Mikä hiertää? Se, että hän on voittanut jotain toisin kuin nykyinen TET-mies?Olen vaatinut vuoden Villelle niitä potkuja, mutta Virta ei todellakaan ole ratkaisu tähän
Mikä hiertää? Se, että hän on voittanut jotain toisin kuin nykyinen TET-mies?
Se ongelma on kun ei aleta pelaamaan edes sen jälkeen kun annetaan kaksi maalia eteen.On se kumma, että pitää antaa kaksi maalia eteen ennen kuin aletaan pelaamaan.
Nyt kannattaa vielä seivata alkuperäinen veto livestä ja betsata pienellä HIFK:ta. *hymiö*Melko isolla otin kiinni ja tarkoitan isolla isoa
Nyt vähän empatiaa kehiin. Siellä hallilla monta tuhatta ihmistä joilla ei ole mahdollisuutta katsoa Liloa ja Stichiä, vaan ne joutuu katsomaan pelkästään tuota kuraa jota tarjoillaan kaukalossa.Telkkarista pyörii muksulle Lilo & Stitch, sitä tässä enemmän kattellut ku tän meidän jengin rämpimistä. Vittu.
Nättistä pidetään kaksin käsin kiinni ja seuraavasta tilanteesta jäähy IFK:lle, mutta ihan helvetin typerä jäähy Lehterältä.
Siinä oli joku sireeni ja nami nami nami. Ennen sitä pitäisi kyllä saada maalipaikka.En kohta enää edes muista miltä maalilaulu kuulostaa.
Tällä jengillä ja valmennuksella voidaan vaan unelmoida jostain rutiinista tai ns. rutiinivoitoista, pankeista.Mun 1 iso toive ja suorastaan vaatimus oli kun VP tuli puikkoihin, ettei IFK:sta tulisi pelkästään flow-joukkue. Sellasilla joukkueilla peliesitykset tuppaa heittelemään ihan liikaa. Rutiinitaso pitäisi olla sen verran hyvällä tasolla varsinkin tällasella nipulla (toki vajausta ollut kuten nyt pakistossa), ettei vaade aina ole hurmos hyviin esityksiin. Sellanen on päällä joskus kun kaikki toimii ja virtaa on, mutta ei ole sellasta flowpankkia olemassa, josta joka peli-ilta sellasen ammentais.
Nyt kun UJ vahvisti hyökkäystä potkimalla Teissalan ulos voisi olla sopiva aika pohtia valmennuksen vahvistamista. Puolustus on jo Lentämäen myötä kunnossa.
Ville laitaan jonkun tähtilaiturin tilalle ja Tilkanen koutsiksi.Antais Lehterän valmentaa vanhaan pelaajavalmentaja tyyliin ni uskoisin että hyökkäyspeli alkas toimimaan heti ;)
Ville vois siirtyy katsomo skoutsiks.
Ja mitä hyötyä jäähyistä kun yv on täyttä kuraaKyllä en menisi nyt valittamaan tuomarilinjasta. Tää paska on kyllä ihan itse aiheutettua. En kohta enää edes muista miltä maalilaulu kuulostaa.
Näin se aika kultaa muistot. Ja sitä kultaa meillä riittää.melkein tässä jo ikävöi Kevin Royn otteita.