Taitaa moni äänestää jaloillaan @Skib71 sai kuulla että on yksin jäämässä himaan täältä, mutta jos viime kauden finalistia vastaan saadaan nippa nappa 7k täyteen ollaan oikealla tiellä. Nyt kun hurmos on ohi, saisi tulla tappiota lisää, päästäisiin eroon valmentajastamme.8 ja 5 omiin kahdessa lauantaikotiottelussa. Onnea kaikille, jotka noihin peleihin vielä jaksavat raahautua.
Tavallaan tätä alkaa salaa toivomaan.Taitaa moni äänestää jaloillaan @Skib71 sai kuulla että on yksin jäämässä himaan täältä, mutta jos viime kauden finalistia vastaan saadaan nippa nappa 7k täyteen ollaan oikealla tiellä. Nyt kun hurmos on ohi, saisi tulla tappiota lisää, päästäisiin eroon valmentajastamme.
Nostradamusennustukseni otteluun: 2-4 turpaan Pelicansilta, yksi loukkaantuminen ja yksi ulosajo. En tiedä miksi; mutta tällainen tunne tuli aamulla, kun ajelin työreissulta kohti Stadia.
Pelottavan hyvin osui intuitio.Nostradamus
Nooh, hyvää treeniä alaketjujen äijille:), saavat näytön paikkoja. Kiviharju ja Rask ehkä tuo Kodytek ja kumppanit ainakin yrittivät jotenkin vastata huutoon. Täytyy vaan olla sitkeempiEdelliset kaksi kotipeliä ja 13 omiin. Ensi viikosta tulee ihan kammo jos loukit tätä tasoa. Varsinkin ilman Lehterää luovuus täysin poissa mikä on jo siinä mielessä huono juttu, että villen kiekossa ei ole luovuttaa yhtään.
Kenen mielestä pelin takana rosteri on kokonaisuudessaan sillä tasolla, että sillä pelataan HIFK neljän joukkoon?Kenen mielestä tulosten takana peli itsessään on kokonaisuudessaan sillä tasolla, että sillä pelataan IFK neljän joukkoon? Minkä pitäisi olla ehdoton minimi.
Ehdottoman minimin toki pitäisi aina olla neljän joukossa, kun paitana on HIFK. Mutta eihän tällä joukkueella lähtökohtaisesti se ole ollut realistista. En muista nähneeni yhtään analyyttista arviota näillä sivuilla, että HIFK:n tulisi olla neljän joukossa tällä kaudella. Yltiöoptimisteja ei tässä nyt lasketa. Anteeksi.Kenen mielestä tulosten takana peli itsessään on kokonaisuudessaan sillä tasolla, että sillä pelataan IFK neljän joukkoon? Minkä pitäisi olla ehdoton minimi.
Ehdottoman minimin toki pitäisi aina olla neljän joukossa, kun paitana on HIFK. Mutta eihän tällä joukkueella lähtökohtaisesti se ole ollut realistista. En muista nähneeni yhtään analyyttista arviota näillä sivuilla, että HIFK:n tulisi olla neljän joukossa tällä kaudella. Yltiöoptimisteja ei tässä nyt lasketa. Anteeksi.
Ensiviikolla taas nähdään saadaanko niitä pisteitä raavittua hankalassa tilanteessa, jos tulee 6+p niin tehdään varmasti jotain oikein, vaikka välillä näyttääkin heikolta.Olen itse arvioinut IFK:n runkosarjan sijalle seitsemän.
Se ei kuitenkaan ajattelussani ole mikään ilmaiskuponki sille, että se on ok. IFK on ihan itse koonnut joukkueensa ja IFK:n odotusarvon minimi on neljän joukkoon. Tyyli on minun puolestani aivan vapaa, miten sen haluaa suorittaa ja siihen päästä.
Sekava mutta ihan viihdyttävä peli! Huolimatta noista karmeista loukeista ym ulosajoista, IFK sai aika hyvin pidettyä painetta. Paikkoja oli, mutta ei vedot vaan uponnut enää kahta viimeistä erää (29 torjuntaa vastustajalle). Tilastot ”kuolleet” mukaanlukien- paitsi maalit meille jne.
Sama täällä. Eli ollaan ylisuoritettu sarjataulukossa. En mitenkään hyväksy korkeimman budjetin seuraa tällä rosterilla ja odotuksillani. Mut hei, tää on HIFK.Olen itse arvioinut IFK:n runkosarjan sijalle seitsemän.
Se ei kuitenkaan ajattelussani ole mikään ilmaiskuponki sille, että se on ok. IFK on ihan itse koonnut joukkueensa ja IFK:n odotusarvon minimi on neljän joukkoon. Tyyli on minun puolestani aivan vapaa, miten sen haluaa suorittaa ja siihen päästä.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Fyysisen pelaamisen aloite annetaan vastustajalle ja kun tarpeeksi kauan odotetaan, vastustaja kääntää tämän edukseen ja voimavarakseen. Ja nyt on kyse nimenomaan fiksusta, sääntöjen mukaisesta taklauspelistä.Mua vituttaa se, miten IFK ei pysty ikinä vastaamaan pelin fyysiseen vaateeseen silloin, kun vastustaja taklaa paljon ja kovaa.
Jos joku olisi mulle sanonut 2000-luvun alkupäässä, että perättäisissä peleissä Saipa ja Pelicans kiskoo yhteensä 13 maalia Nordiksella, olis tippunu 3310 kädestä
Toivotaan kovasti, että loukkaantumiset on nopeasti kärsitty. Hifkille toivoisi niin paljon enemmän, ja ihan oikeutetusti te nostatte valmentajat parrasvaloihin.
Ei noille resursseilla pitäisi olla tällainen meno, ja vähän pelkään tämän olevan vain alkua. Te fanit ansaitsette enemmän