Olin varma, että yrittää längistä. Ei tarvinnut pettyä.Voisko toi Nättinen joskus kokeilla jotain muuta kikkaa?
Ja sieltä se taas napsahti. Ihan mahdoton ajatus, että IFK hoitaisi vaikka kolme voittoa putkeen täydellä pisteilläViel ois saumaa hakea jatkoilta se yksi piste kuleksimasta. Cama röda!
Se on moneen kertaan monen kirjoittamana kelattu Jatkiksen keskustelupalstalla. Ei tarvitse kuin palata keskusteluissa taaksepäin.Kertokaa nyt mulle mikä tässä on pielessä?
Hävetkää. Lukko oli paska, mutta HIFK vielä sitäkin paskempi. Nämä pelit pitäisi himassa voittaa ja mitkään selitykset eivät kelpaa.Tänään pitää Lämsän kaatua suoralla kolmen pisteen voitolla, mikään muu ei kelpaa.
Oikeasti… miksei kokeilla sitä Marleauta tai Raskia. Toi on niin hemmetin ponnetonta. Lukollakaan nyt niin ihmeellisiä suorituksia mutta veto ylös on aina parempi ku noi hidastetut.Lehterä siinä katteli et "perkele kelle mä syötän"
Missä sanoin, että aina pitää ansaita? Opettele lukemaan. IFKlla kävi tänään tuuri, että saatiin edes piste.
Hävetkää. Lukko oli paska, mutta HIFK vielä sitäkin paskempi. Nämä pelit pitäisi himassa voittaa ja mitkään selitykset eivät kelpaa.
Viimeiseen kymmeneneen peliin ollaan varsinaisella voitettu SaiPa, kriisi-JYP ja Ässät. Ässiä vastaan toki sulaminen erittäin lähellä.
Tilkanen ja Peltonen ovat kuin peurat ajovaloissa. Katse on pelokas ja epätietoinen.Kertokaa nyt mulle mikä tässä on pielessä?