HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 135 045
  • 2 211

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos haluaa todella deep dive ennen 2015 niin lopputyöni "HIFK i media" löytyy Googlesta.

Mulla on vain sellainen ajatus serkun isän kautta, että Ruotsissa on hyviä pelimiehiä alemmissakin sarjoissa. Jatkoaika taitaa saada olla mun osalta. Tulin kokeilemaan millaista porukkaa täällä oikein on.


Okei, no pitää katsoa. Mutta olisit nyt vaan ollut säkin täällä palstoilla, sillä aina se on ihan hyvä saada tänne uusia kirjoittajia ja kuulla erilaisia näkemyksiä. Ei kannata liikaa ottaa itseensä näistä toisista kirjoittajista, sillä ainakin omasta mielestäni kaikilla täytyy saada olla täällä oikeus siihen omaan mielipiteeseen ja myös sen ilmaisuun.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tänään sitten syytä suorittaa kunnon kasvojenpesu kotona. Kahdessa edellisessä ottelussa omiin mennyt 13.. siis 13 maalia omiin ja vastassa ollut SaiPa ja Pelicans.
Ihan sama onko siellä maalissa vaikka kadulta löydetty opiskelija niin tänään sitä maalia pitää suojella kunnolla. Maalin edessä ei ole tarjolla kuin makuupaikoja.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
On kyl mennyt into, ei voi mitään. Kausari olis, mutta ei huvita tosiaan lähteä hallille, parin kilsan päähän. Mitä helvettiä mä siellä tekisin, tuojottaisin yhdentekevää Peltos-kiekkoa? Laitan television kuitenkin pyörimään tohon.
Mene hallille ja ota televisio mukaan. Näytä mitä on fanitus.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyl mennyt into, ei voi mitään. Kausari olis, mutta ei huvita tosiaan lähteä hallille, parin kilsan päähän. Mitä helvettiä mä siellä tekisin, tuojottaisin yhdentekevää Peltos-kiekkoa? Laitan television kuitenkin pyörimään tohon.


Ei kai tätä Peltos-kiekkoa jaksa kukaan kausarilainen käydä kaikkia jokaikistä 30 runkosarjamatsia paikan päällä sentään katsomassa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
On kyl mennyt into, ei voi mitään. Kausari olis, mutta ei huvita tosiaan lähteä hallille, parin kilsan päähän. Mitä helvettiä mä siellä tekisin, tuojottaisin yhdentekevää Peltos-kiekkoa? Laitan television kuitenkin pyörimään tohon.
Tänään näyttäisi tulevan kauden pohjat Nordiksella paikalla olevan yleisön suhteen. Aallonpohjat. Ihmettelen jos tänne kymmenessä minuutissa paukkaa jengiä mustanaan paikalle. Ilmoitettava yleisömäärä alkaa tällä menolla numerolla 5. Tai jopa 4.

Edit. Kyllä tää illan yleisömäärä varmaan numerolla 6 alkaa sittenkin.
 
Viimeksi muokattu:

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Tänään riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Mitään järkeä ei näytä avauskympissä olevan.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Lehterällä näemmä kaikki ok, ja se jos mikä on hyvä uutinen.

Kakkosylivoima oli päästää maalin omiin...

Siis näkevätkö vanhat silmäni oikein; pelaako Saku Salmela KooKoossa??!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös