HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 117 659
  • 22 268

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1+1 Varmaan koko liigan paras dominoiva hyökkääjä. Tuohon on aika mahdoton vastata.

Kyllä mä odottaisin, että meidän pelaajabudjetilla löydettäisiin vastaavan tason pelaaja. Ero esim. Lehterän tulee tuosta liikkeestä. Lehterältä loppuu aika kesken, ellei saa kiekkoa liikkeelle.

Jääskä on 5vs5 pelissä IFK:n paras pelaaja, mutta liian moni pelaaja on jäänyt tänä keväänä varjoihin.

Nyt olisi viimeinen hetki herätä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK voisi nyt tuoda edes jotain hyvää tähän hirveään päivään pk-seudulla. Vettäkin tullut koko päivän ja loppua ei näy.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Vaikka IFKn voittoa toivonkin, niin on tuo jengin peli edelleen sekavaa. Hyvillä yksilöillä saadaan muutama paikka aikaiseksi, muilta osin ollaan aivan pulassa. Miten voi noin kallis jengi pelata edelleen noin heikkoa kiekkoa? Peltonen?
Peltonenpa hyvinkin. Voi vaan haaveilla mitä vaikkapa Myrrä olisi saanut tolla rosterilla aikaiseksi. Vituttaa nää "modernia" pelkäämis-jääkiekkoa suoltavat valmentajat kuten Peltonen, Marjamäki, Pennanen ja ketä näitä nyt on.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peltonenpa hyvinkin. Voi vaan haaveilla mitä vaikkapa Myrrä olisi saanut tolla rosterilla aikaiseksi. Vituttaa nää "modernia" pelkäämis-jääkiekkoa suoltavat valmentajat kuten Peltonen, Marjamäki, Pennanen ja ketä näitä nyt on.

Mä luulen, että Myrrälle ihan väärän tyyppinen joukkue. Liian hidas. Sekin pitää muistaa, että ensi kauden jengi on rakennettu Peltoselle. Oletettavasti yhtä hidas, kuin tämä ellei hitaampi, kun katsoo lähtijöitä. Siihen pitää sitten olla valmentaja, joka osaa hidasta joukkuetta peluuttaa.
 

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattajan näkökulmasta raskaat pudotuspelit. Ensin ottaa pannuun, sitten loppuu usko, usko palaa ja nyt lopulta kuitenkin hävitään? Kiitos ei. Nyt kiekko maaliin ihan sama miten, tsemiä HIFK!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös