Kaikki muut kuin KJ varmaan tiesivät, miten narrit tulevat pelaamaan, puolustavat ja hakevat HIFK:n virheestä sitä yhtä maalia. Näin siinä sitten kävikin, KJ:n HIFK oli aktiivinen, siitä ei voi moittia, mutta joukkueessa on myös ketjut täysin sekaisin kaikkien loukkaantumisten ja poissaolojen kautta. Itse jankutin koko vuoden, että tarvitsemme ykkösentterin, Nybondas ja KJ saavat nyt maistella tyhmyytensä tuloksia, meillä kakkosylivoimassa sentterinä pelaa Töykkälä, puukäsi jumalan armosta. Yksikään pakeista ei omista pelotetta viivalla ylivoimassa, vielä kun Hamilton on poissa, niin surkeus vain korostuu.
Tapaus Väänänen ja Granlund oli sitten kaiken huippu, KJ nukkuu, vaikka tilanteen jälkeen olisi pitänyt pistää täysi mylly päälle. Jos olisin itse valmentaja, niin narreilta puuttuisi myös jatkossa pari pelaajaa, joista toinen olisi Väänänen. Hienosti otti Väänänen Granlundin pois ja taktisesti sata nolla voitto tilanteesta. Minä en halua enää koskaan nähdä tätä meininkiä HIK:ssa. Tulisit jo Petu ja tuot sen vittumaisen asenteesi sinne minne se kuuluukin.
HIFK:n on nyt pahassa sillassa, ei yhden tappion vuoksi, vaan sen, että materiaalimme ei riitä huomisessa pelissä, turpaan tulee aktiivsen kotijoukkueen käsittelyssä. Maanantaina on pientä toivoa, jos saadaan edes pari kolme pelaajaa sairastuvalta mukaan. Etu on nyt selkeästi narreilla.