HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 137 076
  • 22 271

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peli meni lähes 55 minuuttia varmaan aika pitkälti Kerhon suunnitelmien mukaan mutta sitten tuli yksi maailmanluokan pelaaja joka ratkaisi pelin.

Ei tässä nyt oikeastaan sen kummempaa tapahtunut. Selostajan mielestä oli hyvätasoinen ottelu, itse en tätä ihan varauksetta allekirjoita. No ehkä kovatasoinen siinä mielessä että maalinteko oli vaikeaa molemmille joukkueille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sitten nää palstan lempparit...

Åsten pelasi tampereella 2 erää erittäin hyvin ja keskiviikkona nordiksella sama homma 3 erää. Tänään myös ollut takuu-Muuli höystettynä maalilla
Tallberg pelannut jälleen hyvää peliä mutta kyllä ne Tallberg-vihaajat varmaan taas keksii syyt millä Tale pitäisi laittaa kortistoon.
Kumpikin arvostettavia ja todellakin huudettavia Stadin Kingejä. Kumpikaan ei kuulu pleijarikokoonpanoon 2024
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Todella tärkeää, että tällaisesta huippunihkeästä pelistä otetaan kolme pistettä. Niillä on käyttöä keväällä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Hyvä ettei se Tapparan tarjoama junnuputki Petterin parivuotiaalle tyttärelle kalllistanut vaakaa Tampereen suuntaan. Tällaistakin paskaa sai palstaltalta sinioranssista kynästä lukea kesällä. Kirjoittaja ei tainnut tosin tietää lapsesta juurikaan vaan sakeasti ja sokeasti yritti valehdella itselleen asioita parhain päin.

Mulle kelpaa se että tehdään riittävä ja lähdetään voitolla himaan. Kuka on kingi? Lindbohm on kingi.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Drinking tar, sano suomalainen!
Tosi nihkeä peli. Ei tuolla tavalla mennä keväällä pitkälle. Heti kun viisikot sekosi, sekosi pelikin.
3* Lindbohm (sillä voittomaali)
2* Åsten
1* Tallberg, Taponen
Yhtä hyvin olisi voinut olla nolla tähtiä, mutta setä oli kiltillä tuulella.
Edelleenkään en usko poffseista mestaruuteen, jos meillä on jäällä 18, 44 ja 45.
 

Incognito

Jäsen
Tallberg pelannut jälleen hyvää peliä mutta kyllä ne Tallberg-vihaajat varmaan taas keksii syyt millä Tale pitäisi laittaa kortistoon.

Tuskin kukaan (aina voi olla idiootteja) Tallbergia vihaa. Faktahan on se, että eivät ne esitykset viime kaudella mitään ilonkiljahduksia aiheuttaneet. Kuten jo Åstenin kohdalla totesin, niin ei kauhean moni ole kritisoinut itse Tallbergia vaan nelosta yleisesti. Nyt Tallberg esim. pääsi kentälliseen, jossa hän voi pelata vahvuuksillaan. Väänäsen ja Åstenin kanssa heillä on vähän samat vahvuudet ja ennen kaikkea heikkoudet, niin se ei toimi.

Muistan itse aikanaan Lundellin Janin esityksiä manasin ja kirosin, mutta kun hän Baronalla nakkikattilaa nosteli, niin ehkä eniten riipaisi sielusta. Olinko siis Lundellin vihaaja?

Se mitä itse esim. nyt manaan on Nättisen esitykset. Mielestäni verkkaisena pelaajana on täysin väärässä kentällisessä sekä itsensä, että Lehterän kantilta. Nämä molemmat pelaajat kaipaisivat rinnalleen vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Pakarinen ei yksin pysty olemaan se pelaaja, joka aiheuttaa kaaosta vastustajan kannalta.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Hyvä ettei se Tapparan tarjoama junnuputki Petterin parivuotiaalle tyttärelle kalllistanut vaakaa Tampereen suuntaan. Tällaistakin paskaa sai palstaltalta sinioranssista kynästä lukea kesällä.

Mulle kelpaa se että tehdään riittävä ja lähdetään voitolla himaan.

Onneksi ei vaikka saikin hyvää treeniä kesän kun Petteri hioi laukauksensa kuntoon pistämällä skidinsä maaliin. ;)
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kumpikaan ei kuulu pleijarikokoonpanoon 2024
Pleijareissa pelaa ne kenellä silloin kulkee parhaiten ja kenestä jengi hyötyy eniten. Jos ei Muuli saa säännöllistä roolia keväällä, olen todella yllättynyt. Mutta sen näkee sitten molempien osalta. Pleijareiden kokoonpanon julistaminen syyskuussa nyt on 100% urpoutta, vaikka olisi kuinka Muuli- ja Tale-vihaaja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pleijareissa pelaa ne kenellä silloin kulkee parhaiten ja kenestä jengi hyötyy eniten. Jos ei Muuli saa säännöllistä roolia keväällä, olen todella yllättynyt. Mutta sen näkee sitten molempien osalta. Pleijareiden kokoonpanon julistaminen syyskuussa nyt on 100% urpoutta, vaikka olisi kuinka Muuli- ja Tale-vihaaja.
En vihaa kumpaakaan. Mutta huikeaa, että vuosikausia alisuorittanut nelonen on edelleen the potentiaali.

Terveisin ei Urpo
 
Viimeksi muokattu:

Steven

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames, Liverpool FC
Hyvä voitto. HPK yllätti, en uskonut että Mestiksen kultasormi ja tulevaisuuden potentiaalinen huippukoutsi Lehtonen lähtee kotijäällä perjantai-iltana tuollaista ultradefensive trappia jauhamaan. HIFK oli kärsivällinen ja sumpusta huolimatta riittävät maalit voittoon. Nää pitää vaan hoitaa, ja niin tänään hoidettiin. Ens viikolla jatkuu.
 

Incognito

Jäsen
Hyvä voitto. HPK yllätti, en uskonut että Mestiksen kultasormi ja tulevaisuuden potentiaalinen huippukoutsi Lehtonen lähtee kotijäällä perjantai-iltana tuollaista ultradefensive trappia jauhamaan. HIFK oli kärsivällinen ja sumpusta huolimatta riittävät maalit voittoon. Nää pitää vaan hoitaa, ja niin tänään hoidettiin. Ens viikolla jatkuu.

Varmaan siksi, että loppujen lopuksi vain voitot merkkaavat ja Lehtosen mestaruus on saada HPK sääleihin. Mikäli yhtään on Peltosen HIFK:n pelejä katsellut vaikka viime kaudelta, niin on voinut tulla siihen lopputulokseen, että IFK:sta voi kairata torjuntavoiton keskustaa puolustamalla ja iskemällä vastaan. Olihan HPK:lla yksi puhdas läpiajo, joka olisi voinut olla käänteentekevä maali.

Kaikkein parastahan tässä on se, että Pingviini Lämsän Lukko on sarjassa viimeisenä. Ei kuulu tähän ketjuun, mutta miten helvetissä Lukossa tultiin siihen lopputulokseen, että Lämsä on heille se oikea valmentaja? Itse olisin kyllä soitellut ensisijaisesti Pekka Virralle, että tuutko takaisin. Niin vastenmielinen hahmo, että jos IFK hänet palkkaisi, niin pitäisi oikeasti miettiä, että katsooko hänen valmennuskausillaan peliäkään. Lisäksi paska valmentaja.

Sarjan häntäpäässä myös Rautakorven JYP, Marjamäen Kärpät sekä Dufvan Sport. Onko passiivisen trapin aikakausi ohi?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ensi viikolla löisin Pakarisen tuttuun ketjuun Vesalaisen ja Jääskän kanssa. Lehterän ja Nättisen vierelle voisi nostaa Raskin tai Teissalan tuomaan virtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös