Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Anteeksi mitä noissa hipsuissa on?Vincent ”Patrik Laine” Marleau
Anteeksi mitä noissa hipsuissa on?Vincent ”Patrik Laine” Marleau
Mitäköhän siellä tapahtui? Jos vanhat merkit pitää paikkaansa, niin viltti ei kutsu vielä tässä pelissä, mutta toivottavasti jo seuraavassa.Åsten on valmis poppareille, kun Kaskimäki palaa
Varmaan avautui siitä, että KooKoo pelasi itse ensin helvetin kauan 6 pelaajalla ilman rangaistusta ja sitten IFK itse, kun Åsten hyppäsi ylimääräisenä kentälle?Mitäköhän siellä tapahtui? Jos vanhat merkit pitää paikkaansa, niin viltti ei kutsu vielä tässä pelissä, mutta toivottavasti jo seuraavassa.
Paikan päältä katottuna IFK on todella hyvä.Toimii, Marleaulta hirveä pommi, Luke 1+1, Jorsti 0+2. Meidän parhaat näyttävät esimerkkiä.
Soitti suutaan ja toinen oli väärä vaihtoMistä tuo Åstenin 2+2 oikein tuli? Ainakin videokuvan perusteella täysin älytön tuomio.
Eikö tuo väärä vaihto tullut KooKoolle?Soitti suutaan ja toinen oli väärä vaihto
Molemmille. KooKoo pelasi ensin itse pitkään ja seeprat eivät tätä nähneet. Sitten hyppäsi Åsten itse ylimääräisenä jäälle, jolloin molemmille tuli väärästä vaihdosta. Åstenille sitten lisää avautumisestaEikö tuo väärä vaihto tullut KooKoolle?