TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Paskaa odotin, sain vielä paskempaa. Sanattomaksi vetää HIFK:n touhu.
Ei kyllä tämä limbo ylittää jopa sen, sillä silloin oli kivikovat ryhmät monella muullakin.Helmikuussa ollaan sääleissä. Tää kausi menee jo sinne 2005 lockout kauden farssitasolle
Juu kyllä tää vituiksi menee, ei siitä sen enempää. Vituttaa vaan nää ”minä olin oikeassa silloin”-tyypit.Totuutta on ilmeisesti vaikea hyväksyä vieläkään
Ai täällä saa nostaa omaa häntää tänään.Mä kyllä ennustin tämän sarjasijoituksen valahtamisen siinä vaiheessa, kun oltiin tukevasti sijalla kolme. Osaksi tuli aika paljon vittuilua.
Silloin sentään heitettiin Ara vittuun kesken pudotuspelisarjan ja Fööni hyppäsi penkin taakse.Ei kyllä tämä limbo ylittää jopa sen, sillä silloin oli kivikovat ryhmät monella muullakin.
Ottaisin vaikka Tamin, kunhan tulisi muutos. Aivan sama kenet. Tuolla matskulla ei surkeampaan suoritukseen pysty kukaan.Ottaisin Pikkaraisen loppukaudeksi. Jengin jätkä ja revolverikarvaus korkealla tunnetasolla.
Miksi niitä ottaisi kun kaikki on jo sanottu. Ei ole ideoita ollutkaan kuin yksi.Toki niillä aikalisillä ei olisi väliä kun suolapatsaat vain tuijottaisivat pelaajia.
Ai täällä saa nostaa omaa häntää tänään.
HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024
Pitäisikö Salin päästää johonkin muuhun seuraan? Kokoajan katollaan ja hätäisiä ratkaisuja. Ei. Mutta se on pakko sanoa, että liian suurta roolia joutuu Salin nyt pelaamaan pakistossa ja vielä erityisesti omiin, mikä näkyy helppoina virheinä. Tossa panistossa on tällä hetkellä kaksi pelaajaa...keskustelu.jatkoaika.com
Toki samaa paskaa Peltonen on tarjoillut jo 2,5 kautta.
Täysin sietämätön tilanne, että tätä jatkuisi muka vielä pari kautta. Oispa tällä velholla nyt kanttia poistua itse. Hyi helvetti mä sanon.
Kyllä. Ja vielä perustelit hyvin. Lisäksi jätit mahdollisuuden sille, että peli vaikka kehittyisi ja sitä kautta sijoitus säilyisi. Sitä toivoin.Mä kyllä ennustin tämän sarjasijoituksen valahtamisen siinä vaiheessa, kun oltiin tukevasti sijalla kolme. Osaksi tuli aika paljon vittuilua.
Jos ne tyypit osaa perustella kantansa asiallisesti kuten Apassi ja saavat kuitenkin kuraa niskaansa, niin on ihan oikein muistuttaa asiasta. Tuppaa muutenkin olemaan niin, että “minä olin oikeassa silloin” -tyypit ärsyttävät vain silloin, jos ovat edustaneet vastakkaista mielipidettä. Kalikka kalahtaa.Juu kyllä tää vituiksi menee, ei siitä sen enempää. Vituttaa vaan nää ”minä olin oikeassa silloin”-tyypit.
Näinköhän vain häviäminen vituttaa ja varmasti osaa myös eläintarhat selässä?Onko kukaan nähnyt yhdenkään pelaajan tänään hymyilevän? Ei sillä, ei tää mikään pepsodent mainos ole, tai mikään missi kilpailu, mutta kyllä omaan silmään aiemmin mainittu kireä ilmapiiri tulee ruudun läpi himaan asti. Toki kireä on itselläkin fiilis.
Lähdin sitten oikein Turkuun katsomaan tätä peliä. Nyt istun täällä katsomossa, enkä pidä itseäni kovin fiksuna ihmisenä.
Voimia...Lähdin sitten oikein Turkuun katsomaan tätä peliä. Nyt istun täällä katsomossa, enkä pidä itseäni kovin fiksuna ihmisenä.
Ei Lundellia, hän on liian kokematon. Taitaa edelleen olla ihan kärjessä laukaisu-%:ssa ja tehnyt 2 maalia. Antaa kehittyä Mestiksessä ja KooKoossa.Tämän ketjun uudelleenkasaaminen eii näköjään ollutkaan hyvä idea. Jääskä ja Vesalainen vilttiin niin ehkä he alkavat heräilemään. Lundell ja Seppälä vaikka tilalle.