Kärppien peli näyttää siltä, kun Peltoskiekko olisi laitettu potenssiin.Tutun näköistä möyrimistä näädillä hyökkäysalueella, kun sinne sattuvat pääsemään.
Tältäkin viikolta piti saada vähintään kuusi pistettä, juuri ja juuri taidetaan saadaan kolme. Kops kops.Vaikka tästä voitto tulisikin, niin ei silti poista mitään faktoja. Tämä joukkue on heikko jokaiselta osa-alueelta ja ei tule menestymään keväällä.
Siltä tämä peli näyttääkin.Tää selostaja luo samanlaisen tunnelman, kun lukisi jotain etanoiden elämää avarassa luonnossa.
Sama. Mutta nyt lähinnä vituttaa se, että hyvä lappu kusee HIFK:n voittoon/jatkoaikaan.Olen saavuttanut taas sen kulminaatiopisteen jossa toivon IFK:n tappiota muutoksen toivossa.
Ikävä kyllä, mutta täällä sama homma. Tämä voisi olla uusi kidutus meininki maailmalle, laitetaan katsomaan 60 ottelua Ville Peltosen IFK:ta putkeen, kovimmatkin karjut nujertuu.Olen saavuttanut taas sen kulminaatiopisteen jossa toivon IFK:n tappiota muutoksen toivossa.
Kuka vittu oikeesti veikkaa omaa jengiä vastaan? Rahan takia omaa jengiä vastaan. Rahan. En tajua.Sama. Mutta nyt lähinnä vituttaa se, että hyvä lappu kusee HIFK:n voittoon/jatkoaikaan.
Yleisellä tasolla win-win situation. Mutta ei tässä tapauksessa vaan ihan hyvän kohteen takia kokeilin. Mutta yleisesti kun häviät vedon, HIFK voittaa, ei harmita. Kun HIFK häviää saat rahaa hyvitykseksi. Toimiva konsepti mielestäni. HIFK:n voitto painaa aina enemmän vaakakupissa kumpi tuntuu paremmalta.Kuka vittu oikeesti veikkaa omaa jengiä vastaan? Rahan takia omaa jengiä vastaan. Rahan. En tajua.
Ei IFK ole tän jantterin jengi. Se on K-Espoon miehiä mutta käänsi sinnekin jo takkinsa alkukaudesta ja tuli tälle puolelle purkamaan huonoa oloaan.Kuka vittu oikeesti veikkaa omaa jengiä vastaan? Rahan takia omaa jengiä vastaan. Rahan. En tajua.
Kyllä otti Havu mäntymaa tukevan niskalenkin Peltosesta viimeisessä erässä liigan paskin valmentaja kilpailun kannalta.Onnittelut pisteistä! Uskokaa oululaista, mitä minä sanoin ;)
Mikä tässä on palkintona? Ikuinen Saunaseura-jäsenyys?Kyllä otti Havu mäntymaa tukevan niskalenkin Peltosesta viimeisessä erässä liigan paskin valmentaja kilpailun kannalta.
Minä olen sillä viime ja varsinkin tällä kaudella saanut ilmaisia lounaita. Tarkkaan en muista mutta sanoisin jotakuinkin 30e pelattu ja 100e voitettu.Kuka vittu oikeesti veikkaa omaa jengiä vastaan? Rahan takia omaa jengiä vastaan. Rahan. En tajua.