Totta, erän lähempänä mutta on se 2 kautta silti vielä pitkä aika odotella.Jos ei mitään muuta niin Peltosen aika IFK:ssa on jälleen erän lähempänä loppua. Katotaan kolmoserä nyt vielä…
Totta, erän lähempänä mutta on se 2 kautta silti vielä pitkä aika odotella.Jos ei mitään muuta niin Peltosen aika IFK:ssa on jälleen erän lähempänä loppua. Katotaan kolmoserä nyt vielä…
Hä? Ollaan lomilla, mut voihan naapureistakin kannustaa.No jos naapurit ei olisi itse lomilla, niin tällä voisi olla jotain painoarvoakin
1+1 Varmaan koko liigan paras dominoiva hyökkääjä. Tuohon on aika mahdoton vastata.Lasch on kyllä ollut tämän sarjan ylivoimaisesti paras pelaaja.
No enpä tiedä. Jos kausi loppuu tänään, niin sijoitus on 7. Se olisi katastrofi.Nousu 3-0 tilanteesta pelasti valitettavasti Peltosen (suoja)työpaikan.
Oliko tämä se kuuluisa retoorinen?Miten voi noin kallis jengi pelata edelleen noin heikkoa kiekkoa? Peltonen?
Olen sitä mieltä, että jokaiseen IFK-otteluun täytyy jatkossa saada ”Peltonen ulos”-lakana jos vain sillä saadaan joukkue pelaamaan jääkiekkoa.
Ollaankohan me voitettu yhtään 2. erää koko kaudella?
1+1 Varmaan koko liigan paras dominoiva hyökkääjä. Tuohon on aika mahdoton vastata.
En Villeä ottais, mutta kait sitä saa naapuria kannustaa.Ottakaa Peltonen koutsiksi ja tuu sit 3 vuoden päästä sanomaan. Saatana.
Peltonenpa hyvinkin. Voi vaan haaveilla mitä vaikkapa Myrrä olisi saanut tolla rosterilla aikaiseksi. Vituttaa nää "modernia" pelkäämis-jääkiekkoa suoltavat valmentajat kuten Peltonen, Marjamäki, Pennanen ja ketä näitä nyt on.Vaikka IFKn voittoa toivonkin, niin on tuo jengin peli edelleen sekavaa. Hyvillä yksilöillä saadaan muutama paikka aikaiseksi, muilta osin ollaan aivan pulassa. Miten voi noin kallis jengi pelata edelleen noin heikkoa kiekkoa? Peltonen?
Olin unohtanut että Koivistoinenkin pelaa meillä.Lehterä on ollut huono, Koivistoinen on ollut huono. Tällä pelillä oikea jengi eli Pelicans menee jatkoon. Ei mahda mitään.
Juu, saa toki ja ihan läpällä mä ton heitin ;)En Villeä ottais, mutta kait sitä saa naapuria kannustaa.
ymmärrän kyllä vitutuksen.
Kyllä Peltonen osaa ottaa tunteen pois pelistä.IFK kaatuu vaikka saappaat jalassa sitten, enää ei suvaita mitään peruutteluita.
Eiköhän tän sarjan voittaja ole aikalailla se jengi mikä voittaa mestaruudenkin. Yksi erä vielä tätä kautta. 4-1 päättyyLehterä on ollut huono, Koivistoinen on ollut huono. Tällä pelillä oikea jengi eli Pelicans menee jatkoon. Ei mahda mitään.
Kojon aikana oli mietityt kuviot toiseen erään.Ollaanko ikinä?
Mä ristin HIFKin Suomen huonoimmaksi tokan erän jengiksi jo 20 vuotta sitten.
Peltonenpa hyvinkin. Voi vaan haaveilla mitä vaikkapa Myrrä olisi saanut tolla rosterilla aikaiseksi. Vituttaa nää "modernia" pelkäämis-jääkiekkoa suoltavat valmentajat kuten Peltonen, Marjamäki, Pennanen ja ketä näitä nyt on.