Meni ohi, avaatko vähän?
"Tässä sarjassa on ollut yksi ämmä ja se on Erkka Westerlund."
Meni ohi, avaatko vähän?
Joutaisi saada tuosta pikku penalttia... Ja HIFK:lle tulee luonnollisesti sakot epäurheilijamaisesta käytöksestä !
Kyllä. Ja se oli koko sarjan jäällä. Ei Perkele, että vanha vielä näkee sen saman IFK:n johon 40 vuotta sitten rakastui!Intohimo-Fyysisyys-Kunnia! Se oli tänään jäällä.
edit: oliko nokka haukkunut Erkkaa ämmäksi tuomarien haukkumisesta. Pata kattilaa soimaa joku voisi sanoa. Ei paljoa Nokalla varaa tuohon.
Tottahan se puhui. Eri asia on kieltämättä, tarvitseeko sitä sanoa ääneen.
Intohimo-Fyysisyys-Kunnia! Se oli tänään jäällä.
Cobolille ja erityisesti Bozikille- näille kahdelle kaappi-ifk-fanille- erityiskiitokset rehdistä tunnustuksesta.HIFK oli kauden kahdessa tärkeimmässä ja playoff-sarjan kahdessa viimeisessä ottelussa selvästi parempi kuin Jokerit. Jalonen pesi niissä mennen tullen Westerlundin.
Oli kyllä mielenkiintoinen sarja: Narreilla oli huippuvalmentaja
Erilaisia tilastoja on olemassa. Minun tilastoni on tuossa alla - kaikki lähivuosien HIFK:n play-offs -matsit joissa minä olen ollut paikanpäällä:
EDIT: 28.3.2011 HIFK - jokerit
25.3.2011 HIFK-Jokerit
19.3.2011 Jokerit HIFK
29.3.2010 HIFK-HPK
5.4.2010 HIFK-HPK
14.3. 2008 HIFK-Blues
16.3.2008 Blues - HIFK
20.3. 2007 HIFK-HPK
Mikähän tilastoihme näitä pelejä yhdistää? Aivan oikein: kaikki hävitty paitsi se tärkein eli tänään!
Minulla on myös lippu huomiseen peliin.
Mutta, mitä helvettiä - onko sm-liiga-sivujen jatko-ohjelma oikeasti tällainen?
Sen mukaan 5.4 IFK-Lukko sarjaa olisi pelattu 5 peliä (mikäli tarvitaan), kun samanaikaisesti Jyp-Blues sarjaa on pelattu vasta 3 peliä...?
Lähinnä siis pelottaa kun mietti että IFK:lla ja Lukolla jo 7 peliä alla, ja välierissä ton mukaan tiukempi tahti? Pääsee Jyp sitten aika paljon rauhallisemmalla tahdilla finaaleihin?
Mutta nautitaan nyt tästä hetkestä, keskiviikkona sitten Lukkoa murtamaan!