Uudet jaot kävi täälläkin mielessä.Häviääkö IFK enää koskaan?
Uudet jaot kävi täälläkin mielessä.Häviääkö IFK enää koskaan?
Ja ajaa hyvällä prosentilla maalilleVincent on pirun vaarallinen.
Ai saatana mä sytyin tälle :D.Häviääkö IFK enää koskaan?
Veikkaan, että perjantaina.Häviääkö IFK enää koskaan?
Pointtisi on oikea, mutta mitä helvetin tekemistä Kerhon menneillä mitaleilla on tämän nykyisen Mestis-tasoisen porukan kanssa?
Jospa se on vastustajan av, mikä mahdollistaa mielikuvituksellisen yv-n. Eiköhän sitä "viimekautistakin" ylivoimaa riitä, kun maltatte odottaa. Sälytän ykkösylivoiman enemmän Lehterän vastuulle kuin valmennuksen. Minusta olisi hyvin outoa, jos Lehterän tapainen sentteri ei olisi määräävimmässä asemassa, kun ylivoimaa hahmotellaan.Tämä on totta. Oisko vastuuta otettu pois Kuhdalta tai olisiko hän muuten vain kehittynyt? Viime kaudella pikkuleijonien YV oli nimittäin identtinen kopio IFK:n ylivoimasta ja kas - kukas siellä molempien joukkueiden penkin takana seisoikaan.
Tappara ottaa perjantaina niin pahasti kuonoon, että palkkaavat Tukka-Jukan joulupukin tilalle loppukaudeksi.Veikkaan, että perjantaina.
Hyvä huomio, mutta se on silti pohdinnan paikka, että miksi viime kaudella IFK:n seisova ja ennalta-arvattava YV Lehteröineen ei muistuttanut lainkaan Tapparan YV:tä Lehteröineen.Jospa se on vastustajan av, mikä mahdollistaa mielikuvituksellisen yv-n. Eiköhän sitä "viimekautistakin" ylivoimaa riitä, kun maltatte odottaa. Sälytän ykkösylivoiman enemmän Lehterän vastuulle kuin valmennuksen. Minusta olisi hyvin outoa, jos Lehterän tapainen sentteri ei olisi määräävimmässä asemassa, kun ylivoimaa hahmotellaan.
Se on tilastotappion paikka :DVeikkaan, että perjantaina.
Mutta joo, ei sekään tietty pidemmän päälle toimi, että vain kärki ja YV tekee. Enkä nyt ihan keksi, että ketkä tuolta nousisi sitten taustalta esiin. Kiviharju ja Komarov? Rask ehkä, Kodytek myös maalien muodossa? Ja jotenkin Peltoselle tyypillistä, että aina vain toinen osa-alue toimii. Nyt puolustus koomailee, kun vasta hetki sitten maaleja ei saatu, mutta puolustus toimi. Mutta onhan tässä "yllätyspotentiaalia" IFK:lla, ja innolla odotan perjantaita.
Tuli eilen Tapparan matsi katsottua, enkä ihan hirveän vakuuttunut ollut. Noh, alkukausi ja koneet yskähtelee vielä monilla, mutta 10-15 matsia eteenpäin ja voidaan jo antaa arvioita.Veikkaan, että perjantaina.
Suurimpana miinuksena mainittakoon, että nelosketjulle pitää tehdä jotain. Tuo on aivan hirveä viritelmä. Samoin kolmosketjun keskelle tarvitaan liigatason sentteri. Kaupoille on mentävä.
Pakistolta kaksi karkeaa virheitä, joiden seurauksena HPK on pelissä mukana. Lindbohmilta mukava lätty juuri sinne, minne ei tuossa tilanteessa pidä syöttää. Martinilta täysi sokkosyöttö tilanteessa, jossa ei ollut mitään hätää.
Maksetaanko kummallekin yli sadantonnin palkkaa? Mistä hyvästä?
Huono pelaaja kertakaikkiaan. Todennäköisesti vielä aivan hirveällä lapulla. Kuvitellaan, että palkka on 200 000€ joka on vielä aika maltillinen arvio, niin pelaamisen tason arvo on joku 50 000€ vuodessa. Joku kuka pitää Lindbohmia hyvänä pelaajana voisi yrittää perustella minulle, miksi hän on hyvä? Mikä hänestä tekee hyvän? Itse en löydä hänestä mitään muuta hyvää kuin CV:n useamman vuoden takaa.Lindbohm on pelkästään tässä matsissa tehny 5-7 junnumaista virhettä.
Huono pelaaja kertakaikkiaan. Todennäköisesti vielä aivan hirveällä lapulla. Kuvitellaan, että palkka on 200 000€ joka on vielä aika maltillinen arvio, niin pelaamisen tason arvo on joku 50 000€ vuodessa. Joku kuka pitää Lindbohmia hyvänä pelaajana voisi yrittää perustella minulle, miksi hän on hyvä? Mikä hänestä tekee hyvän? Itse en löydä hänestä mitään muuta hyvää kuin CV:n useamman vuoden takaa.
Pakko se tilastotappio on joskus ottaa.Veikkaan, että perjantaina.