Kyllähän se jonkun syötön aina pistää perille, mutta kaukana siitä odotuksista mitä tässä on viljelty. Kondis ei ole hyvä selkeestiJori Lehterä tuo 5vs5 peliin aloitusvoittojen lisäksi seuraavaa:
-
-
-
-
Lisäksi haluan eritoten mainita seuraavat asiat:
-
-
-
-
Kiitos Jori.
Paikka vaihtui seuraavaan kierrokseen Ikosen kanssa, eli oli kyllä kentällä.Tippuiko Lehterä tuon pitkän myllyn jälkeen?
Näin minäkin näin. Tuo Jääskä-Lehterä-Vesalainen on ihan mielenkiintoinen.Paikka vaihtui seuraavaan kierrokseen Ikosen kanssa, eli oli kyllä kentällä.
Mä olisin halunnut tuohon vielä kolmanneksi pyöräksi pirteän pörrääjän nimeltä Dan Hacker.Olisin halunnut nähdä Pörrivuoren ja Motinin samassa jengissä. Motin olisi ruokkinut Pörrivuorta loputtomilla rännikiekoilla ja Pörrivuori olisi pyörinyt kulmissa. Takuuvarma ikiliikkuja
Mä en ymmärrä myöskään miksi Rask on hankittu jos pitää pelaa nelosketjussa? Vittuillu Peltoselle jostain?Kyllä vituttaa kattoa kun rask menee ihan hukkaa, laittais sen edes 2. Yv nättisen paikalle missä sen kuuluu ollakin.
Ihan mun suosikkeja. Kikka-kikkaa ja vauhtia, lyhyt sytytyslanka ja hieno asenne. Kyllä ne tehot sieltä tulee.Tykkään kyllä ton Teissalan maalille ajosta, ei arkaile. Tulosta tietty sais tehdä.
Teki maalin ja osoitti tuuletuksella tunnetta sen jälkeen.Mä en ymmärrä myöskään miksi Rask on hankittu jos pitää pelaa nelosketjussa? Vittuillu Peltoselle jostain?
Tämä on niin huikea skenaario, että oli pakko lainata vain todetakseni: Nerokasta.Olisin halunnut nähdä Pörrivuoren ja Motinin samassa jengissä. Motin olisi ruokkinut Pörrivuorta loputtomilla rännikiekoilla ja Pörrivuori olisi pyörinyt kulmissa. Takuuvarma ikiliikkuja