HIFK:n sairastupa ja muut poissaolot kaudella 2022–2023

  • 118 211
  • 517

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seppälä taisi loukkaantua? En enää lopussa pysynyt perässä IFK:n ketjuruletin kanssa; välillä tuntui, että ketjut oli sekaisin pitkiksi venyneiden vaihtojen seurauksena.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tuosta Jääskästä tuli mieleen et jos reisi ei oo vielä 100% niin nyt huilia vaan, IFK:llä kolme ottelupalloa kuitenkin.
Plus Jääskän paras ase on mieletön luistelu niin sitä me tarvitaan jos meinaa tulla pitkä kevät.
Onkohan Jääskän kausi ohi jo?
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Onkohan Jääskän kausi ohi jo?
En usko, luulis jos olis niin oltais rakennettu uudet ketjut, esim. Koivistoinen, Vesalaisen ja Pakarisen kaa.
Kun nyt ei lähdetty pahemmin sotkee ketjuja niin vaikuttaisi enemmän day to day hommilta. Toivottavasti.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En usko, luulis jos olis niin oltais rakennettu uudet ketjut, esim. Koivistoinen, Vesalaisen ja Pakarisen kaa.
Kun nyt ei lähdetty pahemmin sotkee ketjuja niin vaikuttaisi enemmän day to day hommilta. Toivottavasti.
Luulisi, että oltaisi muutenkin rakennettu uudet ketjut, vaikka Jääskä olisikin palaamassa. Nyt se tehtiin vasta 6. ottelun kolmanteen erään ja kuinkas siinä kävikään.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Peltonen ainakin puhui sairastumisesta, ei loukkaantumisesta Jääskän tapauksessa.
No hyvä jos puhui, sit saataisi 100% kunnossa oleva Jääskä takaisin, ite vain päättelin kun oli jotain reisiremppaa runkosarjan lopussa niin nää aika monesti uusiutuu ku lähdetään runttaamaan täysillä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
No hyvä jos puhui, sit saataisi 100% kunnossa oleva Jääskä takaisin, ite vain päättelin kun oli jotain reisiremppaa runkosarjan lopussa niin nää aika monesti uusiutuu ku lähdetään runttaamaan täysillä.

Niin mistä näistä tietää, mutta uskon sairastumiseen koska olisi varmaankin pelannut reisi kainalossa tarvittaessa. Sairastumiseen taas ei ole mitään pikainjektiota ja riskit pelatessa jo henkilölle itselleen aika isot. Perjantaina ollaan viisaampia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en tiedä, mihin uskoa, koska on myös kuulunut huhuja loukkaantumisesta. Ainoa asia, mikä on varmaa on se, että Jääskä ei pelannut Lukko-sarjan kolmessa viimeisessä pelissä. Voi olla mitä tahansa, mutta Jääskän kanssa ei vielä kuudenteen peliin lähdettäessä ainakaan otettu pienintäkään riskiä. Se olisi tietenkin kiva tietää, voidaanko Jääskää edes odottaa palaavaksi kokoonpanoon. Mutta tuskin seura näistä mitään tulee tiedottamaan. Eikä ehkä vielä ole täyttä varmuuttakaan.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
No hyvä jos puhui, sit saataisi 100% kunnossa oleva Jääskä takaisin, ite vain päättelin kun oli jotain reisiremppaa runkosarjan lopussa niin nää aika monesti uusiutuu ku lähdetään runttaamaan täysillä.
Remppaa vai kremppaa? Aika merkittävä ero.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti kyse ollut vain sairastumisesta. Jääskä kuitenkin pelasi tokan pelin aina jatkoajan viimeiseen vaihtoon asti (toki se ei kerro mitään).

Heleniushan on tunnetusti todella tarkka sairastelujen suhteen ja ei anna pelilupaa yhtään liian ajoissa siinä missä joidenkin muiden joukkueiden lääkärit voisivat jo vihreetä valoa näyttää. Tämän vuoksi itse uskon sairastumiseen. Luulen, että jos reisivamma olisi uusiutunut, niin Jääskä olisi piikillä pelannut.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän vuoksi itse uskon sairastumiseen. Luulen, että jos reisivamma olisi uusiutunut, niin Jääskä olisi piikillä pelannut.

Mä taas uskon, että seiskapeliin Jääskä olisi karsittu kokoon, mutta kutospeliin ei ollut vielä mikään pakkopakko. Ja hyvinhän se meni ilman Jääskääkin. Riitti, että pelasivat 5+7 minuuttia tosissaan :).
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Niin mistä näistä tietää, mutta uskon sairastumiseen koska olisi varmaankin pelannut reisi kainalossa tarvittaessa. Sairastumiseen taas ei ole mitään pikainjektiota ja riskit pelatessa jo henkilölle itselleen aika isot. Perjantaina ollaan viisaampia.
Jäky kuumeessa/flunssa, 100 varma tieto!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäky kuumeessa/flunssa, 100 varma tieto!

Ei kai nyt sentään edelleen ole? Toivottavasti oli suht lievä tauti, oli mistä viruksesta kyse hyvänsä. Jos kovasti on sairas ollut, kyllä se kondikseen vaikuttaa huippu-urheilijalla nopeastikin. Mutta hienoin uutinen on se, että Jäkyn koko kausi ei olekaan ohi :)!
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla alkoi just 3:s viikko vajaakuntoisuutta, räkää ja tukkoisuutta ollut. Tarkoitus olisi vihdoin päästä Nordikselle nyt.
 

Paroni_81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Julle Tyrväisen musta silmä
Minulla alkoi just 3:s viikko vajaakuntoisuutta, räkää ja tukkoisuutta ollut. Tarkoitus olisi vihdoin päästä Nordikselle nyt.
Tässähän se suurin ongelma piilee. Toki nuori huippu-urheilija Jääskä palautuu nopeammin kuin normaali ihminen, mutta ei se vajaakuntoisuus hetkessä häviä. Nyt pitäisi pystyä lyömään parasta tiskiin koko rasittava sarja. Kestääkö Jäkyn kroppa vielä sitä rasitusta? Toivotaan, että pystyy pelaamaan sata lasissa ainakin ensimmäiset kotimatsit.

Toinen nosto on, että Berglund on toivottavasti täydessä tikissä. Ilman Victorin kiekollista osaamista ylivoima ja pelin avaaminen heikkenee selkeästi sekä onhan se jo nähty, että mies on puolikuntoisena (oletus, että jalka on vaivannut Kåsan kanssa törmäämisen jälkeen) täysi lapanen viivassa ja varsinkin omissa.

Edit: kirjoitusvirheet ja sisältö
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Paroni_81 , itse asiassa huippu-urheilija vertautuu suoraan immuunipuutoksesta kärsivään henkilöön ja jälkitautien riski on tavallista tallaajaa paljon suurempi. Palautuminen sairastumista edeltävälle tasolle nopeasti ei siis ole mikään iysestään selvyys. Ja vähemmän yllättäen nyt on myös koronaa paljon liikkeellä… Mutta toivotaan, että Jäky on treenannut jo täysillä ja menossa mukana kotiavauksessa. Häntä tarvitaan.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
@Paroni_81 , itse asiassa huippu-urheilija vertautuu suoraan immuunipuutoksesta kärsivään henkilöön ja jälkitautien riski on tavallista tallaajaa paljon suurempi. Palautuminen sairastumista edeltävälle tasolle nopeasti ei siis ole mikään iysestään selvyys. Ja vähemmän yllättäen nyt on myös koronaa paljon liikkeellä… Mutta toivotaan, että Jäky on treenannut jo täysillä ja menossa mukana kotiavauksessa. Häntä tarvitaan.
Älä kirjoita sitä K:lla alkavan viruksen nimeä! Saatat vahingossa käynnistää ikiliikkujan kesää vasten, kun mietimme ja väännämme täällä, pilasiko se taas yhden kauden.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jääskä sivussa edelleen jostain syystä?
Tapparalla ei poissaolijoita
Ketjut uusiksi
Ei kyllä hyvältä näytä!!

Joo, toki hyvä uutinen että Pakarisen ei tarvitse pelata pakkina
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Yllätys et pelitavallisesti tärkeimällä pelaajalla taas hyvä onnikin, hermohan tässä menee!!!
Näinpä. Toissakaudella kun oli oikeesti hyvät zäänssit menestyä ni eikös korona vieny 75% PikkuLunkan tehoista.
Tää ketjujen mylläys onnistuneen talvi- periodin jälkeen poffeihin on niiiiin huono juttu kyllä, kun muutenkin jo materiaalissa altavastaaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös