HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 593 560
  • 10 820

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Rehellisesti sanottuna, kyllä siellä teidänkin katossa pitäisi noilla resursseilla hiukan enemmän täytettä olla. Meiltä nyt kukaan ei edes odota mitään ja silti ollaan sentään oltu finaaleissa parina viime vuotena.

Toivottavasti huomenna olisi vähän enemmän tunnetta pelissä, tänään oli aika tylsää katsottavaa, vaikka pisteet meille jäikin.
Me pelataan fair playta, annetaan välillä muidenkin voittaa mestaruuksia. Sitten aina kerran vuosituhannessa kaikki taivaankappaleet osuvat kohdalleen eikä meitä pysäytä kukaan.

Olitte tänään selkeästi parempia. Huomenna uusi peli ja toivottavasti uudet jaot. Ennustan kuumaa peliä enkä yllättyisi, jos kentällä myös tapeltaisiin.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Anna hänen nyt keulia, he kuitenkin voitti ”hifkin” ja se on elämää suurempi asia se!
Ja mitenhän tuo viime kevät nyt mahtaa liittyä tämän päivän peliin ?

Sillä ei nyt ole tässä kohtaa paskankaan vertaa merkitystä, se on menneisyyttä.

Okei, ymmärrän kyllä että sitä varmaan pidetään Lahdessa jonain mestaruuden korvikkeena kun ei ole oikeita mestaruuksia, mutta on aika turhaa jauhaa siitä enää tässä kohtaa.
Liittyisiköhän vaikka tuohon ensiksi lainaamani viestiin mihin itseasiassa vastasinkin ?

Se nyt on vaan niin, että teidän voittaminen maistuu aina erittäin hyvältä, olkoonkin ihan perus runkkarimatsi...Kait tässä jostain viha - rakkaus suhteesta on kysymys ? Tiedä häntä...Jos olisi ollut tänään KooKoo, Lukko, Tepsi tjsp. ihan sama kuka muu niin ei se vaan samalta maistu vaikka pisteiden määrä on tasan sama.

Mestaruuksista ei hajua, toivottavasti joskus olisi...

Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Runkosarjasijoitus varmaan asettunee alkuvuoden edetessä tuonne 8. sijalle; syksy vedettiin yli ja nyt, osin poissaolojen seurauksena, alle odotetun tason, joka oli juuri joku tuollainen 8. sija.

Se on ihan kiva, että on tunnetta mukana, mutta tarkoitushakuinen provosointi tai asiattomuudet eivät ole hyväksyttäviä asioita sen paremmin kaukalon laidalla kuin tällä keskustelupalstallakaan.

Fläppitaulullamme lukee jo jokusen kurinpitokäsittelyymme joutuneen palstalaisen nimi. Toivottavasti ei tarvitse kirjoittaa toiselle puolelle lisää nimiä, eli nyt malttia ja järkeä kommentteihin!

T: Modet

Ege H.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin tänään vain kolmannen erän. Ihan reipasta takaa-ajopeliä, paikkojakin luotiin, mutta valitettavasti ei kuitenkaan maalia. Pelicansin puolustus oli jämäkkää ja piti rakenteen hallitusti kasassa ottamatta jäähyjä. Mutta oli IFK:kin siinä jopa hyvä. Nyt oli top5-senttereistä jo kolmossentteri mukana, kyllä tää tästä, kun pelaajat pääsevät kentälle.

Ilman maalivahtia meni sitten penkin alle, mutta ehkä oli perusteltua kokeilla niin aikaisin.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara

Liittyisiköhän vaikka tuohon ensiksi lainaamani viestiin mihin itseasiassa vastasinkin ?

Se nyt on vaan niin, että teidän voittaminen maistuu aina erittäin hyvältä, olkoonkin ihan perus runkkarimatsi...Kait tässä jostain viha - rakkaus suhteesta on kysymys ? Tiedä häntä...Jos olisi ollut tänään KooKoo, Lukko, Tepsi tjsp. ihan sama kuka muu niin ei se vaan samalta maistu vaikka pisteiden määrä on tasan sama.

Miten vitussa tämä vuodatus liittyi ketjun otsikkoon? Annan vihjeen: ei mitenkään.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Omille jotka tänne on provoilemaan tullu: Yrittäisitte edes olla hauskoja, tähän mennessä ei oo tullu ku myötiskamaa...
Olisi oikein kiva jos täällä voisi virtuaalisesti tulla korvasta vetämään vittuun näitä pahimpia idiootteja, että hävettää taas.

Huomenna taas uusiksi, toivottavasti tämän päivästä kiivaampi ottelu.

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Blackhawks
Kyllähän tuo eittämättä aina maistuu...

Viime kevät varmaan sullakin tuoreessa muistissa vai joko aika kultasi muistot ?

Hyvin muistan! Parempi voitti silloin mutta liittyykö se jotenki tän päivän matsiin vai?

Se viha-rakkaus suhde on kyllä enemmän yksipuolista teidän suunnalta. Yritys on ainakin kova siitä propsit :D. Minulle pelsut on semmone joka kyllä voi herättää tunteita itse pelissä mutta jostan viha-rakkaus suhteesta on turha puhua. Se menee loppuviimein siihen samaan harmaan massaan lukkojen ja kalpojen kanssa. Viime kevään finaaleissa olin pelsujen puolella tapparaa vastaan eli ei mulla nyt ainaki mitää teitä vastaan ole. Kunhan saataisiin jokerit liigaan niin siinä olisi sitten sitä sun nimettämää viha-rakkaus suhde.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Mistä Martin sai sen väkivaltaisuusjäähyn. Ainakin omaan silmään nimenomaan esti väkivallan tapahtumista.
Sorry huutelut vieraaseen ryhmään...Epäilen että ainut syy oli se kun meni riisumaan Tyrväisen kypärän siinä kolmantena osapuolena?
En ainakaan muuta syytä keksi ja siitä syystä jäähyt meni näin kun nyt meni.

huom tämä nähtynä vain paikanpäällä ja livenä eikä yhtään hidastus tai tv-kuvakulmaa kelattu mistään.

Viimeksi muokattu:

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Kauden toka nollapeli Pelsuille, edellinen 18.10 kerhoa vastaan. Ei vaatinut paljoa.
HIFK ei luonut tänään yhtä ainoaa maalipaikkaa jossa Bartosak olisi joutunut oikeasti torjumaan. Muutama maalipaikka tyrehtyi blokkiin, sähläämiseen tai johonkin. Bartosak ei joutunut torjumaan yhtään kunnon vetoa.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Rehellisesti sanottuna, kyllä siellä teidänkin katossa pitäisi noilla resursseilla hiukan enemmän täytettä olla. Meiltä nyt kukaan ei edes odota mitään ja silti ollaan sentään oltu finaaleissa parina viime vuotena.
Tämä nyt on ihan totta, kuten @Mojo sinulle jo totesi. Tämän tietävät kaikki paitsi IFKn johto ja tosiuskovaiset. Minusta tämä nyt oli vaan @Sivustakatsoja kanssa pientä provoilua puolin ja toisin hyvässä hengessä. No hard feelings
Toivottavasti huomenna olisi vähän enemmän tunnetta pelissä, tänään oli aika tylsää katsottavaa, vaikka pisteet meille jäikin.
Ei kannata odottaa niin kauan kuin Ville Peltonen on puikoissa täällä. Kun saadaan kunnon päävalmentaja toivottavasti mahdollisimman pian niin en yllättyisi, että nykyinen logiikka kääntyisi päälaelleen eli IFKsta tulisi taas peikko Pelicansille, kuten olikin tovi sitten. Kummallisesti mennyt runkosarjassa kausiluontoisesti nämä niskanpäällä olemiset tässä parissa.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aina katsonut IFK:n pelit, paikanpäällä, tv:stä, jälkilähetyksenä. Kaudessa jää ehkä yksi peli välistä keskimäärin, kun on joku tapahtuma tms. ja silloinkin saatan salaa katsoa puhelimesta. Tänään katkesi selkäranka sillä tavalla, että pidin telkkarin päällä, mutta en enää katsonut. Tein muuta ja lähinnä sivusilmällä seurasin. En nähnyt siinä enää mitään katsomisen arvoista. Ihan kuohittu on koko jengi. Suurinpiirtein siinä vaiheessa lopetin katsomisen, kun Åsten ja Martin kimpassa halivat Tyrväistä ja Pelsuille ylivoima. Edes tätä ei enää osata hoitaa.

Surullisinta tässä Peltosen valmennuksessa on se, että pelitavallisesti turpaan ottamisen lisäksi kaukalossa otetaan nenään myös monella muulla tavalla. Jengi on todella aneeminen ja Villellä ei löydy keinovalikoimasta mitään herätyskeinoja.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Olen aina katsonut IFK:n pelit, paikanpäällä, tv:stä, jälkilähetyksenä. Kaudessa jää ehkä yksi peli välistä keskimäärin, kun on joku tapahtuma tms. ja silloinkin saatan salaa katsoa puhelimesta. Tänään katkesi selkäranka sillä tavalla, että pidin telkkarin päällä, mutta en enää katsonut. Tein muuta ja lähinnä sivusilmällä seurasin. En nähnyt siinä enää mitään katsomisen arvoista. Ihan kuohittu on koko jengi. Suurinpiirtein siinä vaiheessa lopetin katsomisen, kun Åsten ja Martin kimpassa halivat Tyrväistä ja Pelsuille ylivoima. Edes tätä ei enää osata hoitaa.

