Penkin päähän vaan ja tuppea puremaanJa näitä tilanteita tulee Vesalaiselta jatkuvasti joka pelissä
Erona se, että Jäky sentään tekee kiekottomana voittamista edistäviä ratkaisuita.Jääskä ja Vesalainen kyllä ihan umpijäässä...
Ei riitä, sanoisi Petu kun paskan söiJääskä ja Vesalainen kyllä ihan umpijäässä...
Juurikin näin. Mä kokeilisin rohkeasti kakkosta muodossa Kaskimäki - Pakarinen - Rask ja kolmosta muodossa Vesalainen - Koivistoinen - Jääskä. Josko herrat sulais Koivistoisen rinnalla.Jääskä ja Vesalainen kyllä ihan umpijäässä...
Kunnon keskiviikkohöntsää
Nyt on treenattu yv:tä ihan selkeestiLehterätön ylivoima käyntiin. Veikkaan että ensimmäisestä vedosta tulee maali.
E. Ei sitten. Mutta onko kiekko liikkunut noin nopeasti pelaajalta toiselle aikaisemmin?
Uskoa riittää että Jääskä kyllä astuu esiin kun poffit alkaa. Vesalainen sit taas on kyllä mysteeripelaaja. Huikea potentiaali, näkyykö keväällä ja koko uralla miten?Jääskä ja Vesalainen kyllä ihan umpijäässä...
Mä uskon samoin. Jäky on kuitenkin sielupelaaja. Vessistä päästäisin kauden jälkeen irti, vaikka potentiaali onkin huima. Aivan liian ailahtelevainen ja kuuman putkensa ulkopuolella oman ketjun peliä tuhoava pelaaja, jotta itse maksaisin isoa liksaa ja antaisin kärkitonttia.Uskoa riittää että Jääskä kyllä astuu esiin kun poffit alkaa, Vesalainen sit taas on kyllä mysteeripelaaja. Huikea potentiaali, näkyykö keväällä ja koko uralla miten?
Minä taas eilen kaivelin tätä palstaa yhden asian tiimoilta ja kun tutkin kauden 16-17 peliesitykset ketjua niin siellä haukuttiin meidän jengi samalla tapaa puukäsiksi kuin nykypäivänäkin... Ainoa "kädellinen" kaveri oli JMA ja kuraa saivat kaikki Juuso Puustisesta Roope Hintziin... miettikää ROOPE HINTZ on kädetön kaveri! Ja näitä IFK:n kädettömiä kavereita verrattiin mm. Tapparan Savinaiseen, Nurmeen ja Lajuseen jotka ovat ilmeisesti sitten niitä taikureita kiekon kanssa mutta minä olen kyllä siitä varsin eri mieltä.Viime viikolla kuulin Nordiksella, että IFK:lla ei ole mestaruuteen kykenevää maalivahtia, koska Taponen luki sen Pelicansin ihmepomppumaalin väärin.
Nyt kuulin kaljajonossa, että IFK:n ylivoima on muuttunut monta kertaa hitaammaksi, kun Lehterä puuttuu.
Jumalauta tää on hieno mesta.
Omaan silmään ainoa mitä aiheuttaa on se, että sekoittaa ja tuhoaa koko oman ketjunsa pelin todella usein. En vaadi myytäväksi, mutta en itse henkilökohtaisesti tekisi jatkosopimusta.Nytkin kun Vesalainen saa täällä kuraa noista sooloiluistaan ja häntä vaaditaan myytäväksi muualle niin itse lähtisin miettimään asiaa siitä kulmasta että mitä hän aiheuttaa kentällä olollaan? Ei vastustaja voi olla huomioimatta häntä koska se potentiaali maalintekoon ja kiekon käsittely ei ole hävinnyt mihinkään vaikka nyt peli onkin vähän pakottamista. Mielestäni hänestä siis on kyllä hyötyä kentällä nytkin mutta toki isosti toivon että löytyisi se alkukauden liekki vielä ja äkkiä.