HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 783 699
  • 14 086

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ex-Oulun Kärpät, Kadonnut vaatimustaso
Ja näin. Nollan pisteen viikko käsillä.

Kiitos Peltonen!
No worries, Kärppien kikkapankin todennäköisin ja suosituin temppu on johdon menettäminen kolmannessa erässä ja sen seurauksena tappio. Mulla on kaikki usko siihen, että peli kääntyy vielä teille.

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Välillä sitä vaan harmittelee, että miten kaavoihin kangistunut on tämän jengin seuraamisen kanssa. Ei tässä ole taas ollut mitään miellyttävää kulmaa, mutta silti sitä ”viihteen” pariin aina vaan palaa.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
valmentajan näköistä peliä kyllä.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
No worries, Kärppien kikkapankin todennäköisin ja suosituin temppu on johdon menettäminen kolmannessa erässä ja sen seurauksena tappio. Mulla on kaikki usko siihen, että peli kääntyy vielä teille.
Ei riitä kun toisella osapuolella ei tällä kertaa ole minkäänlaista pelikirjaa. Reijon maali on game winner.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Et ilmeisesti ole tietoinen HIFK:n kyvyistä loppukiriin kolmannessa erässä. Onnittelut pisteistä Ouluun.

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän tulee mieleen joku Pakistan-Mongolia- matsi. Onkohan molempien joukkueiden pelaajat ymmärtäneet pelin idean oikein eli pitäisi yrittää syöttää omille eikä vastustajille. HIFK ainakin tuntuu roiskaisevan heti, kun mahdollista kiekon Kärpille - "vassokuu"

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhuh mitä paskaa. Alas on HIFK vajonnut niistä ajoista, kun itse aloin touhua seuraamaan.

Hajuton, Väritön, Mauton. Peltosen IFK.

Janikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tätä peliä katsellessa mieleen, etten muista HIFK:n pelin olleen koskaan yhtä tylsää yhtä usein kuin nyt. Toki kaikkia muuttujia, kuten sarjan heikentynyttä tasoa, ei voi panna seuran tai sen valmennuksen piikkiin. Joka tapauksessa olen kyllä tottunut siihen, että HIFK:n menestys tulee lyhytaikaisina piikkeinä ja muuten seuralle on leimallista nimenomaan keskinkertaisuus tai resursseihin nähden toisinaan jopa rämpiminen. Mutta ennen peleissä on ollut kuitenkin huomattavasti useammin jotain viihdyttävää sen sijaan, että se olisi ollut näin usein tällaista mitäänsanomatonta ja tunteetonta puuroa. Jostain syystä tätä tulee nytkin katsottua, mutta siitä valinnasta alkaa olla yhä vaikeampi löytää mitään mieltä.

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Tämä päättyy vielä tasan tänään ja jatkoajalla tehdään voittomaali, minkä jälkeen kaikki on taas hyvin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy