Trevor Gillies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, FLA, RAMI, PENA, FRANK
Tuskin Laaksosen Tomppa koskaan vihelsi IFK:n peliä?Miten on muuten mahdollista, että toista sataa peliä KooKoossa vetänyt maajussi saa olla päätuomarina?
Tuskin Laaksosen Tomppa koskaan vihelsi IFK:n peliä?Miten on muuten mahdollista, että toista sataa peliä KooKoossa vetänyt maajussi saa olla päätuomarina?
Tätä on tullut harjoitettua. Nyt vaan on pelitili tyhjä, joten saavat pärjätä ilman mua.Syy on se, että uhrasin rahojani KoooKoon voitolle. Näin ollen HIFK ei voi hävitä. Suosittelen samaa teille muillekin, se on pieni hinta siitä, että kannattamasi joukkue voittaa!
No ei. Murea ja mehukas on kyllä enemmän mun makuun.Ei se Peltonen ihan väärässä ole, kun puhuu sitkeydestä.
Tämä vanheni hyvin.Juuri äsken betsattu KooKoolle 2. pelin maaleista ja suora voitto.
Kiittäkää siis yllä olevasta ja vierasvoitosta.
Mä olen tästä samaa mieltä. Kertoo jotain jengistä, että usein umpipaskaltakin näyttävällä pelillä voitetaan, vaikka oltaisiin kuinka köysissä.Sanoisin että IFK tulee nimenomaan olemaan helkkarin vaikea voitettava keväällä.
Tämän kauden trendi on tuntunut olevan, että heikompien jaksojen - jotka ovat kestäneet maksimissaan muutaman pelin - jälkeen pelejä on osattu voittaa väkisin ja kelkka on käännetty ilman tyylipisteitä.
Ei se Peltonen ihan väärässä ole, kun puhuu sitkeydestä.
Ollaan hävitty toiseksi vähiten 60min jälkeen pelejä ja pudotuspeleissä ei ole 3vs3 tai rankkuja. Ja tästä lähdetään parantamaan. Taponenkin aloitti jo. Muut pelit palveli meitä mainiosti. Nyt ei saa kyykkää, siellä on kaikki vielä mahdollista. Jos ei runkosarjanvoitto niin ainakin 2.sija on otettavissa.
Selkeä todiste sitkeydestä kyllä tuo tilasto. Playoffseissa pelataan kuitenkin jatkoaikaa ratkaisuun asti eikä se osa-alue ole vakuuttanut HIFK:lla: vain 3 jatkoaikavoittoa 15:sta, rankkuvoittoja ei siis laskettu. Ei ole riittävän usein osattu tappaa matseja jatkoajoilla eikä myöskään varsinaisella peliajalla, kun suorien voittojen määrää verrataan.Ollaan hävitty toiseksi vähiten 60min jälkeen pelejä ja pudotuspeleissä ei ole 3vs3 tai rankkuja. Ja tästä lähdetään parantamaan. Taponenkin aloitti jo. Muut pelit palveli meitä mainiosti. Nyt ei saa kyykkää, siellä on kaikki vielä mahdollista. Jos ei runkosarjanvoitto niin ainakin 2.sija on otettavissa.
Tällä kaudella melkein ei edes kannata voittaa runkkaria. Nimittäin tällä hetkellä sieltä tulisi Kahvara vastaan. Hymiö.Ollaan hävitty toiseksi vähiten 60min jälkeen pelejä ja pudotuspeleissä ei ole 3vs3 tai rankkuja. Ja tästä lähdetään parantamaan. Taponenkin aloitti jo. Muut pelit palveli meitä mainiosti. Nyt ei saa kyykkää, siellä on kaikki vielä mahdollista. Jos ei runkosarjanvoitto niin ainakin 2.sija on otettavissa.
Entä hyvin riippunut ja muikea?No ei. Murea ja mehukas on kyllä enemmän mun makuun.
Erittäin hyvin sanottu siellä takana. Syksyllä tiputettiin piste Hämeenlinnassa, vaikka lopulta voitettiinkin. Jyväskylään jäi yksi piste, kun ei saatu pidettyä 0-4 johtoa. Toisessa Jyväskylän pelissä onnistuttiin jättämään kaksi pistettä Jypille, vaikka pelattiin viikon ainoa peli ja Jyp oli pelannut edellisenä iltana.HIFK:n ongelmahan ei tosiaan ole ollut suorat tappiot, kuten ainakin itse olin olettanut. Ongelma on julmettu määrä tasureita. Ja niistä saatu hieman yli puolet lisäpisteitä. Edes jokunen noista 15:sta tasurista kun olisi puristettu suoraksi voitoksi, niin Ilveksen kanssa tasoissa.
Entä hyvin riippunut ja muikea?