Nahkasohva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ehkäpä hänkin, mutta Sormunen sentään ansaitsi tempulla itselleen pääsiäishenkisen lempinimen "Iskariot".Tai Peltosen Ville..
Ehkäpä hänkin, mutta Sormunen sentään ansaitsi tempulla itselleen pääsiäishenkisen lempinimen "Iskariot".Tai Peltosen Ville..
Tiistaina se näytti toimivan meille.Tämähän on toisaalta juuri sitä, mitä IFK:lle vastustaja toisensa jälkeen Nordiksella syöttää.
Tätä peliä ei saisi näyttää kuin tekstiteeveeveessä.Vittu miten huonoja molemmat jengit on
Sama! Olen shokissa.Siis vittu. Mä olen pystynyt täysin rennosti katsomaan näitä pelejä. Nyt tunnen pientä sydämentykytystä ja muita jännityksen oireita.
Ehkäpä hänkin, mutta Sormunen sentään ansaitsi tempulla itselleen pääsiäishenkisen lempinimen "Iskariot".
Hovinen...Supertehokas Pelsut tehnyt seitsemään erään yhden maalin.
Hieman posia.
Kaskimäki on pelannut ihan perkeleen hyvin ja toivottavasti puhkeaa kukkaan kunnolla ensi vuonna. Siihen on kuitenkin syynsä varmaan miksi Niemelä tykkää peluuttaa Laschia usein kun ”Kaskimäen” ketjua vastaanKyllä Kaskimäki oli liian pulassa Laschin kanssa. Poikkeuksellinen reagointi VP&co
Eikös Peltosta ollut tervehtimässä Juudas-lakana, kun ekassa HIFK:n kotipelissä Jokereissa pelasi.
Oliko vielä joku nukkekin?
Menee sun piikkiin jos pelsu tasoittaaSupertehokas Pelsut tehnyt seitsemään erään yhden maalin.
Hieman posia.
Sitä kutsutaan selvitymisvietiksi. Vähän niinkuin IFK yrittää tänään selviytyä multimiljoonamiehistöllään Lahdessa ”hengissä” jotta näkisi seuraavan päivän….Siis vittu. Mä olen pystynyt täysin rennosti katsomaan näitä pelejä. Nyt tunnen pientä sydämentykytystä ja muita jännityksen oireita.
No niin taisi ollakin. Jotenkin vain tuo Sormunen on jäänyt mieleen, mutta onhan noita tosiaan ollut myös Ville bin-Peltonen ja Kim "30 hopearahaa" Hirschovits.Eikös Peltosta ollut tervehtimässä Juudas-lakana, kun ekassa HIFK:n kotipelissä Jokereissa pelasi.
Oliko vielä joku nukkekin?
Kuinka vaikeaa voi olla purkaa tuo Pelsun paineistava karvaus, pari nopeeta syöttöö tai jalkaa toisen eteen, vittu, tää ei oo mitää rakettitiedettä.
Siis vittu. Mä olen pystynyt täysin rennosti katsomaan näitä pelejä. Nyt tunnen pientä sydämentykytystä ja muita jännityksen oireita.
Sitä kutsutaan selvitymisvietiksi. Vähän niinkuin IFK yrittää tänään selviytyä multimiljoonamiehistöllään Lahdessa ”hengissä” jotta näkisi seuraavan päivän….