HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 151 875
  • 22 271

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Onneks olen himassa sohvalla viltin alla ja mausteinen kanasoppa lautasella. Ottaisi suunnattomasti tällä hetkellä rämpiä tuolta himaan tälläsen shown jälkeen
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Nyt kannattaa vielä seivata alkuperäinen veto livestä ja betsata pienellä HIFK:ta. *hymiö*
Laitoin samalla parilla satkulla tasuri "varmistuksen", jos tulee suonenveto, niin pääsee omilleen.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
”Erätauolla päätettiin että tää on meidän peli. Usko ei loppunut koskaan ja hienosti noustiin voittoon. Osoittaa vaan joukkueen kovaa nälkää ja moraalia.”

Noot.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Kotkis joka on ollu pelaamatta vuoden on meijän paras kenttäpelaaja. Kymmenisen peliä niin on muun jengin kanssa samalla tasolla. Paska siis.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Teemu Selänne mainitsi aikoinaan jossain haastattelussa että oli piimää pohkeissa, onkohan Jorilla nyt sitten kokkelipiimää pohkeissa kun ei kulje?
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Vesalainen on umpisurkea jääkiekkoilija tällä hetkellä. Teissala ei ole pelannut kertaakaan tällä kaudella noin luokatonta lätkää.
Hei VessiVesku ei ole varmaan itsekkään tyytyväinen otteisiinsa ja tietää, että parantaa pitää ja antaa kaikkensa joukkue edellä. Sellasen VessiVeskun mä oon oppinut tuntemaan.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tasan tämä erä aikaa antaa merkkejä paremmasta. Muuten lyön juuri ennen matsia tulostetut flabat välipäivien kahteen kotimatsiin jonkun kouraan hallin parkkiksella.
Voi olla, että joudut tekemään sen jollekin itseäsi pienemmälle/heikommalle, joka ei uskalla laittaa vastaan.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Nyt oli sentään Vesalaiselta hyvä peli. Mutta helposti meni Lebedeffille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös