HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 273 410
  • 5 186

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Vois melkein kokeilla Lehterä - Marleau kaksikkoa jossain vaiheessa. Lehterän passi ja Marleaun skode ois kyl seksikästä nähtävää.
Lehterä vois pelaa koko yv:n niin, että vain hyökkääjät ympärillä vaihtuu.
 

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei paljoa jaksa innostaa joku johtomaali, kun menetetään 4 maalin johto eikä tähän reagoida vasta kun se on menetetty. Maalissa on maalivahti joka ei kertakaikkisesti saa mitään kiinni eikä häntäkään viitsitä vaihtaa pois. Pelkkää tekohengitystä, jos HIFK tästä jollain tuurilla kolme pistettä kairaa. Sarjasijoitus tulee tippumaan ja ryminällä ja se on ainut mitä tämä seura ansaitsee. Pelataan vielä sarjajumboa vastaan. Hävetkää edes.
 

Averel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tuo meidän sarjasijoitus yksi iso kupla ja niin moni on täälläkin kehunut kuinka on nyt joku punainen lanka tai tekemisen meininki löytynyt. Mä en ole nähnyt tässä peltoshokissa mitään muutosta aiempiin kausiin ikävä kyllä.
En halua lietsoa tappiomielialaa, mutta taatusti sekin on jonkin asteinen ennätys, että liigakärki menettää neljän maalin johtoasemansa liigajumbolle kymmenessä minuutissa.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
En halua lietsoa tappiomielialaa, mutta taatusti sekin on jonkin asteinen ennätys, että liigakärki menettää neljän maalin johtoasemansa liigajumbolle kymmenessä minuutissa.

En minäkään jaksa mitään tappio mielialaa enää lietsoa, kun alkaa olla turtunut tähän tilanteeseen. On tuo peli vaan pelistä toiseen todella sekavaa ollut ja joko ykköskentän yksilötaidot tai Hovisen muutamat hyvät pelit tuoneet tasaiseen pisteitä. Mitään logiikkaa pelissä ei mielestäni vieläkään ole ja Ville on kyllä yksi valmentajan irvikuva tuolla penkillä kun ei reagoi mihinkään ja näytä tunteitaan vaan seisoo kuin toteemipatsas ihan kun olisi jossain pokeri pöydässä.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Ei paljoa jaksa innostaa joku johtomaali, kun menetetään 4 maalin johto eikä tähän reagoida vasta kun se on menetetty. Maalissa on maalivahti joka ei kertakaikkisesti saa mitään kiinni eikä häntäkään viitsitä vaihtaa pois. Pelkkää tekohengitystä, jos HIFK tästä jollain tuurilla kolme pistettä kairaa. Sarjasijoitus tulee tippumaan ja ryminällä ja se on ainut mitä tämä seura ansaitsee. Pelataan vielä sarjajumboa vastaan. Hävetkää edes.

Jotain positiivista niin tätä perseilyä ei nyt tehdä täyden kotikatsomon edessä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
5 maalilla IFK ei tätä voita
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minäkään jaksa mitään tappio mielialaa enää lietsoa, kun alkaa olla turtunut tähän tilanteeseen. On tuo peli vaan pelistä toiseen todella sekavaa ollut ja joko ykköskentän yksilötaidot tai Hovisen muutamat hyvät pelit tuoneet tasaiseen pisteitä. Mitään logiikkaa pelissä ei mielestäni vieläkään ole ja Ville on kyllä yksi valmentajan irvikuva tuolla penkillä kun ei reagoi mihinkään ja näytä tunteitaan vaan seisoo kuin toteemipatsas ihan kun olisi jossain pokeri pöydässä.

Monentena meidän pitäisi olla sarjassa, ja kuinka monen pisteen erolla, että kelpaisi?
No, mä vastaan sinun ja nimimerkki @Ballo puolesta; mikään ei kelpaa niin kauan kun Peltonen valmentaa.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Monentena meidän pitäisi olla sarjassa, ja kuinka monen pisteen erolla, että kelpaisi?
No, mä vastaan sinun ja nimimerkki @Ballo puolesta; mikään ei kelpaa niin kauan kun Peltonen valmentaa.

Olen todellakin tyytyväinen sarjasijoitukseen ja pisteisiin. En vaan mitenkään nää että tällä "peli tavalla" ja näillä kokoonpanoilla tuo kantaa keväällä mihinkään.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Kaikki uppoaa. Ihan kaikki. Joka veto.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
IFKn nelosketju on täysin selviytymässä pelistä toiseen
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Olen todellakin tyytyväinen sarjasijoitukseen ja pisteisiin. En vaan mitenkään nää että tällä "peli tavalla" ja näillä kokoonpanoilla tuo kantaa keväällä mihinkään.
Mulla tämä sama fiilis, eikä tosiaan ole tästä kaudesta sinällään valittamista. Peli on tuloksen lisäksi näyttänyt paremmalta ja ollut viihdyttävämpää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös