Unohtuiko Sallinen?Eli siis poissa on kauden avauksesta.. Jääskä, Leskinen, Heljanko, Nordgren, Åsten, Petrell sekä mahdollisesti Väänänen. Varmuudella 6 pelaajaa eli aika paljon. Jääskän ja Leskisen poissaolot kyllä pahat.
Toivottavasti Suomelan kanssa sopimukseen päästäisiin mahdollisimman pian.
Unohtuiko Sallinen?
Kyllä on pitkiä saikkuja taas, vaikka kausi vasta käynnistyy...Loukkaantuneet: Niklas Nordgren (1-2 viikkoa), Juha Jääskä (4 viikkoa), Micke Åsten (5 viikkoa), Ville Leskinen (2-3 kuukautta), Rasmus Heljanko (2-3 kuukautta), Lennart Petrell (toistaiseksi)
Ja jos kyse on blokatusta vedosta, niin eikai sille mitään voi jos luistimeen/nilkkaan osuu kiekko..
6 saikkua ja 2 muusta ? syystä poissa (Luoto ja Väänänen) ja sitten vielä Myllylä.Kyllä on pitkiä saikkuja taas, vaikka kausi vasta käynnistyy...
Ei jotenkin yllätä yhtään. Lisätkää suojavarusteita tai jotain...Tallberg lähti pukukopin puolelle otettuaan taklauksen vastaan. Lista jatkaa venymistään...
Tallberg sivussa tän illan ottelusta. Mitäs hänelle kävi kun en matsia pystynyt katsomaan?
Olihan se nyt ihan kunnon töötti Heleniukselta, mutta olen toki nähnyt useasti että vastaavan jälkeen vaan jatketaan pelaamista.Sai vaarattoman näköisen niitin laitaa vasten. Pelasi vaihtoa ehkä 10 sekuntia ja meni vaihtoon. Seuraavan pelikatkon aikana luisteli itse koppiin.
Itse lajeja pelanneena se oli sellainen ”nyt napsahti taas”. Eli tajusi vanhan vamman uusiutuneen. Toivon toki olevani väärässä, mutta aika selkeät merkit olemassa.
Olihan se nyt ihan kunnon töötti Heleniukselta, mutta olen toki nähnyt useasti että vastaavan jälkeen vaan jatketaan pelaamista.
Ryhdyin kaipaamaan Lyytistä!!! Ei näy penkilläkään.
Veti yhden-kaksi vaihtoa pelin alussa. Oiskohan lentsua tms? En ainakaan huomannut mitään kontaktia.Näkikö kukaan mitä tapahtui? Itse en huomannut jostain syystä kun vasta matsin lopulla että Varakas nostettiin Karjalaisen pariksi.
Joo, vähän ihme juttu. Pelasi IFK:n tasoituksen jälkeen vielä vaihdon, ei suurempaa kontaktia tm. ihan mukana pelissä ja antoi hyvän pitkän syötön Keräselle...Veti yhden-kaksi vaihtoa pelin alussa. Oiskohan lentsua tms? En ainakaan huomannut mitään kontaktia.
Lisätään tämäkin nyt tänne jo heti. Henrik Borgström, 4 viikkoa.