Miten helvetissä tosta niitistä ei tullut jäähyä Pelicansille?
No Haloo! 5-1 tappiolla niin ei täs liigas noita vihelletä!
Miten helvetissä tosta niitistä ei tullut jäähyä Pelicansille?
Juuri näin. Näytetään, että välitetään.Hyvä Kotkis! Ihan sama onnistuuko haku, kunhan ilmottaudutaan että paikalla ollaan.
Mun silmin toinen erä jatkoi ensimmäisen viitoittamalla tiellä, IFK:lla ei ole mitään hätää, mikäli ei itse hölmöile. Huomionarvoista on myös tämän kauden joukkueen hermokontrolli, nyt ollaan oikealla tavalla kovia. Kun pelin intensiteetti ja tunnetaso on korkea, IFK on ja tulee olemaan todella vaikeasti voitettava joukkue.
Lisäys. Viestin lähetys oli jäänyt kesken. Äsken nähty Kotkansalon hermostuminen ei minulle edusta oikealaista kovuutta. Sen sijaan nautin suunnattomasti, kun Lehterä katsoi selästä Schnarrin nimen.
Eikä ollut ensimmäinen kerta kun Kotkansalo syöksyy noin. Silloin joskus kun Tallbergia vedettiin vähä kiekottomana Tepsiä vastaan niin Kotkansalo hyppäsi koko kasan päälle täydellä vauhdilla.Kotkis! Ai että. Katoin et mikä ohjus sieltä puolustuksesta lähti kohti Jääskää taklannutta pelsua.
Tää Liigan linja on kyllä mahtava, että paskemmalle joukkueelle ei anneta jäähyjä mistään.
Kaveri taklata numeroihin ja väärin puolustustettu omia?
Pitää mielummin hokea hallin käytävillä "f*ck off"ia?