HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 103 488
  • 1 844

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Edelliset kaksi kotipeliä ja 13 omiin. Ensi viikosta tulee ihan kammo jos loukit tätä tasoa. Varsinkin ilman Lehterää luovuus täysin poissa mikä on jo siinä mielessä huono juttu, että villen kiekossa ei ole luovuttaa yhtään.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Vittu mitä paskaa. Jopa pahempaa paskaa kuin viime lauantaina. Viime lauantaina ei ollut pienintäkään palaa, tänään olisi ollut mahdollisuus todelliseen ylikävelyyn, mutta ei tolla rosterilla. Huhhuh ja huh..
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
8 ja 5 omiin kahdessa lauantaikotiottelussa. Onnea kaikille, jotka noihin peleihin vielä jaksavat raahautua.
Taitaa moni äänestää jaloillaan @Skib71 sai kuulla että on yksin jäämässä himaan täältä, mutta jos viime kauden finalistia vastaan saadaan nippa nappa 7k täyteen ollaan oikealla tiellä. Nyt kun hurmos on ohi, saisi tulla tappiota lisää, päästäisiin eroon valmentajastamme.
 

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Mua vituttaa se, miten IFK ei pysty ikinä vastaamaan pelin fyysiseen vaateeseen silloin, kun vastustaja taklaa paljon ja kovaa. Tänään Ryan Lasch taklasi enemmän kuin Micke Åsten, Panu Mieho ja Jesse Seppälä yhteensä. Ideaalimaailmassa ei taklauksia hakemalla ajeta itseä tilanteista ulos, mutta joskus on otteluita, kun pitää näyttää, että myös IFK osaa pelata kovaa. Joskus on niitä otteluita, kun vastustaja pitää saada sekaisin retuuttamalla heidän taitavia väkkäriä kuin paskaista lakanaa. Näissä matseissa Laschin ja Kangasniemen kaltaisilla ukoilla ei pitäisi olla kivaa, tänään oli. Ville Peltosen IFK on ihan helvetin tylsä kone, mistä tämä ilta on mitä parhain osoitus. Reagointikyky puuttuu.

Mä en kaipaa yhtäkään tappelua, en edes Luhangan tänään osoittamaa reagointia. Mä kaipaan sitä, että jokaista vastustajaa sattuu puhtaiden taklausten takia ja vastustajan taitopelaajilla ei ole kivaa. Materiaali antaisi tuohon myöden, valmennus ei.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Vaikka tänään hävittiinkin niin sarjasijoitus meillä on edelleen parempi kuin kukaan osasi odottaa.
Joukkueen heikkoudet oli kaikkien paitsi joukkueen kasaajien tiedossa jo ennen kautta. Pesosella on nyt mahdollisuus näyttää kyntensä. Hyvä että se tapahtuu jo alkukaudesta niin ei se ainakaan liian vähäisestä ajasta jää kiinni.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
ennustukseni otteluun: 2-4 turpaan Pelicansilta, yksi loukkaantuminen ja yksi ulosajo. En tiedä miksi; mutta tällainen tunne tuli aamulla, kun ajelin työreissulta kohti Stadia.
Nostradamus
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä me tänäänkin ihan joukkueena hävittiin.
Mut jos nyt sanotaan se että meillä oli 11 torjuntaa ja 5 päästettyä maalia.
Ja nyt on se ykkösveska arvailuissa että onko tärähdys vai ei.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekava mutta ihan viihdyttävä peli! Huolimatta noista karmeista loukeista ym ulosajoista, IFK sai aika hyvin pidettyä painetta. Paikkoja oli, mutta ei vedot vaan uponnut enää kahta viimeistä erää (29 torjuntaa vastustajalle). Tilastot ”kuolleet” mukaanlukien- paitsi maalit meille jne.

Tästä on hyvä lähteä Pesosen haalimaan stuntteja jostain ensi viikolle!
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kenen mielestä tulosten takana peli itsessään on kokonaisuudessaan sillä tasolla, että sillä pelataan IFK neljän joukkoon? Minkä pitäisi olla ehdoton minimi.
 

FunkyPopcorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadin Feikkiheikit, Uugen uggelit
Yksinkertaisesti kestämätöntä.

Peltosen kurittomat feikkiheikit sukelsivat uuteen kotitappioon. Tämä on vähän niin kuin luulet löytäneesi pitkästä aikaa unelmakumppanin mutta sitten et kuitenkaan. Axan tekaistu "Töölön takapotku" tuli vähän liian nopeasti. Töölön takapakki tänään. Pakarinen turhautui.

Media kaipaa Jasua mutta kaipaako kukaan muu? Lehterä, Sund ja kumppanit Meikun puolella. Joka kausi sama laulu. Ihmejuttu kyllä jos tällä arsenaalilla kannu nousee. Sitten on aina se mitä jos; Tuhlaajapoika Marleau osuu, pelastaa pahimmassa(/jonkun mielestä parhaimmassa tapauksessa) päävalmentajan maineen. Mä vaihtaisin koko valmennustiimin. Väistämättä tämä prosessi on edessä ensi keväänä. Playoffeissa sitten innostutaan taas mutta kyllä runkosarjassakin pitäisi pelata. Kun kerran kuitenkin pelataan. Kotipelit pitäis vain voittaa. Vain Kärpille ja Tampereen kärpäsille lupa hävitä.

No license to lose. Tappelut näyttää todella typeriltä kun otetaan dunkkuun.
 
Viimeksi muokattu:

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelliset kaksi kotipeliä ja 13 omiin. Ensi viikosta tulee ihan kammo jos loukit tätä tasoa. Varsinkin ilman Lehterää luovuus täysin poissa mikä on jo siinä mielessä huono juttu, että villen kiekossa ei ole luovuttaa yhtään.
Nooh, hyvää treeniä alaketjujen äijille:), saavat näytön paikkoja. Kiviharju ja Rask ehkä tuo Kodytek ja kumppanit ainakin yrittivät jotenkin vastata huutoon. Täytyy vaan olla sitkeempi
 

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kenen mielestä tulosten takana peli itsessään on kokonaisuudessaan sillä tasolla, että sillä pelataan IFK neljän joukkoon? Minkä pitäisi olla ehdoton minimi.
Kenen mielestä pelin takana rosteri on kokonaisuudessaan sillä tasolla, että sillä pelataan HIFK neljän joukkoon?

Ennen kauden alkua puolustus oli top 4 tasoa, mutta se nyt on enää vain mukava kesämuisto tässä vaiheessa.

HIFK:lla on ihan keskikastin rosteri.

Mutta onneksi ensikaudeksi loppuu aika monelta sopimus ja Pesonen toivottavasti onnistuu allokoimaan euroja huomattavasti paremmin kuin edeltäjänsä.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kenen mielestä tulosten takana peli itsessään on kokonaisuudessaan sillä tasolla, että sillä pelataan IFK neljän joukkoon? Minkä pitäisi olla ehdoton minimi.
Ehdottoman minimin toki pitäisi aina olla neljän joukossa, kun paitana on HIFK. Mutta eihän tällä joukkueella lähtökohtaisesti se ole ollut realistista. En muista nähneeni yhtään analyyttista arviota näillä sivuilla, että HIFK:n tulisi olla neljän joukossa tällä kaudella. Yltiöoptimisteja ei tässä nyt lasketa. Anteeksi.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ehdottoman minimin toki pitäisi aina olla neljän joukossa, kun paitana on HIFK. Mutta eihän tällä joukkueella lähtökohtaisesti se ole ollut realistista. En muista nähneeni yhtään analyyttista arviota näillä sivuilla, että HIFK:n tulisi olla neljän joukossa tällä kaudella. Yltiöoptimisteja ei tässä nyt lasketa. Anteeksi.

Olen itse arvioinut IFK:n runkosarjan sijalle seitsemän.

Se ei kuitenkaan ajattelussani ole mikään ilmaiskuponki sille, että se on ok. IFK on ihan itse koonnut joukkueensa ja IFK:n odotusarvon minimi on neljän joukkoon. Tyyli on minun puolestani aivan vapaa, miten sen haluaa suorittaa ja siihen päästä.
 

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen itse arvioinut IFK:n runkosarjan sijalle seitsemän.

Se ei kuitenkaan ajattelussani ole mikään ilmaiskuponki sille, että se on ok. IFK on ihan itse koonnut joukkueensa ja IFK:n odotusarvon minimi on neljän joukkoon. Tyyli on minun puolestani aivan vapaa, miten sen haluaa suorittaa ja siihen päästä.
Ensiviikolla taas nähdään saadaanko niitä pisteitä raavittua hankalassa tilanteessa, jos tulee 6+p niin tehdään varmasti jotain oikein, vaikka välillä näyttääkin heikolta.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Sekava mutta ihan viihdyttävä peli! Huolimatta noista karmeista loukeista ym ulosajoista, IFK sai aika hyvin pidettyä painetta. Paikkoja oli, mutta ei vedot vaan uponnut enää kahta viimeistä erää (29 torjuntaa vastustajalle). Tilastot ”kuolleet” mukaanlukien- paitsi maalit meille jne.

Joo ihan voitettavissa olisi ollut, samaa mieltä. Viime kaudella tilanne olisi voinut olla vielä toinen, kun maalinteko oli sellaista tuskaa. Tilanne siinä mielessä paljon parempi, vaikka takkiin tulikin. Ja Pelicans kyllä nousee tuolta. Kangasniemi oli jo ihan parhaimmillaan ja Lasch tuosta varmasti vielä heräilee. Ei ollut mikään heittopussi vastassa. Ja vituttaahan tuo Pelsujen sikailu ehdottomasti, dumaritkin mokaili sen suhteen.

Mutta voi perkele, nyt sitten jännätään ensi viikon uutisia. Homma voi lässähtää vielä pahasti, mutta sormet ristissä. Luotetaan siihen että Taponen oli varotoimi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Olen itse arvioinut IFK:n runkosarjan sijalle seitsemän.

Se ei kuitenkaan ajattelussani ole mikään ilmaiskuponki sille, että se on ok. IFK on ihan itse koonnut joukkueensa ja IFK:n odotusarvon minimi on neljän joukkoon. Tyyli on minun puolestani aivan vapaa, miten sen haluaa suorittaa ja siihen päästä.
Sama täällä. Eli ollaan ylisuoritettu sarjataulukossa. En mitenkään hyväksy korkeimman budjetin seuraa tällä rosterilla ja odotuksillani. Mut hei, tää on HIFK.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös