HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 596 173
  • 10 821

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis se on todella sääli, että monet meiän elinkautisista sietäny tätä skeidaa vuosikymmeniä ja toimiston väelle se on ok, tietty on kunhan vaan rahan tulo ei lopu. Joku palstaveli sanoikin ylempänä jotain siitä, kun Ville Peltonen puhuu IFK-arvoista ja en kyllä ite tunnista IFK:n arvoja yhtään Villen joukkueesta. Antifyysinen useimmiten, pelokas, vittu kiltti omassa kotikaukalossa. Omista joukkuekavereistakaan ei huolehdita aina niin kuin pitäisi. Ei mitään samaa kuin siinä IFK:ssa, jossa Ville pelasi viime mestaruuskaudella, ei vittu yhtään mitään. Ainoa, mikä on samaa että samat lojaalit fanit ovat vieläkin kannattamassa. Tää on oikeasti farssi, miten hmv joukkue meillä on tällä hetkellä ja se vituttaa eniten. Häviämään me ollaan totuttu, mutta ei siihen ettei räisky ollenkaan ja ollaan kuin vitun lampaita.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitkeä sissi olet, jos olet tähän saakka jaksanut katsoa kaikki pelit. Mulla katkesi selkäranka jo vuosia sitten (~2013-14), kun sormuset ja summaset sekoilivat penkin takana ja sen jälkeen toivo on lähinnä heräillyt ajoittain. Viime kauden jengi oli mielestäni kova ja siltä sai oikeutetusti odottaa menestystä ja siksi katsoin enemmän otteluita, kuin normaalisti. Tällä kaudella boikotti on pitänyt ja olen nähnyt vain ne pelit, jotka olen syystä tai toisesta nähnyt ilmaiseksi. Niistäkin suurin osa ovat olleet aika lailla shaibaa, vaikka voittojakin olen nähnyt.

Nyt en ole nähnyt yhtään ottelua yli kuukauteen, eikä ole kyllä yhtään ollut ikävä koko touhua. Alkukauden menestys herätti jälleen kerran petollisesti toiveet, mutta nyt on realismi palannut, eikä enää harmita juuri lainkaan. Karsinta vältetään mitä ilmeisimmin ja se riittää mulle. En aio kiusata itseäni enää tämän paskan takia. Niin kauan, kuin Peltonen jatkaa ei mitään parempaa ole luvassa. Pesosta olen itsekin kritisoinut, mutta ehkä hän myös ymmärtää ettei hukatun rahan perään kannata heittää lisää rahaa. Ja ellei hän ymmärrä niin näköjään joku kuitenkin ymmärtää sen. Kunhan vielä ymmärtäisivät vaihtaa valmentajaa.

Olin itse tuolloin hyvin toiveikas, kun saatiin Summanen aikoinaan päävalmentajan paikalle, mutta jotenkin se hänen toinen visiittinsä täällä ei sitten enää ollutkaan enää entisensä veroinen.

Viime kausi oli todella suuri pettymys, kun joukkue piti olla ja olikin nimiensä perusteella yksi kaikkien aikojen kovimmista IFK-joukkueista ikinä. Tämä kausi alkoi niin kovin lupaavasti, niin siksi oma uskoni Peltosta kohtaan jopa nousi hetkeksi, mutta nyt se on taas palannut aika samalle tasolle, kun mitä se on ollut aina ennenkin.

Nyt tässä on itselläkin jäänyt useampi kotimatsi putkeen välistä, kun en ole päässyt peleihin ja joitain matseja on sitten jäänyt myös katsomatta ihan siitäkin syystä johtuen, kun ei ole vaan yksinkertaisesti viitsinyt uhrata sitä vapaapäivää hallille lähtöön, kun peli ei ole vaikuttanut kovinkaan lupaavalta ja eikä se ole sitä näköjään ollutkaan, kun mitä olen tätä palstaa seurannut ja kommentteja täältä lukenut.

En nyt silti mihinkään boikottiin ole alkanut, sillä aion kyllä vielä kotimatseissa käydä, kun on kausikorttikin ostettuna.

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Eilen toi jengi ei edes yrittänyt, todella aneemista touhua joka rintamalla. Samat jargonit, samat selittelyt päivästä ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen… Fiilis on uupunut ja kyllästynyt.

Lahtelaisten maskotti heitti vielä kirpeästi osuvat v*ttuilut kehiin…

Onko tietsikka-Tilkanen muuten saanut fudut (tai jättänyt itse tän laivan), kun ei näkynyt aitiossa? Aikalisänkin joutui Ville hoitamaan ihan itse.

Ihan sama mikä rosteri käytössä, jos tänään jätetään kentälle yhtä vähän niin ensi viikolla on muutosten tuulien alettava puhaltamaan.

Janikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tämä taas aikamoista. Tai pikemminkin edelleen. Loukkaantumisrypäs ei tietenkään voi olla vaikuttamatta, mutta ehkä tässä näkyy se, että tulosta takovien yksilöiden takana on laihasti mitään johdonmukaisesti toimivaa pelitapaa. Varsinkin Lehterällä on niin korkea peliäly ja syöttötaito, ettei hänen läsnäolonsa jäällä oikein voi olla tuottamatta vähintään jonkin verran tulosta, vaikka häntä peluutettaisiin liikaa. Luulenpa, että hän kyllä keräisi ihan hyvät pisteet missä Liiga-joukkueessa ja millä valmennuksella tahansa. Vahvistuksia kaivataan tällä hetkellä, mutta minusta tuntuu, että siinä pantaisiin vain laastaria pinnalle ongelman ollessa paljon syvemmällä.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
”Ei ihan” ole uudet hyökkääjähankinnat tälle kaudelle korvanneet maalinteossa (saati muutenkaan) esim. kolmikkoa Nättinen-Koivistoinen- Jääskä. KOLME (3) maalia on parhailla uusilla plakkarissaan.

Lisäksi sisäisen kasvun viidestä junnutulokkasta neljä on 0+0 ja yksi tehnyt yhden maalin (Karjalainen 1+3). Liigan tulokaslistalla on 50 jannua, joilla vähintään yksi tehopiste. Noilla HIFK:n nollakerholaisilla toki vasta viitisen peliä alla, joten ei voi paljoa vielä vaatiakaan, vaikka on Liigassa kylläkin kymmenkunta noin vähillä peleillä tehopisteille päässyttä tulokasta.

Sen sijaan Nykyri on tällä hetkellä Liigan tehokkain tulokaspakki eli sentään yksi selkeä onnistuja on omista saatu esille tälle kaudelle.

Kokonaisuudessaan leveyttä syvyyteen katsannalla ei ihan riitä nuo omien junnujen nostot paikkaamaan harvenevia rivejä. Eihän HIFK erityisemmin pärjää A-junnuissa, joten turha odottaa sieltä kruununjalokiviä monikossa.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Olipa muuten tyhjää täynnä nuo Peltosen jutut matsin pressissä.
Yllätyitkö? Onko sieltä jossain vaiheessa tullut oikeaa asiaakin. Kyllä on ikävä Pikkaraisen ja Törmäsen pressejä...

Jesse86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Kansas city chiefs
Olen katsonut tällä kaudella jokaisen ifk pelin. Tällä hetkellä en tiedä miksi katson, ehkä se on niinkuin onnettomuutta seuraisi; ei halua nähdä mutta ei voi olla katsomattakaan. En keksi mitään posia pelistä tällä hetkellä, mikään ei toimi. Mut hei, tekoäly oli sitä mieltä et voitetaan mestaruus.

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olen katsonut tällä kaudella jokaisen ifk pelin. Tällä hetkellä en tiedä miksi katson, ehkä se on niinkuin onnettomuutta seuraisi; ei halua nähdä mutta ei voi olla katsomattakaan. En keksi mitään posia pelistä tällä hetkellä, mikään ei toimi. Mut hei, tekoäly oli sitä mieltä et voitetaan mestaruus.

Olemme vähän samassa veneessä. Mitään sellaista intoa seuraamiseen ei ole, mutta vanha tottumus ohjaa pelin pariin. Ottelua katsoessakin tuntuu hukkaan heitetyltä ajalta, mutta tapojen orjahan sitä taitaa olla.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuorten MM-lätkää, kun on katsonut, niin viime vuoden joukkueen pelaaminen ja tämän vuoden pelaaminen ihan eri tasolla. Siellä on valmennus oppinut jotain. Yksi mikä pistää silmään, niin omista lähdöissä selkeä rakenne jota noudatetaan. Siinä heti näkee, että kun saadaan kiekko tuohon, niin aukeaa peli, eli syöttösuuntia puolustajille on tarjolla. Sitten kun katsoo IFK:n pelaamista, niin ei edes näe sitä, että mihin se parhaimmillaan voisi johtaa.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF HIFK - FC Liverpool
Ihme panettelua meidän perhettä kohtaan. Täällä on kaikki hyvin, aihetta muutokseen ei olla havaittu. Hetki sitten johdettiin sarjaa saatana! Ja Nordis on täynnä tänäänkin, saa yrittää perässä.

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Se on virallisesti taas se hetki kaudesta, että HIFK:n fanina ainoa lohtu on se, että sillä saa edes naista. Ei helvetti sentään ole parempaa todistetta siitä, ettei ole sellainen mies joka vaihtaa lennosta parempaan, fiksumpaan tai vähemmän mulkusti käyttäytyvään.

Jos olisin vielä tähän päälle ManU:n fani niin jäisi Huutokauppakeisarin Markkunin jo kakkoseksi.

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihme panettelua meidän perhettä kohtaan. Täällä on kaikki hyvin, aihetta muutokseen ei olla havaittu. Hetki sitten johdettiin sarjaa saatana! Ja Nordis on täynnä tänäänkin, saa yrittää perässä.

Ei vittu, meitä tönitään?!

Tarvitaan uusi "musta käsi" -seura pilkan kohteeksi joutunutta tukemaan.
ÄTHHOMK?

Noi saadaan vielä!

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Onko nyt se hetki kun pitää taas katsoa tuloksen taakse? Alkukaudella puolestaan taas ei kuulemma saanut.

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on virallisesti taas se hetki kaudesta, että HIFK:n fanina ainoa lohtu on se, että sillä saa edes naista. Ei helvetti sentään ole parempaa todistetta siitä, ettei ole sellainen mies joka vaihtaa lennosta parempaan, fiksumpaan tai vähemmän mulkusti käyttäytyvään.

Jos olisin vielä tähän päälle ManU:n fani niin jäisi Huutokauppakeisarin Markkunin jo kakkoseksi.
Täällä! On tämä yhtä juhlaa. Aika raskasta kannattaa kahta sarjansa surkeinta jengiä. Sarkasmi on onneksi voimavara joka pitää hengissä :) Tästä illasta, kun selvitään, niin huomenna onneksi helppo Liverpool Anfieldillä :)

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
HIFK oli eilen niin pelokas ja Pelicans voitti nimenomaan fyysisellä kovuudella (ensimmäiset maalit mm.), että on aivan täysin selvää, että aikovat tulla tänään superkovaa ottelun alussa. Saattaa nimittäin laidat rytistä ensimmäisissä vaihdoissa.
Kuudelta saunavuoro, eli ehtii just katsomaan ekan erän rytinät. Todennäköisesti peli on jo siinä vaiheessa hävitty ja rauhassa mennä löylyihin.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kuudelta saunavuoro, eli ehtii just katsomaan ekan erän rytinät. Todennäköisesti peli on jo siinä vaiheessa hävitty ja rauhassa mennä löylyihin.
Hyvin ehdit, eikä tee edes tiukkaakaan. Puolelta voit alkaa pakkaamaan kamoja, koska siihen mennessä on pelin henki jo varmasti selvinnyt ja ei ole enää mitään nähtävää.

Kelmeähkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Olemme vähän samassa veneessä. Mitään sellaista intoa seuraamiseen ei ole, mutta vanha tottumus ohjaa pelin pariin. Ottelua katsoessakin tuntuu hukkaan heitetyltä ajalta, mutta tapojen orjahan sitä taitaa olla.
Tapojen orja olin itsekkin aikoinaan, salkkarit joka ilta, kunnes tuli jakso, jossa Tale jäi kiinni masturbpimisesta. Myötähäpeän määrä oli niin kamala, etten sen jälkeen ole tv:tä katsonut ollenkaan, poisluettuna lätkä. Nyt ifk on saavuttanut saman myötähäpeä pisteen ja irtisanoin kanavapakettini. Tilaan disneyplussan. Halvemmalla näkee, kun Mikki Hiiri kumppaneineen sekoilee.

Jesse86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Kansas city chiefs
Tuli tässä jotenki mieleen Doug Sheddenin ajat. Ei sillonkaan menestystä tullut mut jumalauta et sattua ja tapahtu kaukalon sisällä ja ulkopuolella.

Nyt ei myöskään tule menestystä mut ei myöskään satu ja tapahdu. Ville Peltosen ifk on historian tylsin ifk.

Joe Finley #3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Edmonton Oilers
Tapojen orja olin itsekkin aikoinaan, salkkarit joka ilta, kunnes tuli jakso, jossa Tale jäi kiinni masturbpimisesta. Myötähäpeän määrä oli niin kamala, etten sen jälkeen ole tv:tä katsonut ollenkaan, poisluettuna lätkä. Nyt ifk on saavuttanut saman myötähäpeä pisteen ja irtisanoin kanavapakettini. Tilaan disneyplussan. Halvemmalla näkee, kun Mikki Hiiri kumppaneineen sekoilee.
Salkkarit edelleen joka ilta. Ne ei pistä sentään vituttamaan samalla tavalla kun tää paska, myötähäpeästä viis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy