HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 135 335
  • 22 271

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nättisen lapa on edelleen kuuma. Marleau karvasi kiekon upeasti Cowboylta
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Viime viikolla kuulin Nordiksella, että IFK:lla ei ole mestaruuteen kykenevää maalivahtia, koska Taponen luki sen Pelicansin ihmepomppumaalin väärin.

Nyt kuulin kaljajonossa, että IFK:n ylivoima on muuttunut monta kertaa hitaammaksi, kun Lehterä puuttuu.

Jumalauta tää on hieno mesta.
 

DrE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viivapelaamista voitas harjotella. Kauheen näköstä kun hyökkääjä tuo kiekkoa viivaa kohti ja kaikki viivassa peruuttaa kauemmas viivaa pitkin. Voisiko pakki tehdä kierron? Voisiko joku nostaa viivasta ylös päin?
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Uskoa riittää että Jääskä kyllä astuu esiin kun poffit alkaa, Vesalainen sit taas on kyllä mysteeripelaaja. Huikea potentiaali, näkyykö keväällä ja koko uralla miten?
Mä uskon samoin. Jäky on kuitenkin sielupelaaja. Vessistä päästäisin kauden jälkeen irti, vaikka potentiaali onkin huima. Aivan liian ailahtelevainen ja kuuman putkensa ulkopuolella oman ketjun peliä tuhoava pelaaja, jotta itse maksaisin isoa liksaa ja antaisin kärkitonttia.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime viikolla kuulin Nordiksella, että IFK:lla ei ole mestaruuteen kykenevää maalivahtia, koska Taponen luki sen Pelicansin ihmepomppumaalin väärin.

Nyt kuulin kaljajonossa, että IFK:n ylivoima on muuttunut monta kertaa hitaammaksi, kun Lehterä puuttuu.

Jumalauta tää on hieno mesta.
Minä taas eilen kaivelin tätä palstaa yhden asian tiimoilta ja kun tutkin kauden 16-17 peliesitykset ketjua niin siellä haukuttiin meidän jengi samalla tapaa puukäsiksi kuin nykypäivänäkin... Ainoa "kädellinen" kaveri oli JMA ja kuraa saivat kaikki Juuso Puustisesta Roope Hintziin... miettikää ROOPE HINTZ on kädetön kaveri! Ja näitä IFK:n kädettömiä kavereita verrattiin mm. Tapparan Savinaiseen, Nurmeen ja Lajuseen jotka ovat ilmeisesti sitten niitä taikureita kiekon kanssa mutta minä olen kyllä siitä varsin eri mieltä.

Nytkin kun Vesalainen saa täällä kuraa noista sooloiluistaan ja häntä vaaditaan myytäväksi muualle niin itse lähtisin miettimään asiaa siitä kulmasta että mitä hän aiheuttaa kentällä olollaan? Ei vastustaja voi olla huomioimatta häntä koska se potentiaali maalintekoon ja kiekon käsittely ei ole hävinnyt mihinkään vaikka nyt peli onkin vähän pakottamista. Mielestäni hänestä siis on kyllä hyötyä kentällä nytkin mutta toki isosti toivon että löytyisi se alkukauden liekki vielä ja äkkiä.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Nytkin kun Vesalainen saa täällä kuraa noista sooloiluistaan ja häntä vaaditaan myytäväksi muualle niin itse lähtisin miettimään asiaa siitä kulmasta että mitä hän aiheuttaa kentällä olollaan? Ei vastustaja voi olla huomioimatta häntä koska se potentiaali maalintekoon ja kiekon käsittely ei ole hävinnyt mihinkään vaikka nyt peli onkin vähän pakottamista. Mielestäni hänestä siis on kyllä hyötyä kentällä nytkin mutta toki isosti toivon että löytyisi se alkukauden liekki vielä ja äkkiä.
Omaan silmään ainoa mitä aiheuttaa on se, että sekoittaa ja tuhoaa koko oman ketjunsa pelin todella usein. En vaadi myytäväksi, mutta en itse henkilökohtaisesti tekisi jatkosopimusta.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
On kyllä niin pakkopullaa. Toinen odottelee saunailtaa ja kesälomia ja toinen pudotuspelejä. Mutta pelattavahan nämä on. Ehkä jopa hyvä, että Antero on lauteilla tänään. On edes jotain sekoilua kuunneltavana.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Tuli Pihlströmistä mieleen, että on tehnyt ainakin kaksi maalia laukomalla todella kaukaa ja ei varsinaisesti ns. a-luokan maalipaikasta. Jännä kontrasti siihen nähden, kuinka paljon meidän snaipperit ovat laukoneet logoon tai ohi maalin pitkin kautta.. kuten esim. Vesalainen juuri äsken teki tätä kirjoittaessa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
N. Seppälä vastaa yksin IFKn osalta tämän pelin viihteestä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös