Royal W Cheese
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Muiden hylkiöt
No ei tälläkään tavalla. Kylläpä sai maskimies seistä ihan vapaasti Hovisen edessä.Pliis, ei pilkuille tänään.
No ei tälläkään tavalla. Kylläpä sai maskimies seistä ihan vapaasti Hovisen edessä.Pliis, ei pilkuille tänään.
Ja syötön saava pelaaja koko kropallaan omalla alueella.Niin no selvä ja selvä kun on juuri viivan yli kiekko (keskialueella).
Viivan päällinenhän on vielä sitä aluetta miltä kiekko on tulossa.
Tätä mä en ymmärrä miksi. Todella usein annetaan sen maskimiehen seistä maskissa ja pakki yrittää blokata vedon. Tuplamaski siitä ja peli paketissa.No ei tälläkään tavalla. Kylläpä sai maskimies seistä ihan vapaasti Hovisen edessä.
On ihan faktoo jo aika monetta kautta putkeen.Onko vain oma tuntuma vai ollaanko me hävitty aivan saatanasti näitä jatkoaikoja/rankkuja?
Kiekon sijainti ratkaisee.Ja syötön saava pelaaja koko kropallaan omalla alueella.
Mun mielestä syksyllä napsittiin hyvällä prosentilla voittoja näistä ja sen kyllä heti sarjataulukossa huomaa.Onko vain oma tuntuma vai ollaanko me hävitty aivan saatanasti näitä jatkoaikoja/rankkuja?
Olisko 4-6Mun mielestä syksyllä napsittiin hyvällä prosentilla voittoja näistä ja sen kyllä heti sarjataulukossa huomaa.
Koskas on Saipa, ei olla pelattu kertaakaan SaiPan lentäessä.Hei! Kasvatettiin eroa Tapparaan.
SaiPa toki menee jo menojaan.
Täällä sama fiivis, että joka perkeleen kerta jatkoilla TAI rankkareilla turpaan. Joku tilastoniilo vois joulupyhinä laskea monta pistettä on näihin menny esim. VP:n kausilla.Onko vain oma tuntuma vai ollaanko me hävitty aivan saatanasti näitä jatkoaikoja/rankkuja?
Oli alueella näköjään, eli ei olisi pitänyt katkaista. Melartilta vietiin läpiajo nyt
Joo siis katsoin itse, että Melart oli keskialueella selvemmin. Vihkoonhan tuo näytti menevän.Omalla alueella saa syöttää kädellä. Se tulkittava asia oli tuossa se että vastaanottiko Melart kiekon omalla alueella vai keski-alueella
Ainakin viime kaudella menetettiin koko Liigassa eniten lisäpisteitä.Täällä sama fiivis, että joka perkeleen kerta jatkoilla TAI rankkareilla turpaan. Joku tilastoniilo vois joulupyhinä laskea monta pistettä on näihin menny esim. VP:n kausilla.
Kiekko oli keski-alueella, eli kyllä tuo ihan oikein meni allekirjoittaneen mielestä.Joo siis katsoin itse, että Melart oli keskialueella selvemmin. Vihkoonhan tuo näytti menevän.