Kertokaa joku nyt mulle, että vaikka Hovisella nyt oli tänään tolpat puolellansa, niin näettekö Taposen edes parhaimmillaan pystyvän pelaavan kaksi tuollaista peliä putkeen? Minä en näe ja se tässä on ongelma. 29+15 = 46 torjuntaa ja 2 päästettyä maalia eli 96% kiekot kiinni. Maalivahtipelin erotus toi pisteet tänä viikonloppuna.
Yksilötasolla kentän kuningas oli kyllä Pakarinen. Herra jumala mitä isännöintiä. Pakiston ykkönen Kiviharju kaikin mahdollisin tavoin. Lehterän paluuta ei voi väheksyä. Palmu on hyvä lisä. Tuo samalla käsiä sekä jalkoja. Uskon että loksahtaa tuohon Lehterän kentälliseen nätisti.
Tänään pelillisesti muuten pisi silmään kaksi sellaista pelaajaa, joita itse olen kritisoinut eli Melart ja Komarov. Komarvoilta sopisi nähdä tuollaista pelaamista useammin. Oli hyvällä tavalla fyysinen ja teki peliä edistäviä ratkaisuja kiekon kanssa. Toivottavasti Komarov jatkossa saa kentälliseensä Kodytekin ja Marleaun. Åsten oli tänään surkea.
Knot pelasi varmaan paskimman pelinsä HIFK:ssa. On joissain pelissä viety häntä kuin sitä kuoriämpäriä 1 vs 1 tilanteissa, mutta nyt oli aiheuttamassa sekoilullaan montaa TPS:n vyöryä. Minä haluaisin pitää tästä pelaajasta paljon, mutta mihin helvettiin se pelirohkeus välillä katoaa? Osaa ottaa vettä korvasta ja tulla kiekon kanssa paineen alta esiin. Vähän valmennukseen ujosti kääntyy katseet, koska tuollaista ylivarovaista pelaamista näkee liikaa monelta puolustajalta ja tämä aiheuttaa näitä vastustajan pitkiä painejaksoja.