HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 151 961
  • 22 271

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Onhan pakko sanoa rehellisesti, että onhan toi Taponen luvalla sanoen tällä hetkellä todella huono. Tilastot eivät valehtele ja ne on todella surullista luettavaa
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Semmoista sontaa tämä peli, että oikeastaan pitäisi toivoa, ettei takaa-ajo onnistu. Enhän mä kyllä semmoiseen pysty.

Ja Taponen ei todellakaan ole ollut mikään paras, sama surkeus jatkuu hänellä ja mv-hankinta alkaa olla pikku hiljaa välttämätön.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos totta puhutaan, niin mä uskon, että sillä on modernin valmennuksen ajatus, että pelaajia ei pidä pumpata valmennuksen toimesta, sillä silloin sitä saa tehdä koko ajan, vaan että pelaajien pitäis osata tehdä se itse, jokaisen, ja joukkueena, jolloin jengistä tulee vahvempi. Se ei vaan oikein toimi ikinä, ihminen on laiska.

Toi on niin selvää, että just siitä tahdon ja raivopäisyyden lietsomisesta jää mm. Peltoselta kiinni. HIFK ei tuu koskaan matsiin, ei edes viikonloppupeleissä, tulta syöksien ja päätylankusta vastustajan ajaen. Ja siitä se sitten kääntyy tuohon puurtamiseen, jossa ei ole iloa, on vain työteliäs diesel.

uskon että koutsi pelkää, että tunnetila menee yli - nyt se vaan jää rajusti vajaaksi, ja kuten on nähty, niin Liiga on kuitenkin sen verran tasainen että se 85 prosenttia ei riitä edes liigajumboa vastaan.

Tietyllä lailla se Peltosen oma pelaaminenkin oli täsmälleen tuon näköistä vääntämistä, mutta hän osasi pumpata itseensä vielä ekstraa, ja siks oli menestynyt. Kaikki ei kuitenkaan osaa. Ei vaikka olis kuinka taitavia sinällään.
Tätä olen pelännyt jo pitempään. Että Ville ei ymmärrä sitä, että muut eivät ole samanlaisia.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Olisko nyt taas maalin päähän ja alle 2min siitä, niin jukurit takas kahden maalin johtoon? Yleensä onneks ollaa oltu hereillä näissä.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Joku voisi kysyä onko lundell oikeasti noin hyvä selänpesijä? kauan tuo on saanut huseerata jo? Reilu viiden vuoden takaisilla näytöillä...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Puolustuspelistä vastuussa olevalle koutsille kenkää. Riittää jo tällainen paska.
Samalla ovenavauksella se idiootti, joka on tuon jätön jätön tuonnut ylivoimalle
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Samalla ovenavauksella se idiootti, joka on tuon jätön jätön tuonnut ylivoimalle
Älä muuta sano. Suorastaan särkee silmiä ja sielua, kun joutuu noita jättöjä katselemaan. Aivan kamalaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Älä nyt hulluttele Waheeb, ei Ville Peltonen ota aikalisää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös