Hyvin vanheni tämä.Jos selvitään tauolle 0-1 johdossa niin olkaamme tyytyväisiä
Jinxauksen aatelia.Jos selvitään tauolle 0-1 johdossa niin olkaamme tyytyväisiä
Maailman paskin maalivahti pelaamaan mailalla ja noissa päätykiekoissa. Pysyisi maalillaan ja torjuisi/sulkisi kiekkoja. Noi maalin taakse menot maksoivat yhden pudotuspelisarjan viime keväänä. Jos et osaa älä mene.Mitä vittua toi Taponen taas teki tuolla maalin takana
Maailman paskin maalivahti pelaamaan mailalla. Pysyisi maalillaan ja torjuisi/sulkisi kiekkoja.
Joo tämä mun toive perustuu siihen että olen menettänyt kaiken uskon siihen ettei tuota enää peluutettaisi.Korjaan, pysyisi kaukana tästä jengistä
Mä luulen, että voisi jopa ollakkin.Mitä hävittävää olisi, jos vaihdettaisiin Kärppien kanssa päittäin valmentajia?
Ei varmaan mitään, muttei mitään voitettavaakaan, kaksi täysin tuuliajolla olevaa organisaatiota resursseihinsa nähden ja Liigan kaksi paskinta valmentajaa kruunaa kaiken.Mitä hävittävää olisi, jos vaihdettaisiin Kärppien kanssa päittäin valmentajia?
Mitä vittua toi Taponen taas teki tuolla maalin takana
Antoi maalin KärpilleMitä vittua toi Taponen taas teki tuolla maalin takana
Molemmat pelaa samankaltaista avauspeliä. Meillä kyllä saatu tänään enemmän avauksia liikkuvalle hyökkääjälle.Kentällä kaksi joukkuetta jotka ovat molemmat polttaneet 3miljoonaa pelaajiin.
Silti tuo näyttää ihan kuin katsoisi Suomi sarjan lauantai illan ottelua