kuvassa en kyllä osaa sanoa olisiko siellä viilattavaa.Ei nämä jatkuvat loukkaantumiset voi millään johtua enää huonosta tuurista. Jotain tehdään fysiikka valmennuksen puolella ja treeneissä väärin.
Oletteko nyt näiden juttujen kanssa ihan tosissanne? IFK:n fysiikkavalmennus saa siis pari viikkoa sitten hankitun pelaajan pohjat romutettua sillä hetkellä, kun astuu Nordiksen ovista sisään? Jepjep.Ei nämä jatkuvat loukkaantumiset voi millään johtua enää huonosta tuurista. Jotain tehdään fysiikka valmennuksen puolella ja treeneissä väärin.
Sompin tapauksessa tuskin fysiikkapuolta voi syyttää, sillä ei ole juurikaan ehtinyt jengin mukana treenata. Itsekin olen miettinyt samaa mutta on täällä niin monta seppää käynyt kokeilemassa ja välillä veti Raato itse Hännisen kanssa, niin ei ne kaikki voi noin paskoja olla. Ja nyt Hero Malin pitäisi olla kyllä ihan valtakunnan kärkijätkä tuohon hommaan. Kyse on pakko olla jostain muusta mutta mistä? Onko se harjoitushallin tai Nordiksen paska jää vai mikä? En tiedä. Kaudesta toiseen kuitenkin sama laulu sama se millaisia teräsmiehiä tänne tulee. Uskomatonta mutta ei enää jaksa yllättää. Juurisyy (tai onko edes sellaista) olisi mielenkiintoista tietää.Kyllä mä alan olemaan vakuuttunut, että meillä ei tehdä fysiikka puolella kaikkea ihan oikein. Ei nämä voi olla sattumaa enään.