HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 134 111
  • 22 271

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Varmaan pelkästään IFK:lle taas penaltia kun joku saatanan Haatanen ajaa Jääskää numeroista selkään ja Kotkis koittaa kuitata!
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Suoraan numeroon ja Jääskä laitaa päin.
Onneksi ei käynyt mitään.
 
Mun silmin toinen erä jatkoi ensimmäisen viitoittamalla tiellä, IFK:lla ei ole mitään hätää, mikäli ei itse hölmöile. Huomionarvoista on myös tämän kauden joukkueen hermokontrolli, nyt ollaan oikealla tavalla kovia. Kun pelin intensiteetti ja tunnetaso on korkea, IFK on ja tulee olemaan todella vaikeasti voitettava joukkue.

Lisäys. Viestin lähetys oli jäänyt kesken. Äsken nähty Kotkansalon hermostuminen ei minulle edusta oikealaista kovuutta. Sen sijaan nautin suunnattomasti, kun Lehterä katsoi selästä Schnarrin nimen.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Mun silmin toinen erä jatkoi ensimmäisen viitoittamalla tiellä, IFK:lla ei ole mitään hätää, mikäli ei itse hölmöile. Huomionarvoista on myös tämän kauden joukkueen hermokontrolli, nyt ollaan oikealla tavalla kovia. Kun pelin intensiteetti ja tunnetaso on korkea, IFK on ja tulee olemaan todella vaikeasti voitettava joukkue.

Lisäys. Viestin lähetys oli jäänyt kesken. Äsken nähty Kotkansalon hermostuminen ei minulle edusta oikealaista kovuutta. Sen sijaan nautin suunnattomasti, kun Lehterä katsoi selästä Schnarrin nimen.

Kaveri taklata numeroihin ja väärin puolustustettu omia?
Pitää mielummin hokea hallin käytävillä "f*ck off"ia?
 
Kaveri taklata numeroihin ja väärin puolustustettu omia?
Pitää mielummin hokea hallin käytävillä "f*ck off"ia?

Turha sun on mun mielipiteestä triggeröityä. Jääkiekossa on mahdollista olla kova ja fyysinen myös sääntöjen sallimissa rajoissa, lisätiedot J. Lehterä. Mitä IFK olisi siitä hyötynyt, vaikka Kotkansalo olisi saanut pari kertaa lyötyä lokkia nokkaan? Minusta ei mitään. Mielummin ajaa puhtaasti pystyyn jokaisessa mahdollisessa paikassa.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Lehterälle seuraava syöttö on sitten kauden 50.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös