Pesonen kysyy joltain Växjön aikaiselta pelikaverilta vinkkiä niin nopeasti löydetään Ruotsin alasarjoista taas korvaaja NykyrilleNykyriä ei saa kyllä ryssiä muualle.
Pesonen kysyy joltain Växjön aikaiselta pelikaverilta vinkkiä niin nopeasti löydetään Ruotsin alasarjoista taas korvaaja NykyrilleNykyriä ei saa kyllä ryssiä muualle.
Ei mene montaa vuotta, niin pelaa vielä IFKssa. Toivottavasti jo ens vuonna.Ihan näppärän oloinen pakki tuo Jukureiden Soini. Liikkuu todella hyvin.
Mä olen kuullut version, että laukokaa paljon, niilläkin on paska veska.Eikös se joskus ollut, että valmentaja tsemppasi joukkuetta erätauolla: "vetoja vaan, ei niidenkää veska saa mitään kiinni".
Ihan näppärän oloinen pakki tuo Jukureiden Soini. Liikkuu todella hyvin. Pesonen, laita nimi ja numero muistiin.
Toinen ei osaa syöttää ja toinen ei osaa ottaa haltuun.Uskotteko kotona Granbergin pitkä avaussyöttö, vastaanottajana Åsten = pitkä
Hartikainen on kyllä täysin turha pelaaja
Kyllä, näen Kaarlehdon olevan mestaruuden puuttuva palanenToivoiko joku oikeasti tätä Kaarlehtoa meille?
Eihän se nyt lohduta, että kehittyvänä raakileenakin on parempi, kun jotkut entiset ykkösveskarit, mutta ei me veskariin kyllä kaaduta jos ei itse tehdä… jaa Rask painaa illan toisensa. Tää on voitettu peli!Ei se Hovinen jaksa kahta peliä putkeen.
Onhan tää huvittavaa, kun ei varmaan kenelläkään muulla jengillä ole 4. veska maalissa.