HIFK:n playoffs-kevät 2024

  • 113 415
  • 1 030

IFK:n lopullinen sijoitus kaudella 2023-2024?


  • Äänestäjiä
    453

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaako joku sanoa, mihin aikaan tarkalleen game 6:n liput tulevat myyntiin, mikäli Hifk voittaa tänään?
Yleisesti on ollut että heti kun varmistuu ottelu niin ne tulee "välittömästi" matsin jälkeen ennakkomyyntiin Bättre Folk jäsenille, ja sitten 22:30-23:00 aikoihin on yleensä alkanut julkinen myynti.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hoviselta tarvitaan nollapeli tänään. HIFK ei yhtä maalia enempää tee, jos sitäkään.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monensiako me silloin oltais, jos Hovinen olisi laitettu maaliin heti ensimmäisestä pelistä alkaen?
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Toimiiko jollakin Bättre Folk? Täällä antaa vain erroria.

Edit: mitä kautta tarkalleen nuo Bättre Folk -liput pitäis löytyä?
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä veikkaan että Pelsu tulee tänään ylilatauksella väkisin tappamaan sarjaa ja IFK pääsee rokottamaan Pelicansin sekoiluista. IFK voittaa tänään parilla maalilla.

Lauantain peli on sitten ihan helvetin tiukka ja tarvitaan ehkä vähän tuuriakin jotta pääsisi game 7.
Lainaan nyt itse tässä itseäni.

Sarja on nyt tilanteessa 3-2. Enää pitäisi voittaa kaksi peliä, mutta yksi kerrallaan.

Paljon on toitotettu sitä kuinka harvinaista on nousta 0-3-tilanteesta sarjan voittoon. NHLssä se on tehty neljästi (viimeksi 2010 ja 2014), Liigassa kerran ja mm. Sveitsin liigassa se tapahtui kahdesti samoissa pleijareissa toissa kaudella.

Alkio sanoi että Liigassa on pelattu paras seitsemästä-sarja jotain reilu 120 kertaa. Olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää, kuinka usein sarja on ollut 3-0-tilanteessa, tai 3-1, siten että toinen on voittanut kolme ensimmäistä peliä.

Mutuna heittäisin, että 2-1 on yleisempi tilanne kolmen pelin jälkeen.

Ei tässä nyt mitään urheiluhistorian suurinta temppua olla virittelemässä, mutta temppua kuitenkin.

Nothing is over.
 
Viimeksi muokattu:

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos koko jengille valmentajia myöten. Olin teksti-TV:n varassa joten jätin kommentoinnin väliin. Vahva usko että lauantain jälkeen 3-3. Toivottavasti alkkiksen korkki ei aukea. Kaikki säädyt (posit, negat ja realistit) toivoo menestystä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Sori taas vieraisiin kommentointi mutta siis mitä vittua? Olin hommaamassa lippua lauantaille, kaikki meni hyvin kunnes lipun olisi ollut tarkoitus ilmestyä kännyyn. Nyt en pääse edes sovelluksessa kirjautumaan sisään??? Kiitti tyhjästä.

Edit: jaa nyt oon taas kirjautuneena sisään mutta lippua en kyl saanut. Täytyy olla huomenna yhteydessä ticketmasteriin ja vaatia masseja takaisin.

Vittu vieköön sama kävi viime keväänä ku koitti ostaa lippuu Pelicans-Tappara finaaliin.
 

MattiPussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori taas vieraisiin kommentointi mutta siis mitä vittua? Olin hommaamassa lippua lauantaille, kaikki meni hyvin kunnes lipun olisi ollut tarkoitus ilmestyä kännyyn. Nyt en pääse edes sovelluksessa kirjautumaan sisään??? Kiitti tyhjästä.

Edit: jaa nyt oon taas kirjautuneena sisään mutta lippua en kyl saanut. Täytyy olla huomenna yhteydessä ticketmasteriin ja vaatia masseja takaisin.

Vittu vieköön sama kävi viime keväänä ku koitti ostaa lippuu Pelicans-Tappara finaaliin.
Kiitos tiedosta ja annista keskusteluun, jonka aiheena meidän Playoff kevät.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
J

Kiitos tiedosta ja annista keskusteluun, jonka aiheena meidän Playoff kevät.
No en tienny mihin tämä olis pitäny laittaa ku en löytäny täältä ketjua joka liittyis lippujen ostoon Nordikselle. Varmaan löytyis jos selais joku tsiljoona sivua mut en jaksanu.

Kiitos ja anteeksi.

Edit: ja siis lähinnä oli tarkoitus kysyä neuvoa tohon Ticketmasterin kirjautumisongelmaan, jos jollain olis vastaavia kokemuksia, mut ongelma ratkesi joten eipä täs enää muuta kuin vitutus tililtä lähteneistä rahoista, joka ei sinällään tähän ketjuun kuulu, joten jätän tämän osaltani tähän.

Edit2: liput sit ilmestyikin mun käyttäjätilille vaan noin puolen tunnin viiveellä, joten vi ses på Nordis! Kannatti taas näköjään panikoida.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori taas vieraisiin kommentointi mutta siis mitä vittua? Olin hommaamassa lippua lauantaille, kaikki meni hyvin kunnes lipun olisi ollut tarkoitus ilmestyä kännyyn. Nyt en pääse edes sovelluksessa kirjautumaan sisään??? Kiitti tyhjästä.

Edit: jaa nyt oon taas kirjautuneena sisään mutta lippua en kyl saanut. Täytyy olla huomenna yhteydessä ticketmasteriin ja vaatia masseja takaisin.

Vittu vieköön sama kävi viime keväänä ku koitti ostaa lippuu Pelicans-Tappara finaaliin.
Stadissa pilotoidaan AI lipunmyyntiä. Tavoitteena estää lipunhaltijan pelin jälkeinen vitutus. Osa AI analyysistä perustuu ostajan kotiosoitteeseen,
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sakuraba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Vahva tunne, että Pelsut tästä edelleen menee jatkoon, olivat kuitenkin myös tänään ”parempia”. Ei siinä, hienoa että tästä tulikin kunnon sarja. Ja voihan se olla, että alkaa lahtelaisilla nyt pipo kiristymään, kun sarjan katkaisu meinikin vaikeaksi. Mutta lähtlkohtaisesti Pelicans on mielestäni parempi joukkue näistä, ja olisi Hifkiltä näillä voimasuhteilla aikamoinen uroteko viedä neljä matsia putkeen.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
TUUT TUUT! Ihan hirveää kiekkoa tyyliin Bulgaria, mutta näyttää toimivan. Kaikki otetaan. Jos jatkoon mennään, niin ehkä pelimoodi vaihdetaan jääkiekkoon.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vahva tunne, että Pelsut tästä edelleen menee jatkoon, olivat kuitenkin myös tänään ”parempia”. Ei siinä, hienoa että tästä tulikin kunnon sarja. Ja voihan se olla, että alkaa lahtelaisilla nyt pipo kiristymään, kun sarjan katkaisu meinikin vaikeaksi. Mutta lähtlkohtaisesti Pelicans on mielestäni parempi joukkue näistä, ja olisi Hifkiltä näillä voimasuhteilla aikamoinen uroteko viedä neljä matsia putkeen.

Rehellisesti sanottuna, eipä Pelsutkaan ollut kolmessa ekassa pelissä niin paljon pelin päällä, että olisi ansaittu 3-0-johto. HIFK lahjoitti voitot peleissä kaksi ja kolme.

Että jos HIFK nyt ottaa osaa takaisin tässä, niin se on vain ja ainostaan oikeudenmukaista.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rehellisesti sanottuna, eipä Pelsutkaan ollut kolmessa ekassa pelissä niin paljon pelin päällä, että olisi ansaittu 3-0-johto. HIFK lahjoitti voitot peleissä kaksi ja kolme.

Että jos HIFK nyt ottaa osaa takaisin tässä, niin se on vain ja ainostaan oikeudenmukaista.
Kyllä ne parempia olivat. Mutta yhtään ei haittaa että tilanne tasoittuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös