R.P.M. 12 000
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
En tiedä mitä tuo tarkoittaa. Hyökkäät minua kohtaan henkilökohtaisesti, vaikka et tiedä minusta mitään. Olen tehnyt IFK:n eteen paljon. Toivottavasti sinäkin.
Katsoin nopeasti viimeiset viestisi ja sua on aiemminkin kismittänyt noi halvat flabat stondiksessa ja niistä saatu vaste seuralle. Se on iso ongelma ja mm. siitä syystä itse luovun omasta tsetistäni, kun ei huvita tsiigaa Peltosen tylsää kiekkoa, jossa viihdearvo on nollassa. Mieluummin käyn katsomassa jääpalloa tai handista ja laulamassa viidenneksi korkeimmalla tasolla futisjengin matseissa. Antaa ton paikan mennä jollekin joka toivottavasti edes haluaa käydä tsiigaa lätkää.
Mutta - yhtään enempää kuin mitä itse olet kirjoittanut arvailematta henkilöllisyyttäsi sä olet siis pelannut HIFK:ssa ainakin vuosituhannen vaihteessa junnuissa ja sen jälkeen jos jatkoit seurassa, kuten annat ymmärtää, niin olit kasarin alussa syntyneenä oletettavasti mm. Sheddenin matkassa. Joten: mä ymmärrän helvetin hyvin, että ei se lätkässä mene niin, että pelataan tylsästi ja sitten koko halli huutaa kitarisat ulos. Kannatuskulttuuri on eri. Luulisi senkin sen ymmärtävän, tolla taustalla. Sillä sillä silloin Nordiksella huusi ne sivukatsomotkin, vaikka ei chantanneet, kun jengi painoi "ihan eläimenä" vastustajasta läpi. Nyt ei paina, mutta sirklailee ihan kivasti, ja riplailee päälle. (Paitsi tänään Pakarinen.)
En mä arvosta tollaisia puolilöysiä heittoja. Miks sä et tuu stondikseen? Sulla vois olla ääneen annettavaa!