HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 664 793
  • 12 132

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Kovin outo tilanne. Rysähti vain suoraan jalan päälle. En tiedä haittasiko, kun toinen Ifk pelaaja tuli siihen taakse.
Mä luulen, että toinen pelaaja antoi vielä lisäpainoa polvelle tuossa ja sitten sattui.

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lehterä on kyllä yhä käsittämättömän hyvä pelaaja.

e. Åstenilta fiksu pelaaminen tuossa aiemmin, kun jäi möyrimään maahan Ilveksen pelaajan kanssa. 6vs5 muuttui 5vs4, ja Lehterä sai pelattua Martinille erinomaisen vetopaikan.

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Vittu mikä farssi tämä peli oli. Ei mitään palaa, ei tehdä maaleja niistä paikoista mitä saatiin.

Komarovin ura hyvällä todennäköisyydellä ohi.

Tää on mun IFK. Onneks ens viikolla vaan yks peli…

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Ton takia sitä veskaria ei Villen mielestä kannata ottaa ajoissa pois, kun voi mennä omiin helposti

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF HIFK - FC Liverpool
Ihmeen pitkään onnistuttiin pelissä roikkumaan. Yleensä huonompi lopulta häviää.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kun ei tajua aikalisän merkitystä niin ei tajua vittu. Näin vain osittain tänään, mutta sen ajan kun näin niin todella heikosti pelattiin taas.

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
2/6 viikonlopusta. Ipa pari pistettä taas karkuun.

Eniten huolestuttaa miten paljon ollaan jäljessä ihan kaikessa. Jos nää nyt kohtaisi poffeissa, niin yksi voitto saataisiin tsempillä. Tosin eiköhän tilanne ole sama myös kahden kuukauden päästä, kun ei Ville ole saanut tätä palettia kuntoon millään tavalla neljässä vuodessa.

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
SaiPa meni myös ohi. Ässät - Tappara - KalPa - Espoo -nelikosta menee yksi tai kaksi eli runkosarjan sijoitus lienee 5-6. Se on muutama pykälä enemmän, mitä ennen kautta ennustelin. Ja lopullinen sijoitus sitä samaa.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Vittu mitä tuubaa tämä jatkoaika osio tappio matsissa. Epäonnine aloitus loukkaantuminen ja joka toinen käyttäjä laittaa jonkun muka hauskan "tää on mun ifk" kommentin loukkaantumistilanteesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy