HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 117 059
  • 22 268

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rankkarit tiedetään jo etukäteen. Voi jumalauta miten taas saadaan perjantai-illan sauna kuumaksi, kun odottaa jotain ja käteen jää löysä paska.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
“Mun 100-vuotias isoäitinikin olisi tehnyt tuosta” (faijani usein viljelemäni vertauskuva, johon kerran eräs pikkupoika fiksusti totesi “eihän sulla ole mitään satavuotiasta isoäitiä”)
Jotenkin vituttaa katsoa näitä pelejä nitro kurkussa kun tietää että niitä saatanan löysiä pelejä missä annettiin ilmaisia pisteitä jämäjengeille. Aina sama juttu että tehdään kaikesta itse niin vitun vaikeeta

Vittu sä oot Jääskä paska
Vittu miten turha pistemenetys turun paskaseuraa vastaan. Tehtiin ihan itse.
Ihan vierasta lyhyesti: Britney Spearsilta löytyy myös (You Drive Me) Crazy.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännitys tiivistyy.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
HIFK:n peli on ihan kuin täyttä free kiekkoa ilman mitään valmennuksen tuomaa järkevän perusteltua sekä tuloksellista peruspelitapaa, jota pelaajat myös noudattaisivat. Sellainen vahva pelillinen selkäranka puuttuu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulin vasta äsken katsomaan

Ei Lindbohm ole huono, ongelma on enemmän siellä valmennuksen puolella eli miten treenataan, mikä rooli pelaajalle annetaan ja miten pelaajaa ohjataan, mikä on pelitapa jne. kaikki pelin nyanssit vaikuttavat pelaajan suoritukseen. Tapparan tai Ilveksen valmennuksessa Lindbohm olisi laatupelaaja Liigassa.
Mutta kyllä pelaajallakin on vastuu.
Jos Motin pelaa sua varmemmin ja tekee parempia kiekollisia ratkaisuita, niin EHT-tason pelaaja ei pelaa hyvin.
 

Johtajalaakso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Posipetterit, Oliver Lauridsen
Mikä ihmeen aivopieru tuo Leksan mailan huitominen aloituksessa oikein oli?
 
Viimeksi muokattu:

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö seuraaviin rankkareihin kokeilla sitä Hovista? Ihan vaikka hämäykseksi koska Taposen saldo näissä on säälittävän ja todella säälittävän välimaastossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös