Erkka Lapanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK - FC Liverpool
Taas toimii kakkos-yv kun Marleau on back. Cama!
Nykyisellä materiaalilla tällaiset ajat ovat vääjäämättä edessä, jollei Pesonen ala hankkia oikeita vahvistuksia. Ykkönen ei voi jaksaa loputtomasti.Ettei vaan nyt tässä rakenneta kulminaatiopistettä tuleville paskoille ajoille.
Tulihan sillä viime kaudella hyvin tulosta, mut mun mielestä tarvitaan tota uhkaa myös kakkos-yv:henVois melkein kokeilla Lehterä - Marleau kaksikkoa jossain vaiheessa. Lehterän passi ja Marleaun skode ois kyl seksikästä nähtävää.
Kolmoskentästä tarvitaan myös syömähammas. Kovalle sentterille olisi käyttöä ehdottomasti.Nykyisellä materiaalilla tällaiset ajat ovat vääjäämättä edessä, jollei Pesonen ala hankkia oikeita vahvistuksia. Ykkönen ei voi jaksaa loputtomasti.
Marleau varmasti auttaa osaltaan tuota secondary scoringia, mutta se ei riitä.
Hyvä erä meiltä, mutta onhan toi JYP ihan sysipaska, jopa Jukurit on parempia. Toivotaan vaan, että alkkisfaija ei avaa korkkia ja peli päättyy 5-6 JA
Viime kaudella tuo toimi alkuun, mutta meni sitten Lehterä-Martin-Marleau hinkkaamiseksi. Eli samaa mieltä: kakkosyv tarvitsee uhkaa.Tulihan sillä viime kaudella hyvin tulosta, mut mun mielestä tarvitaan tota uhkaa myös kakkos-yv:hen
Tää on täysin mun vika, ite jinxasin täysin
Niillä hetkillä tarvitaan maalivahtia.Kyllä tuolla koko IFK on sekaisin kuin seinäkello.
Tai aikalisää.Niillä hetkillä tarvitaan maalivahtia.
Kovan luokan imureita hommattu kumpaankin päähän!huutonaurua! Maaliodottama 1.55 - 1.6 ja peli 4 - 5