Munkan Keisari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Ennen on ollut joko piittaamatonta ja ylimielistä tai lampaanperseilyä. Nyt meillä on nää kakki samassa paketissa.
Jatkuvasti aivan hukassa siinä missä pitäisi olla sarjan parhaimmistoa. Pelsuja vastaan keräili myös maalin edessä vähän vastaavasti.Mitä vittua toi Melart tekee???? Vittu mitä?!
Mitä vittua toi Melart tekee???? Vittu mitä?!
Tätä olen pelännyt jo pitempään. Että Ville ei ymmärrä sitä, että muut eivät ole samanlaisia.Jos totta puhutaan, niin mä uskon, että sillä on modernin valmennuksen ajatus, että pelaajia ei pidä pumpata valmennuksen toimesta, sillä silloin sitä saa tehdä koko ajan, vaan että pelaajien pitäis osata tehdä se itse, jokaisen, ja joukkueena, jolloin jengistä tulee vahvempi. Se ei vaan oikein toimi ikinä, ihminen on laiska.
Toi on niin selvää, että just siitä tahdon ja raivopäisyyden lietsomisesta jää mm. Peltoselta kiinni. HIFK ei tuu koskaan matsiin, ei edes viikonloppupeleissä, tulta syöksien ja päätylankusta vastustajan ajaen. Ja siitä se sitten kääntyy tuohon puurtamiseen, jossa ei ole iloa, on vain työteliäs diesel.
uskon että koutsi pelkää, että tunnetila menee yli - nyt se vaan jää rajusti vajaaksi, ja kuten on nähty, niin Liiga on kuitenkin sen verran tasainen että se 85 prosenttia ei riitä edes liigajumboa vastaan.
Tietyllä lailla se Peltosen oma pelaaminenkin oli täsmälleen tuon näköistä vääntämistä, mutta hän osasi pumpata itseensä vielä ekstraa, ja siks oli menestynyt. Kaikki ei kuitenkaan osaa. Ei vaikka olis kuinka taitavia sinällään.
Eikä silmäkään valehteleOnhan pakko sanoa rehellisesti, että onhan toi Taponen luvalla sanoen tällä hetkellä todella huono. Tilastot eivät valehtele ja ne on todella surullista luettavaa
Kapteeni kuvastaa hyvin jengin nykytasoa.On toi Melart ollut kyllä aivan karmea viime aikoina.
Samalla ovenavauksella se idiootti, joka on tuon jätön jätön tuonnut ylivoimallePuolustuspelistä vastuussa olevalle koutsille kenkää. Riittää jo tällainen paska.
Älä muuta sano. Suorastaan särkee silmiä ja sielua, kun joutuu noita jättöjä katselemaan. Aivan kamalaa.Samalla ovenavauksella se idiootti, joka on tuon jätön jätön tuonnut ylivoimalle
Tämäkin on uskomatonta että vastustaja lukenut ja pelannut tuon täysin pois, niin povarista ei löydy mitään muuta variaatiota.Samalla ovenavauksella se idiootti, joka on tuon jätön jätön tuonnut ylivoimalle