“Mun 100-vuotias isoäitinikin olisi tehnyt tuosta” (faijani usein viljelemäni vertauskuva, johon kerran eräs pikkupoika fiksusti totesi “eihän sulla ole mitään satavuotiasta isoäitiä”)Jotenkin vituttaa katsoa näitä pelejä nitro kurkussa kun tietää että niitä saatanan löysiä pelejä missä annettiin ilmaisia pisteitä jämäjengeille. Aina sama juttu että tehdään kaikesta itse niin vitun vaikeeta
Vittu sä oot Jääskä paska
Ihan vierasta lyhyesti: Britney Spearsilta löytyy myös (You Drive Me) Crazy.Vittu miten turha pistemenetys turun paskaseuraa vastaan. Tehtiin ihan itse.
Upeita rankkarisuorituksia odotellessa
Aivan naurettava vihellys. Nurmi ei pitänyt edes mailastaan kiinni.Komarovin on mahdoton yrittää Liigassa mitään. Kaikki otetaan pois
Komarov ei juuri auta joukkuetta
Nojoo, mutta tuollaiset menee täysin typerien jäähyjen kategoriaan. Ihme ettei saanut jo aiemmin kun tuomarin edessä takoi nyrkillä tepsiläistä rintapanssariin pelikatkolla.Komarovin on mahdoton yrittää Liigassa mitään. Kaikki otetaan pois
Mutta kyllä pelaajallakin on vastuu.Tulin vasta äsken katsomaan
Ei Lindbohm ole huono, ongelma on enemmän siellä valmennuksen puolella eli miten treenataan, mikä rooli pelaajalle annetaan ja miten pelaajaa ohjataan, mikä on pelitapa jne. kaikki pelin nyanssit vaikuttavat pelaajan suoritukseen. Tapparan tai Ilveksen valmennuksessa Lindbohm olisi laatupelaaja Liigassa.
Mikä ihmeen aivopieru tuo Lexan mailan huitominen aloituksessa oikein oli?