Taisi mennä loppukausi.
Vittu mitä tuubaa tämä jatkoaika osio tappio matsissa. Epäonnine aloitus loukkaantuminen ja joka toinen käyttäjä laittaa jonkun muka hauskan "tää on mun ifk" kommentin loukkaantumistilanteesta.
Ei tulisi mieleenkään kuunnella niiden lässytystä. Juntit voi painua vittuun mun telkkarista.Nyt tulee fiksua tekstiä Niemeltä ja Saravolta.
Näin se voi olla. Pitäisiköhän siihen Ässät-peliin raahautua, jos tajuavat jotain järjestää. Legenda kuitenkin, vaikka meillä jäi vähän piippuun.Loppu-ura samalla.
Sitä just kuuntelin ja ajattelin samaa.Nyt tulee fiksua tekstiä Niemeltä ja Saravolta.
Oikeassa olet. Kaikki vedot tuli ulkokaarelta ja Palmun läpiajokin vastustajan virheestä. Kaukana on ne Jalosen tai Törmäsen ajat, jolloin maalipaikkoja tuli liukuhihnalta ja meidän fanien tehtävänä oli odottaa mikäköhän niistä menee sisään.Kuvittelinko vai menikö itseltäni ohi, mutta mielestäni IFK ei koko ottelussa pystynyt rakentamaan ainuttakaan vaarallista maalipaikkaa
Ei ollut kyllä tuomareilla mitään vaikutusta lopputulokseen. Joku jäähy sinne tänne ei olisi joukkueiden eroa kaventanut. Kuten sanoit: umpisurkeita 100-0.Peltosta vietiin tänään 100-0. Avauspelaamisen ongelmaan iskettiin kovaa. Keltaiset tuomarit siihen päälle jä tulos siinä. Oltiin umpisirkeita. Nordikselta tämä raportti.
Ja Ässät. Kärkikahinoissa on tiukkaa.SaiPa meni myös ohi.
Totta. Mutta 5-3 ja 6-4 oltaisiin ansaittuEi ollut kyllä tuomareilla mitään vaikutusta lopputulokseen. Joku jäähy sinne tänne ei olisi joukkueiden eroa kaventanut. Kuten sanoit: umpisurkeita 100-0.
Ens viikolla onneksi vain yksi peli ja se on aina helppo Jyväskylä, not! Itselle aivan yks ja hailee runkkari sijoitus, kunhan käännelään kiviä edes top:4 jotenkin.Ja Ässät. Kärkikahinoissa on tiukkaa.
Kakkonen oli suurin pettymys tänään. Edelleen vain ykkönen pystyy luomaan jotain. Hovinen pitää meitä tällä hetkellä joten kuten pystyssä ja Lundellin kehitys ilahduttaa.
Ja ollaan sitkeitä.Ens viikolla onneksi vain yksi peli ja se on aina helppo Jyväskylä, not! Itselle aivan yks ja hailee runkkari sijoitus, kunhan käännelään kiviä edes top:4 jotenkin.
Eikö se menekään silleen, että kun turhauttaa, niin jokainen kanavoi sen tavallaan? Yksi manaa kohtaloa, toinen tuomareita jne. Ihan ilman sarvia ja hampaita, niin kun avasit itse Jatkiksen, niin mitä oletit löytäväsi? Siis ettet vain olisi tullut itse kanavoidaan turhautumistasi toisiin käyttäjiin?Vittu mitä tuubaa tämä jatkoaika osio tappio matsissa. Epäonnine aloitus loukkaantuminen ja joka toinen käyttäjä laittaa jonkun muka hauskan "tää on mun ifk" kommentin loukkaantumistilanteesta.
Hieman vaikea sijoittaa tätä kommenttia selkeästi johonkin tiettyyn ketejuun.
Palmu toteaa haastattelussa, että ”pienien marginaalien peli”. No ei ollut! Ei sinne päinkään. Oltiin jaloissa ekan kympin jälkeen jatkuvasti. Ilves vei suvereenisti maalipaikat. Kaksinkamppaluit hävittiin järjestäen. Rytmit ja syöttöjen laatu täysin luokatonta.
Herää kysymys aivopeseekö Peltonen kopissa jätkiä uskomaan, että suoritukset on parempia kuin ne on vai onko Palmu vaan itse pihalla?
Marginaaleista kun puhutaan, niin tottahan tuo kommentti on. Kaksimppailusta myöhässä sadasosan niin häviät sen. Syöttö pari senttiä sivuun, etkä saa sitä enää yhtä helposti haltuun. Syöttö sadasosan myöhässä niin siinä on vastustaja välissä ja kääntyy takaisin omiin. Sinällään siis pieniä marginaaleja jotka häviämällä peli näyttää siltä mitä kirjotit.Hieman vaikea sijoittaa tätä kommenttia selkeästi johonkin tiettyyn ketejuun.
Palmu toteaa haastattelussa, että ”pienien marginaalien peli”. No ei ollut! Ei sinne päinkään. Oltiin jaloissa ekan kympin jälkeen jatkuvasti. Ilves vei suvereenisti maalipaikat. Kaksinkamppaluit hävittiin järjestäen. Rytmit ja syöttöjen laatu täysin luokatonta.
Herää kysymys aivopeseekö Peltonen kopissa jätkiä uskomaan, että suoritukset on parempia kuin ne on vai onko Palmu vaan itse pihalla?
Olet ihan oikeilla jäljillä. Ja ihan samat havainnot.HIFK:lla on kolmessa viimeisessä ottelussaan ollut todella merkittäviä hankaluuksia avauspelaamisessa. Toki sama asia on aiheuttanut hankaluuksia jo aiemminkin kaudella. Perusongelma on seuraava: kiekko saadaan haltuun omalla alueella ja päästään jo hieman etenemään kohti omaa siniviivaa. Seuraava syöttö annetaan tosi usein laitaan, jossa on pelaaja käytännössä seisovilla jaloilla. Vastustaja lähestyy kyseistä pelaajaa ja seuraava syöttö on lähes poikkeuksetta laadultaan heikko tai jopa täysin summittainen. Ja kun peli menee kulma-ja laitaruuhkissa puskemiseksi, saa vastustaja kiekon usein itselleen. Miksi kiekkoa ei vaan pureta varmasti keskialueelle?
Mistä avauspelaamisen heikko laatu johtuu? Tähän olisi mukava kuulla taktiikoista ja pelin organisoinnista tietävältä. Onko ajoitukset pielessä vai etäisyydet? Vai onko sovittu, että omalta alueelta tullaan syöttelemällä ulos ja keskialueelle ei haluta kamppailutilanteita?
Joo, tietysti on myös tuo pointti.Onhan näissä aina myös se, että on täysin eri asia, mitä pelaajat/valmentajat sanoo julkisesti kuin mitä puhutaan kopissa.
Olishan se kyllä tervettä raikkautta, että esim. Palmu olis todennut: "joo, kriisijoukkueesta tulin toiseen kriisijoukkueeseen"
Joo, tietysti on myös tuo pointti.
Itse arvostaisin tällaisessa tilanteessa, kun on katsottu 3,5 kautta pelikirjatonta räpiköintiä, suoraa ja rehellistä viestintää: ei liikkunut jalka riittävästi, oltiin heikkoja kamppailuissa, ei pystytty tuottamaan maalipaikkoija. Ei sen tarvi tuon kummallisempaa olla. Faktat tiskiin ja eteen päin.
Ei tosiasioita toteamalla anneta mitään kilpailuetua vastustajille. Nehän näkee itse saman välittömästi ottelutallenteilta.