Kyllä ne parempia olivat. Mutta yhtään ei haittaa että tilanne tasoittuu.
Olen eri mieltä siitä, olivatko parempia. Varsinkaan peleissä 2 ja 3. Mutta sillä nyt ei isossa kuvassa ole edes merkitystä.
Lauantaina hallille! Jee!
Kyllä ne parempia olivat. Mutta yhtään ei haittaa että tilanne tasoittuu.
Mun silmiin IFK-pelaajissa ei näkynyt eilen kipsaantumista, vaikka taas oli pakkovoiton paikka. Eli osattiin pelata rennosti. Eilen päästiin myös ajamaan ns. sotatantereelle eli aloituspisteiden väliin. Tuosta esimerkkinä Raskin 2-0-maali.
Miltä eilinen peli näytti teidän silmin, verrattuna neljään edelliseen matsiin?
Pressan sanoin: sori siitä. Haen takkini naulakosta ja poistun takavasemmalle.On, mutta en mä sitä sulle kerro. Kamalaa tollanen jälkiviisastelu.
Sama, ja taas on vappuhatuilla hauskaa. Jos jotain ni ehkä hyvä ettei se Kummoloiden onanoima treen paikallisfinaali toteudu.En minä tuosta Ilveksen putoamisesta mitään vahingoniloa saa, ennemmin niille jo soisi menestystä, mutta on tässä itsekkäästi ajateltuna se hyvä puoli, että mikäli IFK vielä homman hoitaa kotiin, on varmaa ettei Tappara tule välierissä vastaan. POHJOISEN Nordiksella kuulemisen riski on kyllä parissa päivässä kasvanut olemattomasta semirealistiseksi, mutta ehkä sen kestää, jos on tullakseen.
Tässä vaiheessa tärkeintä on olla huomenna parempi. Eiköhän tässä tule todennäköisyyksilläkin pitkästä aikaa hyvä himapeli.Olen eri mieltä siitä, olivatko parempia. Varsinkaan peleissä 2 ja 3. Mutta sillä nyt ei isossa kuvassa ole edes merkitystä.
Lauantaina hallille! Jee!
Tässä vaiheessa tärkeintä on olla huomenna parempi. Eiköhän tässä tule todennäköisyyksilläkin pitkästä aikaa hyvä himapeli.
Kalpa pelaa todella hienosti aivoituksiltaan ja liikkeiltään nopeaa kiekkoa, jolla Ilves tippui kyydistä kuin mummo pulkasta.Ennen pleijareitakin tiesi IFK:n olevan raskasjalkainen ja hidas mutta tuota Kalpan peliä katsellessa ei voi kuin ihmetellä, tavallaan hyvä että tuollaisella nopealla vauhtikiekolla pärjää nyt noin hyvin. Mieluummin sitä katsoo kuin trap,hidasta paskaa.. hieman vituttaa oman jengin etana-hoki mutta no , tää joukkue on tämä ja toivo roikkuu huomisessa taas silti...lapsenomainen? Ehkä...
Kohta on faijalla flinda auki.Nothing is Over. Äärimmäisen vahva luotto, jopa varmuus, siihen, että IFK hoitaa matsin tänään.
Jep. Pääsiäinen on pahaa aikaa. On neljä päivää aikaa narauttaa, ennen kun pitää työhaalareita alkaa kaivamaan kaapista.Kohta on faijalla flinda auki.
Pelkkiä voittoja. Kerran pelattiin tasan, mutta Åsten ratkaisi rankkareissa.Mikä olikaan meidän recordi Nokialla?
Joo nyt muistan. Se lämäsi samanlailla kuin Ross Lupaschuk kiekon yläpeltiin.Pelkkiä voittoja. Kerran pelattiin tasan, mutta Åsten ratkaisi rankkareissa.
Yhtä lailla voisi kyseenalaistaa fanien loputtoman jossittelun ja jälkiviisastelun. Taposella kulki oikein mainiosti runkosarjan lopussa, joten oli aivan luonnollista peluuttaa häntä myös pleijareiden alkaessa. Ja aivan yhtä hyvin oltaisiin voitu hävitä kolme ekaa peliä Pelsuille, vaikka Pappi oliskin ollut maalilla. Vitustako näitä kukaan osaa ennustaa.Tällä hetkelläkin voidaan vain spekuloida sillä, että mikä olisi tilanne nyt, jos Hovinen olisi pelannut kaikki pelit. Täytyy kyseenalaistaa rajusti meidän maalivahtivalmentajan osaaminen ja samalla tietysti Villenkin. Kai päävalmentaja aina tekee sen lopullisen päätöksen.
Tuosta Kalpasta sen verran vielä. Että kävivät Nokia Areenalla 3 kertaa Ilveksen vieraana. Mukaan tarttui 2 voittoa. Mikä olikaan meidän recordi Nokialla?