HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 115 652
  • 22 268

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Koittakaa nyt saada edes 1 järkevä hyökkäys aikaseks. Tällasta selviytymispeliä harvoin edes näkee Rödalta.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis vittu. Mä olen pystynyt täysin rennosti katsomaan näitä pelejä. Nyt tunnen pientä sydämentykytystä ja muita jännityksen oireita.
Sitä kutsutaan selvitymisvietiksi. Vähän niinkuin IFK yrittää tänään selviytyä multimiljoonamiehistöllään Lahdessa ”hengissä” jotta näkisi seuraavan päivän….
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Yli 16 erää sarjaa takana eikä vieläkään päästä kuin max kerran erässä rintamahyökkäykseen jotka nekin suuntautuu kulmaan. Ihan vähän kiinnostaisi tietää mikä tai kenen idea tämä on ollut tai kuka luulee että tällä saadaan koskaan palkintoa. Ihan järjetöntä paskaa. Hovinen pitää pinnalla mutta ei tuokaan loputtomiin kestä. Kuinka vaikeaa voi olla purkaa tuo Pelsun paineistava karvaus, pari nopeeta syöttöö tai jalkaa toisen eteen, vittu, tää ei oo mitää rakettitiedettä.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Nyt koitan olla kattomatta tulosta tai peliä seuraavan tunnin ja sitten totuus selviää-helpompaa näin!
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Eikös Peltosta ollut tervehtimässä Juudas-lakana, kun ekassa HIFK:n kotipelissä Jokereissa pelasi.

Oliko vielä joku nukkekin?
No niin taisi ollakin. Jotenkin vain tuo Sormunen on jäänyt mieleen, mutta onhan noita tosiaan ollut myös Ville bin-Peltonen ja Kim "30 hopearahaa" Hirschovits.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis vittu. Mä olen pystynyt täysin rennosti katsomaan näitä pelejä. Nyt tunnen pientä sydämentykytystä ja muita jännityksen oireita.

Sitä kutsutaan selvitymisvietiksi. Vähän niinkuin IFK yrittää tänään selviytyä multimiljoonamiehistöllään Lahdessa ”hengissä” jotta näkisi seuraavan päivän….

Eikös sitä kutsutakaan sitkeydeksi...?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Toinen maali IFK:lle tekis suhteellisen gutaa niin sanotusti. Aika todella karmeaa kiekkoa kyllä molemmilta joukkueita. Pappi Hovinen on kyllä löytänyt jumalmoodin. Hyvä, koska se on ainoa toivo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös