Sai mailasta suun alueelle ja lähti suoraan kopin puolelle. Paska tsägä.Olin juuri tulossa kysymään joko se Melart meni hajalle, kun ei ole näkynyt kentällä
Luulen, että saa tikkejä, visiirin ja on pelissä toisessa erässä.Melart koppiin suuta pidellen.
Melart koppiin suuta pidellen.
Luulen, että puoli kautta saikulla.Luulen, että saa tikkejä, visiirin ja on pelissä toisessa erässä.
Huilivuorossa matsiennakon mukaan.Kotkansaloa ei ole merkattu illan kokoonpanoihin. Luomuna sisään ja luomuna ulos.
Vai jäikö polvi puristuksiin?Rantakari sai aika kovan tällin päähän. Saas nähdä tippuuko pois pitkäksikin aikaa vai selvisikö säikähdyksellä.
Ei ainakaan siinä osumatilanteessa ollut mitään polvivammaan viittaavaa. Huono homma joka tapauksessaVai jäikö polvi puristuksiin?
Kunnossa lienee kun ei mainittu loukkaantuneeksi uutisminuutissa. Vain Salin ja Luhanka listalla ("päivästä päivään" molemmat).Mikäli osaan tihrustaa puhelimen näytöltä oikein, niin Rantakari vaikuttaisi olevan ainakin fysiikkatreeneissä mukana IFK:n IG-storyn perusteella.
Kunnossa lienee kun ei mainittu loukkaantuneeksi uutisminuutissa. Vain Salin ja Luhanka listalla ("päivästä päivään" molemmat).
Onkohan Salmelainen vieläkin sitä mieltä, että ei tarvitse olla kovin aktiivinen pelaajamarkkinoilla. Joukkueen ainoa tähtihyökkääjä viikoiksi sivuun tässä tilanteessa.Loukkaantuneet: Einari Luhanka (day-to-day), Aleksanteri Kaskimäki (day-to-day), Julius Nättinen (week-to-week)
"Julius Nättinen on loukkaantumisen vuoksi pari viikkoa sivussa."
Kaskimäki se yhä jatkaa day-to-day ja Nättinen takaisin sairaslistalle. Nättinen on ollut muutenkin ihan rikki viimeiset pari kautta, niin väkisinkin hiipii ajatus takaraivoon, että saatiinko me pelkkä lasinilkka sittenkin tänne?
Nyt voi tappiota selitellä tappioita Nättisen puuttumisella.