Samaistun tähän. Tänään ekan erän sinnittelin läpi, mutta kun lähinnä vitutus oli tunteista päällimmäisenä, löin Classic Hitsin radioselostuksen taustalle ja aloin puuhaamaan kaikkea muuta. Eikä tullut missään vaiheessa tunnetta palata tv-lähetyksen pariin.

Gabrieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle
Samaistun tähän. Tänään ekan erän sinnittelin läpi, mutta kun lähinnä vitutus oli tunteista päällimmäisenä, löin Classic Hitsin radioselostuksen taustalle ja aloin puuhaamaan kaikkea muuta. Eikä tullut missään vaiheessa tunnetta palata tv-lähetyksen pariin.
Mä olin erinlainen. Verta tuli silmistä, saukkonen ahdisti ja HIFK vitutti sekä vaimoki jotain kiukutteli. Mutta silti katsoin, huomenna vielä paikanpäällä jälleen.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Surullisinta tässä Peltosen valmennuksessa on se, että pelitavallisesti turpaan ottamisen lisäksi kaukalossa otetaan nenään myös monella muulla tavalla. Jengi on todella aneeminen ja Villellä ei löydy keinovalikoimasta mitään herätyskeinoja.

No sulle täytyy kyllä sitten hattua nostaa, kun oot jaksanut noin uskollisesti näitä pelejä seurata ja kaikki kotimatsit käydä myös paikan päällä katsomassa, vaikka läheskään aina ne kotipelitkään eivät ole välttämättä ihan sen arvoisia olleet.

Kyllä mäkin itse oon aika hyvin koittanut kotimatsit käydä aina katsomassa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kauden aikana, mutta nyt on vaan tällä kaudella jäänyt tässä hieman enemmän pelejä näkemättä työkiireiden takia ja kieltämättä joitain pelejä myös ihan siitä syystä, kun en ole viitsinyt vapaapäivänä hallille lähteä, jos on ollut jotain perhesyitä tai vastaavia.

Tämä kyllä itseäni myös harmittaa, kun tuntuu just siltä, ettei tässä Peltosen aikakaudella peleissä ole enää sitä samanlaista fiilistä ja viihdearvoa, kun mitä oli joskus aikaisemmin. Kuten harmittaa myös tämä miten seurajohto ei tunnu löytävän mistään sinne kokoonpanoon niitä uusia vahvistuksia, vaikka joukkueesta on ollut jo puolet sairastuvalla ties kuinka pitkään.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sitkeä sissi olet, jos olet tähän saakka jaksanut katsoa kaikki pelit. Mulla katkesi selkäranka jo vuosia sitten (~2013-14), kun sormuset ja summaset sekoilivat penkin takana ja sen jälkeen toivo on lähinnä heräillyt ajoittain. Viime kauden jengi oli mielestäni kova ja siltä sai oikeutetusti odottaa menestystä ja siksi katsoin enemmän otteluita, kuin normaalisti. Tällä kaudella boikotti on pitänyt ja olen nähnyt vain ne pelit, jotka olen syystä tai toisesta nähnyt ilmaiseksi. Niistäkin suurin osa ovat olleet aika lailla shaibaa, vaikka voittojakin olen nähnyt.

Nyt en ole nähnyt yhtään ottelua yli kuukauteen, eikä ole kyllä yhtään ollut ikävä koko touhua. Alkukauden menestys herätti jälleen kerran petollisesti toiveet, mutta nyt on realismi palannut, eikä enää harmita juuri lainkaan. Karsinta vältetään mitä ilmeisimmin ja se riittää mulle. En aio kiusata itseäni enää tämän paskan takia. Niin kauan, kuin Peltonen jatkaa ei mitään parempaa ole luvassa. Pesosta olen itsekin kritisoinut, mutta ehkä hän myös ymmärtää ettei hukatun rahan perään kannata heittää lisää rahaa. Ja ellei hän ymmärrä niin näköjään joku kuitenkin ymmärtää sen. Kunhan vielä ymmärtäisivät vaihtaa valmentajaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy