HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 151 961
  • 22 271

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Marleaun tulon jälkeen HIFK:n yv% reipas 42.
Ei huono vaikutus.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Åsten on valmis poppareille, kun Kaskimäki palaa
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noita tusinajenkkejä ja -kanadalaisia vois hankkia sieltä alasarjoista lnah:ta myöten jengiin enemmänkin. Näköjään heidän ja Liigan taso alkaa kohtaamaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mitäköhän siellä tapahtui? Jos vanhat merkit pitää paikkaansa, niin viltti ei kutsu vielä tässä pelissä, mutta toivottavasti jo seuraavassa.
Varmaan avautui siitä, että KooKoo pelasi itse ensin helvetin kauan 6 pelaajalla ilman rangaistusta ja sitten IFK itse, kun Åsten hyppäsi ylimääräisenä kentälle?
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Åstenilta jälleen hölmö jäähy. Peli täysin hallussa ja kaveri hoitaa oman jengin alivoimalle. Loppupelin ajaksi Åstenin voisi laittaa penkin päähän ja Väänänen Tallbergin sekä Seppälän kanssa samaan ketjuun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hyvin homma hallussa ensimmäisessä erässä. Ei toki kannata nostaa jalkaa kaasulta, KooKoolla alla voitot Lukosta ja Ilveksestä, joten laadukas joukkue on kyseessä. KooKoo on muuten viimeksi hävinnyt kotonaan joskus marraskuun lopussa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Kävin työmatkalla lähipubissa katsomassa kaikkien aikojen sulamisen. Täällä sen sijaan näyttää paremmalta. Ja heti kavennus. Vittu, taidan kääntää golf-kanavalle…
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jaahas, unisesti alkoi toinen erä
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Eikö tuo väärä vaihto tullut KooKoolle?
Molemmille. KooKoo pelasi ensin itse pitkään ja seeprat eivät tätä nähneet. Sitten hyppäsi Åsten itse ylimääräisenä jäälle, jolloin molemmille tuli väärästä vaihdosta. Åstenille sitten lisää avautumisesta
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paperilla tuo Koivistoisen ketju ei oikein itseä miellyttänyt, mutta ihan kivasti tuo toimii. Aika lailla jokainen vaihto on pelattu KooKoon päädyssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös