HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 115 762
  • 22 268

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Helmikuussa ollaan sääleissä. Tää kausi menee jo sinne 2005 lockout kauden farssitasolle
Ei kyllä tämä limbo ylittää jopa sen, sillä silloin oli kivikovat ryhmät monella muullakin.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Mä kyllä ennustin tämän sarjasijoituksen valahtamisen siinä vaiheessa, kun oltiin tukevasti sijalla kolme. Osaksi tuli aika paljon vittuilua.
Ai täällä saa nostaa omaa häntää tänään.



Toki samaa paskaa Peltonen on tarjoillut jo 2,5 kautta.

Täysin sietämätön tilanne, että tätä jatkuisi muka vielä pari kautta. Oispa tällä velholla nyt kanttia poistua itse. Hyi helvetti mä sanon.
 

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Piti olla pitkä ilta töissä, alihankinnan väki lähti kotiin. Menetettyä palkkaa en heiltä saa, mutta jos edes ottelulipun hinnan hyvittäisivät?
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Ottaisin Pikkaraisen loppukaudeksi. Jengin jätkä ja revolverikarvaus korkealla tunnetasolla.
Ottaisin vaikka Tamin, kunhan tulisi muutos. Aivan sama kenet. Tuolla matskulla ei surkeampaan suoritukseen pysty kukaan.
 

Fränä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy sanoa, että olen kyllä väsynyt tähän. Olen aika lailla sitä mieltä, että liika pessimismi on perseestä, mutta ei tämä IFK:n peli vain kehity. Pahinta on, että mikään ei anna edes viitteitä siitä ja brändi ja fyysisyys loistavat poissaolollaan.

Miten voidaan pelistä tehdä näin vaikeaa? Peli on tylsän virkamiesmäistä vailla mitään särmää. Valitettavasti.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Eihän tässä oikein tiedä mitä pitäisi sanoa tähän touhuun. Ehkä termi ”tonninseteli” on paras.

Ripulia, mutta ei sinällään yllättävää ripulia. Vähän kuin olisi syönyt laksatiiviä purkillisen, mutta tekisi sen tahallaan.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä yritän löytää kaikesta huonostakin aina positiivisia pointteja. Nyt ei kyllä kykene löytämään mitään. Vastustaja TPS on täysin keskinkertainen nippu. Jos tällaista vastaan ei saada kahteen erään yhtään kunnollista hyökkäystä, niin onhan se täydellinen katastrofi. Peltosen kommentit todennäköisesti ovat taas: " ei päästy tänään ihan pelin päälle" tai vastaavaa. Aika monta peliä ollut samaa tarinaa. Olisi kiva, jos joku toimittaja uskaltaisi kysyä, että miksi jälleen kerran joukkue ei saanut irti itsestään mitään. Olisiko mahdollisesti kyse siitä, että valmentaja ei saa porukkaa viritetyksi. Vertailukohdaksi voidaan ottaa esimerkiksi Jukurit, joka päivästä toiseen vetää hyvällä asenteella. Jokinen jokin aika sitten sanoi, että yksi ottelu on mennyt vihkoon asenteen vuoksi, muuten ollut hyvää ilmettä.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Onko kukaan nähnyt yhdenkään pelaajan tänään hymyilevän? Ei sillä, ei tää mikään pepsodent mainos ole, tai mikään missi kilpailu, mutta kyllä omaan silmään aiemmin mainittu kireä ilmapiiri tulee ruudun läpi himaan asti. Toki kireä on itselläkin fiilis.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai täällä saa nostaa omaa häntää tänään.



Toki samaa paskaa Peltonen on tarjoillut jo 2,5 kautta.

Täysin sietämätön tilanne, että tätä jatkuisi muka vielä pari kautta. Oispa tällä velholla nyt kanttia poistua itse. Hyi helvetti mä sanon.

Itse olin ennen kauden alkua jopa varovaisen optimistinen, koska viime kaudella oli se pitkä hyvä jakso, joukkue vahvistui selkeästi.

Peltonen on päivittänyt pelitapaansa liian varovaiseen ja riskittömään suuntaan. Aikaisemmilla kausilla oli kuitenkin paljon pelejä, joissa IFK vei maaliodottamaa, kiekon hallintaa ja laukaisutilastoja selkeästi. Hävisimme pelejä heikkoon viimeistelyyn sekä maalivahtipeliin. Oli paljon sellaisia pelejä, joissa IFK:lla oli torjunnat ekan erän jälkeen tyyliin 2-15 ja oltiin tappiolla ja tämä nykyistä heikommalla materiaalilla. Tällä kaudella ei sellaista ole enää nähty. Villen johtopäätös oli, että karsitaan hyökkäyspään riskejä? Mikä merkitys Cory Murphyn lähdöllä oli? Heikommaksi on pelin rakenne hänen lähtönsä jälkeen mennyt.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä kyllä ennustin tämän sarjasijoituksen valahtamisen siinä vaiheessa, kun oltiin tukevasti sijalla kolme. Osaksi tuli aika paljon vittuilua.
Kyllä. Ja vielä perustelit hyvin. Lisäksi jätit mahdollisuuden sille, että peli vaikka kehittyisi ja sitä kautta sijoitus säilyisi. Sitä toivoin.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Juu kyllä tää vituiksi menee, ei siitä sen enempää. Vituttaa vaan nää ”minä olin oikeassa silloin”-tyypit.
Jos ne tyypit osaa perustella kantansa asiallisesti kuten Apassi ja saavat kuitenkin kuraa niskaansa, niin on ihan oikein muistuttaa asiasta. Tuppaa muutenkin olemaan niin, että “minä olin oikeassa silloin” -tyypit ärsyttävät vain silloin, jos ovat edustaneet vastakkaista mielipidettä. Kalikka kalahtaa.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Onko kukaan nähnyt yhdenkään pelaajan tänään hymyilevän? Ei sillä, ei tää mikään pepsodent mainos ole, tai mikään missi kilpailu, mutta kyllä omaan silmään aiemmin mainittu kireä ilmapiiri tulee ruudun läpi himaan asti. Toki kireä on itselläkin fiilis.
Näinköhän vain häviäminen vituttaa ja varmasti osaa myös eläintarhat selässä?

Alistunut on porukan fiilis. En sitten tiedä, jos lauantaina vaikka vahingossa voitetaan, niin avaako se jotain lukkoja?
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tämän ketjun uudelleenkasaaminen eii näköjään ollutkaan hyvä idea. Jääskä ja Vesalainen vilttiin niin ehkä he alkavat heräilemään. Lundell ja Seppälä vaikka tilalle.
Ei Lundellia, hän on liian kokematon. Taitaa edelleen olla ihan kärjessä laukaisu-%:ssa ja tehnyt 2 maalia. Antaa kehittyä Mestiksessä ja KooKoossa.
 

SteveBoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku osasi hienosti verrata tätä löysää kasaa Sormusen samanlaiseen yritykseen. Ei ole mitään järkeä pelissä, omissa seistään ja syötöt kaksi metriä ohi tai seisovalla kundille jalkoihin. Hyökkäyspäässä karvauksesta ei mitään tietoa, jotain ihme ohjauspeliä ja muniin puhaltelee. Jos joku sattuu kiekon tielle vahingossa niin palautetaan kiekko omiin tai mennään kulmaan suojaamaan sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös